بوکسورهایی که بعد از محمد علی کلی الهام بخش مایک تایسون هستند؛ آن ها رقصندگان باله در رینگ بودند!

مایک تایسون در یک مصاحبه‌ای از افرادی نام می‌برد که الهام‌بخش او در بوکس هستند.
کدخبر (171780) | 07 اردیبهشت 1402 | ساعت 12:43
2 315
بوکسورهایی که بعد از محمد علی کلی الهام بخش مایک تایسون هستند؛ آن ها رقصندگان باله در رینگ بودند!
مایک تایسون در یک مصاحبه‌ای از افرادی نام می‌برد که الهام‌بخش او در بوکس هستند.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون در قسمت اخیر برنامه Hot Boxin با کمدین تامی دیویدسون گفتگو و نظرات خود را در مورد اتفاقات بوکس و زندگی خودش بیان کرد. تایسون که به‌تازگی فعالیت‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بیشتر کرده، در این برنامه صحبت‌های جالبی را با دیویدسون مطرح و نظرات شخصی خود را در مورد برخی از چهره‌های مهم تاریخ بوکس بیان کرد. در بخشی از این مصاحبه دیویدسون از تایسون خواست تا نظر خود را در مورد بوکسوری مانند شوگر ری لئونارد مطرح کند. با این حال مایک تایسون به صحبت کردن از بوکسوری پرداخت که پس از محمد علی کلی بیشترین تاثیر را برروی وی گذاشته است. به گفته تایسون، این فرد پس از محمد علی کلی، الهام‌بخش‌ترین شخصیت در سفر ماجراجویانه‌اش در دنیای بوکس بوده است. عشق تایسون به محمد علی برای هیچ یک از طرفداران بوکس پوشیده نیست. اما به‌نظر می‌رسد که او علاوه‌بر محمد علی، به نفراتی چون شوگر ری رابینسون و شوگر ری لئونارد هم علاقه زیادی داشته است. تایسون از اینکه رابینسون در دوران آماتوری و تا پیش از تبدیل شدن به یک بوکسور حرفه‌ای مبارزات زیادی را برده بود، هیجان‌زده شده بود.

مصاحبه مایک تایسون درباره افراد تأثیرگذار در بوکس

در این مصاحبه مایک تایسون تامی دیویدسون درباره بوکسور افسانه‌ای شوگر ری لئونارد و تأثیر بزرگ او بر این ورزش صحبت کردند. دیویدسون به برخی از بوکسورهای بزرگ دهه 1980 مانند شوگر ری لئونارد، روبرتو دوران، ویلفرد بنیتز و توماس هرنز اشاره و این نکته را هم اضافه کرد که چگونه این مبارزان بدون در نظر گرفتن اینکه پولی در میان باشد، همه می‌خواستند با یکدیگر روبه‌رو شوند. تایسون پیش از این هم از بوکسورهای امروزی دل خوشی نداشت و معتقد بود که آن‌ها آنطور که باید مبارزه نمی‌کنند. او حتی از جیک پاول به‌خاطر تلاش برای مبارزه با حریفان سطح بالاتر تعریف کرده است. به اعتقاد تایسون، حضور افرادی مانند جیک پاول در بوکس مزایای قابل توجهی دارد؛ چراکه می‌تواند تماشاگران زیادی را جذب بوکس کند.

الهام بخشی محمد علی کلی برای مایک تایسون

مایک تایسون همچنین تجربه خود از ملاقات با محمد علی کلی و الهام گرفتن از وی برای تبدیل شدن به یک مبارز بزرگ را به اشتراک گذاشت.
من با محمد علی آشنا شدن و فقط می‌خواستم که به یک بوکسور بزرگ تبدیل شوم. اما نمی‌دانستم واقعاً می‌توانم این کار را انجام دهم یا نه، اما می‌خواستم آن را انجام دهم.
در این برنامه، علاوه‌بر این مایک آهنین به مبارزات رفت و برگشتی هیجان‌انگیز بین روبرتو دوران و شوگر ری لئونارد که او آن‌ها را به رقصندگان باله در رینگ تشبیه می‌کندد، اشاره کرد. مبارزات این بوکسورهای افسانه‌ای به‌معنای واقعی برای تایسون الهام‌بخش بود و به او کمک کرد تا به جایی که اکنون هست، برسد. اخیراً او حتی به این موضوع اشاره کرده است که می‌خواهد مانند آن‌ها باشد؛ بوکسورهایی که می‌توانستند شما را تا سر حد مرگ کتک بزنند. تایسون به شوگر ری لئونارد اعتبار بیشتری داد و اظهار داشت که این بوکسور اغلب به‌دلیل ظاهر خوب و جذابیتش، دست کم گرفته می‌شد اما او در واقع یک مبارز سرسخت بود. این گفتگو میراث ماندگار بوکسورهایی مانند رابینسون، دوران، لئونارد و دیگران را برجسته می‌کند که تا به امروز به الهام بخشیدن و جذب طرفداران به این ورزش ادامه می‌دهند. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بزرگترین و قوی ترین انسان تو کهکشان راه شیری مایک تایسون
کاربر سایت
04 شهریور 1402
سایت بسیار خوبی دارید میزارم فیسبوک شمارو کارتون عالیه
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...