مبارزه براک لزنر و کودی رودز؛ حمله ناگهانی به کابوس آمریکایی جلوی چشم مادرش

این هفته در مسابقات RAW براک لزنر شکست خردکننده‌ای را به کودی رودز تحمیل کرد. این مبارزه در شهر زادگاه رودز و با حضور مادر او به انجام رسید.
کدخبر (209794) 28 تیر 1402 | ساعت 08:41
0 402
این هفته در مسابقات RAW براک لزنر شکست خردکننده‌ای را به کودی رودز تحمیل کرد. این مبارزه در شهر زادگاه رودز و با حضور مادر او به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات این هفته RAW در شهر زادگاه کودی رودز یعنی آتلانتا برگزار شد. بنابراین تعجبی نداشت که با ورود رودز ورزشگاه ناگهان منفجر شد. سپس «کابوس آمریکایی» حریفش یعنی براک لزنر را به مبارزه طلبید و پیش از ورود به رینگ مادرش را نیز در آغوش کشید. اما سروکله‌ی لزنر پیدا نشد و رودز تصمیم گرفت برای پیدا کردن حریفش به پشت صحنه برود.

مبارزه براک لزنر و کودی رودز؛ حمله ناگهانی به کابوس آمریکایی جلوی چشم مادرش

تله بزرگ برای کودی رودز توسط براک لزنر

ولی کودی رودز نمی‌دانست که قرار است در تله‌ی براک لزنر ستاره کشتی کج بیفتد. اینجا بود که کابوس آمریکایی با حمله‌ی ناگهانی لزنر مواجه شد و فرصت دفاع از خودش را پیدا نکرد. لزنر پس از وارد کردن چندین ضربه به رودز سرانجام فینیشر معروف F5 خود را نیز روی او اجرا کرد. درست روبروی مادر و خواهر رودز.
اما این پایان ماجرا نبود. براک لزنر در ادامه دست کودی رودز را در حالت درازکش قفل کرد و فشار حاصل از این حرکت داد و هوار رودز را به‌راه انداخت. لازم به ذکر است که این همان حرکتی بود که مدتی پیش منجر به بروز مصدومیتی شدید برای رودز از ناحیه دست شده بود. این حملات ناجوانمردانه باعث شد که مادر رودز سری به نشانه‌ی تاسف تکان دهد و جملاتی را نیز در سرزنش لزنر به زبان آورد. براک لزنر در ادامه کودی رودز را به درون رینگ پرتاب کرد و یک‌بار دیگر و این‌بار روی رینگ همان حرکت قفل کردن دست را روی رودز اجرا کرد. پس از این بود که لزنر با فریاد خطاب به رودز گفت چالش به مبارزه دعوت شدن توسط او را می‌پذیرد!
  گویا WWE قرار است در سامراسلم 2023 مبارزه دیگری را میان براک لزنر و کودی رودز ترتیب دهد. رویداد سامراسلم ماه آینده در شهر دیترویت برگزار خواهد شد.

مبارزه کودی رودز و براک لزنر در سامراسلم 2023

البته تا به این لحظه خبر رسمی مبارزه مجدد براک لزنر و کودی رودز توسط WWE اعلام نشده است. اما تمام شواهد و قرائن نشان از برگزاری احتمالی این مبارزه در سامراسلم 2023 دارند. خبرگزاری معتبر WRKD Wrestling نیز این خبر را تایید نموده است. باید منتظر یک مبارزه خارج از چارچوب و منحصر بفرد میان براک لزنر و کودی رودز باشیم. این حتی می‌تواند یک مبارزه Bullrope باشد. این سبک از مبارزات کشتی کج توسط پدر کودی یعنی داستی رودز به انجام می‌رسید.
مبارزه براک لزنر و کودی رودز؛ حمله ناگهانی به کابوس آمریکایی جلوی چشم مادرش در طی سال‌های اخیر WWE همواره تمایل داشته است که نام کودی رودز را به نام پدرش متصل کند. این یک فرصت ایده‌آل برای این کمپانی است تا بالاخره ایده خود را عملی کند. اکنون بیش از یک دهه است که هیچ مبارزه‌ای در سبک Bullrope در دبلیودبلیوئی به انجام نرسیده است. سامراسلم 2023 می‌تواند یک گزینه مناسب برای بازگشت دوباره این سبک باشد. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...