به سوی لاس وگاس ؛ درون جت شخصی کانر مک گرگور چه خبر است؟

کانر مک گرگور برای بازگشت به مسابقات UFC و رقابت با مایکل چندلر، با جت شخصی خود به همراه خانواده به لاس وگاس سفر کرد.
کدخبر (143744) | 29 بهمن 1401 | ساعت 10:09
0 367
به سوی لاس وگاس ؛ درون جت شخصی کانر مک گرگور چه خبر است؟
کانر مک گرگور برای بازگشت به مسابقات UFC و رقابت با مایکل چندلر، با جت شخصی خود به همراه خانواده به لاس وگاس سفر کرد.

به گزارش سرخ نیوز، کانر مک گرگور در حال رفتن به لاس وگاس است تا در نهایت پس از مدتها شاهد بازگشت او به رینگ هشت ضلعی مسابقات MMA باشیم این مبارز ایرلندی قبل از اینکه در اواخر سال میلادی با مایکل چندلر رقابت کند، در نمایش تلویزیونی UFC The Ultimate Fighter مربیگری خواهد کرد. به همین دلیل مک گرگور و خانواده‌اش با جت شخصی به لاس وگاس سفر کردند تا در این پروژه حضور داشته باشند.

سفر کانر مک گرگور به لاس وگاس

در عین حال مک گرگور هنگام پرواز به آمریکا برای فیلمبرداری فصل جدید این نمایش تلویزیونی، در اینستاگرام عکس‌هایی را در کنار خانواده در جت شخصی خود به اشتراک گذاشته است در این پست اینستاگرامی قهرمان دو دسته وزنی UFC با لباس ورزشی کرم در کنار سه فرزند و شریک زندگی خود دی دولین تصویر شد. به سوی لاس وگاس؛ درون جت شخصی کانر مک گرگور چه خبر است؟ در این سفر فرزندان مک گرگور در حال تماشای فیلم بر روی تبلت خود و لذت بردن از این سفر مجلل و لاکچری به لاس وگاس هستند. همچنین مک گرگور ویدیویی از همبرگر مرغ را که از بلک فورج دوبلین خریداری کرده بود، منتشر کرده است. او در پایتخت ایرلند مالکیت این رستوران بر عهده دارد. این ورزشکار ایرلندی در زیر این پست‌ها نوشته است:
در حال رفتن به لاس وگاس برای مربیگری چند جوان هستم تا بتوانند قراردادشان را با UFC بدست آورند. این یک نعمت و خرسندی برای من است و به آن افتخار می‌کنم و از آن خوشحال هستم. به UFC با مک خوش آمدید.

به سوی لاس وگاس؛ درون جت شخصی کانر مک گرگور چه خبر است؟

کانر مک گرگور به مسابقات UFC برمی گردد

این مبارز 34 ساله افسانه‌ای، خود را برای بازگشت به رینگ هشت ضلعی مسابقات در اواخر امسال آماده می‌کند. مک گرگور از زمان شکستن پای خود در برابر داستین پویرر در سال 2021، دیگر وارد هیچ رقابت و مبارزه دیگری نشده و سرمربی او، جان کاوانا عنوان کرده که دیگر بیش از این نمی‌تواند منتظر بازگشت کانر مک گرگور به صحنه مسابقات باشد.
بالاخره این هم بخشی از داستان است. نمی‌خواهم نگران باشید. اما وقتی به عناوین و پول زیادی دست یافتند، میزان انگیزه شما چه اندازه خواهد بود. من هیچ وقت کانر را به اندازه این روزها با انگیزه ندیده‌ام. من هم واقعا هیجان دارم و منتظر بازگشت او هستم.
به سوی لاس وگاس؛ درون جت شخصی کانر مک گرگور چه خبر است؟ کانر مک گرگور در حالی این روزها برای بازگشت خود را آماده می‌کند که همین روز گذشته شکیل اونیل اسطوره بسکتبال آمریکا و تیم لس آنجلس لیکرز از بازگشت این مبارز بزرگ استقبال کرد و از منتقدان کانر خواست تا دهانشان را ببندند، چون به گفته اونیل این مبارز برمی‌گردد و به روند قهرمانی‌هایش ادامه می‌دهد. درباره کانر مک گرگور بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...