او حتی در جوانی نیز یک اژدها بود ؛ بروس لی از 9 سالگی شروع کرد !

دنیا بروس لی را به قهرمان فیلم های اکشن می‌شناسد اما با این حال ریشه های ورود او به صنعت فیلم و سینما به سال 1950 بر می‌ گردد.
کدخبر (165179) 24 فروردین 1402 | ساعت 15:33
0 178
دنیا بروس لی را به قهرمان فیلم های اکشن می‌شناسد اما با این حال ریشه های ورود او به صنعت فیلم و سینما به سال 1950 بر می‌ گردد.

به گزارش سرخ نیوز، بروس لی نمادین ترین مبارز و بازیگر هنرهای رزمی افکار و احساسات میلیون ها انسان را با صحنه های اکشن فیلم هایش تحت تاثیر قرار داده است. او موفق شد تا در سنین با بازیگری در فیلم های اکشن هالیوود در این ژانر غوغا به پا کند و به موفقیت های بزرگی برسد. مهم ترین فیلمی که او را به اوج موفقیت هایش رساند، فیلم The Green Hornet در سال 1966 بود. لی در این فیلم نقش کاتو را بازی کرد و بسیاری از طرفداران خود را با این نقش تحت تاثیر قرار داد. او بعدها وارد صنعت فیلم هونگ کونک شد و با شرکت در فیلم های مختلف این صنعت را متحول کرد. با این حال، نمی‌توان استعداد این اسطوره بزرگ را نادیده گرفت. دنیا بروس لی را به قهرمان فیلم های اکشن می‌شناسد اما با این حال ریشه های ورود او به صنعت فیلم و سینما به سال 1950 بر می‌گردد؛ زمانی که او به عنوان یک کودک در فیلم The Kid ایفای نقش کرد. این فیلم همچنین هوی چون پدر لی را به تصویر می‌کشد.

او حتی در جوانی نیز یک اژدها بود ؛ بروس لی از 9 سالگی شروع کرد !

The Kid و نقش بروس لی به عنوان یک کودک

بازیگری یکی از استعدادهای طبیعی این ستاره بزرگ به شمار می‌رفت. با توجه به اینکه او در خانواده ای نزدیک به دنیای فیلم و سینما به دنیا آمده بود، به همین دلیل از همان ابتدا با این صنعت آشنایی داشت. او به عنوان یک بازیگر کم سن و سال در فیلم های زیادی بازی کرد و اولین فیلمی که او در این سن در آن بازی کرد، فیلم Golden Gate Girl بود.
  ولی شاید بتوان یکی از جذاب ترین فیلم ها و نقش هایی که او در این سن در آن بازی کرد را به فیلم The Kid در سال 1950 نسبت داد. او در این فیلم نقش یک کودک یتیم را بازی می‌کند و این اولین نقش او به عنوان نقش اصلی فیلم بود و او در این زمان تنها 9 سال داشت. لی نقش خود را جذاب و کاریزماتیک بازی می‌کرد. اخیرا ویدیویی از این فیلم در فیس بوک وایرال شده و همه آن را دست به دست می‌کنند. طرفداران او بسیار برای الگوی خود ارزش قائل هستند و این موضوع را می‌توان از نظرات آن ها در رابطه با این اسطوره استنباط کرد.

واکنش هواداران به کودکی بروس لی و نقشش در The Kid

هواداران بسیاری این ویدیو را لایک کردند و سریعا نظرات خود را در رابطه با این قهرمان ورزش های رزمی اظهار کردند. تعدادی از آن ها را با یکدیگر می‌خوانیم:
- شخصیتی اهل هونگ کونگ با استعداد های بی نظیر و یکی از نمادین ترین اسطوره های کل تاریخ - بروس لی حتی پیش از ورود به هالیوود نیز یک ستاره بزرگ بود. - او حتی در زمان جوانی اش مانند یک اژدها ترسناک بود! بی دلیل نیست که وقتی با افزایش سنش، ترسناک تر شد.
بروس لی موفق شد تا برای همیشه نام خود را در تاریخ و در ذهن مردم حک کند. این ویدیو نشان دهنده توانایی ها و استعدادهای این ستاره بزرگ است.

او حتی در جوانی نیز یک اژدها بود ؛ بروس لی از 9 سالگی شروع کرد !

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...