بوسه‌های اشتباهی؛ دردسر متفاوت مانوئل روبیالس و جوردی آلبا

پس از جنجال در جام جهانی زنان، حالا مانوئل روبیالس ماجرای متفاوتی را تجربه می‌کند.
کدخبر (225295) | 08 شهریور 1402 | ساعت 22:39
0 203
بوسه‌های اشتباهی؛ دردسر متفاوت مانوئل روبیالس و جوردی آلبا
پس از جنجال در جام جهانی زنان، حالا مانوئل روبیالس ماجرای متفاوتی را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، همین جمعه بالاخره لوئیس مانوئل روبیالس که در 17 می 2018 به پست ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا رسیده بود، پس از کش و قوس فراوان از این سمت کنار می‌رود. پنج سالی که برای روبیالس بیشتر از شادی، مشکلات را به همراه داشته است. این کناره‌گیری یک جدایی با توافق دو طرف یا خداحافظی آرام نیست، بلکه ناراحت‌کننده و بحث برانگیز است که در نتیجه یک سری رفتارهای نامناسب او اتفاق میافتد. پس از پیروزی تیم ملی زنان اسپانیا مقابل تیم ملی زنان انگلیس و قهرمانی این کشور در جام جهانی، روبیالس حرکات ناپسندی هنگام برگزاری فینال جام جهانی در جایگاه ویژه انجام داد که بوسیدن جنی هرموسو، کاپیتان تیم زنان اسپانیا در حین اهدای مدال‌ها و برخی اظهارات جسورانه، از جمله این رفتارهای نامناسب بود. در عرصه ورزشی، دوران حضور روبیالس با دو پیروزی مهم و معتبر در سال 2023 به پایان رسید: لیگ ملت‌های اروپا، یوفا (اسپانیا در فینال که در انسخده برگزار شد، کرواسی را با ضربات پنالتی شکست داد) و جام جهانی زنان (اسپانیا در فینال، انگلیس را با نتیجه 1 بر هیچ در سیدنی را شکست داد).

معضلات کناره گیری لوئیس مانوئل روبیالس

اگرچه اتفاق افتادن این خوشحالی‌ها و موفقیت‌ها تقریباً تا پایان دوره او صبر کردند، ناراحتی و مشکلات خیلی زود کارشان را شروع کردند. اولین مشکل، اخراج خولن لوپتگی چند ساعت قبل از اولین بازی اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه بود، چون خبر پیوستن او به رئال مادرید بعد از تورنمنت منتشر شده بود. بوسه‌های اشتباهی؛ دردسر متفاوت مانوئل روبیالس و جوردی آلباآوردن فرناندو ئیه‌رو به جای خولن لوپتگی خبر خوبی نبود و در نهایت اسپانیا پس از نمایش ضعیف در دور گروهی (3-3 مقابل پرتغال، 1-0 مقابل ایران و 2-2 مقابل مراکش) و شکست مقابل میزبان در ضربات پنالتی در مرحله یک هشتم نهایی، از جام جهانی روسیه خداحافظی کرد. در همان سال منابع مدعی شدند که او به نیویورک سفر کرده و هزینه سفر خود را با پول صندوق فدراسیون پرداخت کرده است. به گفته ال کانفیدنشال، او جلسات صوری با سازمان ملل متحد و لیگ برتر فوتبال (MLS) برنامه‌ریزی کرد تا شش روز به همراه یک نقاش مکزیکی در ایالات متحده باشد. همچنین رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بخاطر اینکه با همکاری جرارد پیکه، سوپرجام اسپانیا 2019 را در عربستان سعودی برگزار کرد، مورد انتقاد قرار گرفت. به گزارش ال کانفیدنشیال، صوت‌ها، مکالمات و اسناد نشان می‌دهد که روبیاس و مدافع بارسا با هم متحد شده‌اند تا برای برگزاری سوپرجام در خاک عربستان، کمیسیون چند میلیون دلاری دریافت کنند. در سال 2022، یک رسوایی دیگر فاش شد: روبیاس و افراد نزدیکش، به گفته ال کانفیدنشال، از کارت‌های بانکی شرکت برای پرداخت هزینه‌های مربوط به تعطیلات بحث برانگیز در ویلایی در سالوبرنیا (گرانادا) در آگوست 2020 استفاده کردند. ظاهراً این سفر یک مهمانی با گروهی هشت تا ده نفره از دختر جوان بوده است. بوسه‌های اشتباهی؛ دردسر متفاوت مانوئل روبیالس و جوردی آلبااو در سال 2020 مجبور شد با ایکر کاسیاس که نامزدیش را برای سمت ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده بود، برخورد کند. دروازه‌بان سابق رئال مادرید و اسپانیا و قهرمان جام جهانی آفریقای جنوبی در سال 2010، به صراحت گفته بود که:
ما فدراسیون را به بالاترین سطح فوتبالی که در دنیا وجود دارد، ارتقا می‌دهیم: فدراسیون اسپانیا.
کاسیاس اما عقب‌نشینی کرد و زمین را برای روبیالس خالی گذاشت. روبیالس با مدیر لالیگا، خاویر تباس هم اختلافات شدیدی داشته که پیشینه طولانی‌ای هم دارد. هر دو می‌خواستند کنترل فوتبال اسپانیا را به دست بگیرند و این موضوع باعث ایجاد دعوای شدید لفظی شد که قسمت‌هایی از این جدال به دست دادگاه ختم شد. درست همین هفته قبل بود که پس از قهرمانی اینتر میامی در یکی از مسابقات حذفی فوتبال آمریکا، آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی درون زمین فوتبال همسرش را با جوردی آلبا اشتباه گرفت و به جای همسرش هم تیم سابق مسی در بارسلونا و فعلی در اینتر میامی را بوسید. تصاویر این اتفاق اگرچه در فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی داشت اما هیچگاه ابعادی مانند اتفاقی که روبیالس پیش آورد را به خود نگرفت و خیلی زود به دست فراموشی سپرده شد. سرنوشت دو بوسه اشتباهی از دو مرد اسپانیایی، کاملا متفاوت از یکدیگر بوده است. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...