بزرگان دنیای بدنسازی از قهرمانی هادی چوپان می گویند؛ مستر المپیا قهرمان جدید خودش را کشف کرد!

هادی چوپان با قهرمانی خود در مستر المپیا، تحسین تمام بزرگان این رشته را برانگیخته است.
کدخبر (120783) | 10 دی 1401 | ساعت 17:26
0 289
بزرگان دنیای بدنسازی از قهرمانی هادی چوپان می گویند؛ مستر المپیا قهرمان جدید خودش را کشف کرد!
هادی چوپان با قهرمانی خود در مستر المپیا، تحسین تمام بزرگان این رشته را برانگیخته است.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه نتایج بدست آمده از رقابت‌های مستر المپیای 2022 برای بسیاری حیرت انگیز بود اما در مورد دوره بعدی مسابقات هنوز گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد. در عین حال در مورد مسابقات امسال هم نظرات زیادی بخصوص میان بزرگان رشته بدنسازی در حال رد و بدل شدن است. پس از آنکه هادی چوپان توانست قهرمانی این مسابقات را بدست آورد، طی هفته‌های گذشته بحث و تبادل نظر درباره عملکرد او داغ بوده است.

در همین خصوص روز گذشته در یک برنامه کارشناسی 4 اسطوره رشته بدنسازی یعنی میلوس سارسف، دنیس جیمز، کریستوفر کورمیه و جرج فرح دور هم جمع شدند تا در مورد رقابت اخیر و قهرمانی هادی چوپان با یکدیگر گفت و گویی داشته باشند. سارسف قهرمان سابق مسابقات اتحادیه جهانی بدنسازی با آنالیز دقیق عملکرد هادی چوپان از مسیر پیش روی او و میزان تلاشی که باید انجام دهد تا از بزرگانی مانند روی کلمن و دوریان یتس عبور کند، گفته است.

بزرگان دنیای بدنسازی از قهرمانی هادی چوپان می گویند ؛ مستر المپیا قهرمان جدید خودش را کشف کرد!

وقتی دوریان یتس روی صحنه بود فیبرعضلاتش کاملا برجسته بود / چوپان جای پیشرفت دارد

این 4 بدنساز قدیمی که در برنامه تلویزیونی عضله و تناسب اندام دور هم جمع شده بودند، دیدگاه خود را در مورد مستر المپیا 2022 به اشتراک گذاشتند. در طول بحث مفصل خود، سارسف به این نکته اشاره می‌کند که هادی چوپان هنوز مناطقی برای بهبود دارد. او عنوان کرد که قبلاً پست‌هایی را در اینستاگرام دیده که در آنها دوریان و هادی با یکدیگر مقایسه شده بودند.

با این حال میلوس چنین مقایسه‌هایی را بی‌اساس می‌داند. او می‌افزاید:

"باید بپذیریم مقایسه این دو نفر درست نیست، زیرا در گذشته بدنسازان روی صحنه بودند که رقابت با آنها واقعا دشوار بود و حتی توجه رقبا هم به بدن ورزشکاری مانند رونی کلمن جلب می‌شد. وقتی دوریان یتس روی صحنه بود فیبر عضلاتش کاملا برجسته و قابل مشاهده بود. بدن ورزشکاران قدیمی واقعا متفاوت بود".

تحسن زیبایی بدن هادی چوپان در مستر المپپیا 2022

او همچنین در مورد اینکه چگونه فلکس ویلر و شان ری نیز "فیبر لاتیسیموس" خود را از ستون فقرات خود خارج می‌کردند، صحبت کرد که البته به گفته او هادی فاقد چنین مهارتی است. اگرچه میلوس بخاطر این مساله از هادی چوپان که قهرمان مستر المپیا 2022 انتقاد کرد، اما به سرعت او را به خاطر زیبایی بدنش تحسین کرد. او با ستایش از سینه، شانه‌ها و پاهایش، اعلام کرد که روی صحنه بسیار حجیم‌تر و بزرگتر از چیزی که هست به نظر می‌رسید.

بزرگان دنیای بدنسازی از قهرمانی هادی چوپان می گویند؛ مستر المپیا قهرمان جدید خودش را کشف کرد!

سارسف: قصد تخریب چوپان را نداشتم

با وجود اینکه هادی چوپان در رقابت قهرمانی حضور داشت، تعداد کمی از او انتظار داشتند که او جام قهرمانی را بالای سر ببرد. به همین خاطر وقتی او به این عنوان دست پیدا کرد، نظرات مختلفی درباره عملکرد وی بیان شد. سارسف بعداً در اینستاگرام خود اذعان کرد که قصد ندارد هادی را تخریب کند.

او در پست اینستاگرامی خود گفت:

"فکر می‌کنم بچه‌های امروز خیلی بزرگ‌تر هستند نیازی به گفتن نیست که هیئت داوری کاملاً تحت تأثیر ژست و بدن خوش حالت هادی چوپان قرار گرفتند. چیزی که برای هادی امتیاز بیشتری کسب کرد، همان برش‌های عمیق بدنش بود که از بلوغ عضلانی ناشی می‌شد. هادی چوپان با نمایش خیره کننده اش به تنهایی بر صحنه تسلط پیدا کرده است. با کشف یک قهرمان جدید، مستر المپیا هیجان انگیزتر شده است".

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...