بوکسور سنگین وزنی که یک رقاص باله نیز است / پدیده عجیبی به نام ریچارد تورز جونیور!

ریچارد تورز جونیور با علاقه به تمرین باله، بوکسور سنگین وزن معمولی نیست.
کدخبر (219149) | 22 مرداد 1402 | ساعت 16:24
0 425
بوکسور سنگین وزنی که یک رقاص باله نیز است / پدیده عجیبی به نام ریچارد تورز جونیور!
ریچارد تورز جونیور با علاقه به تمرین باله، بوکسور سنگین وزن معمولی نیست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ریچارد تورز جونیور، بوکسور آمریکایی و ستاره درحال ظهور دسته سنگین وزن، قرار است به‌زودی در برابر ویلی جیک جونیور قرار بگیرد. این مبارزه در همان شبی برگزار می‌شود که مبارزه حساس اسکار والدز و امانوئل ناوارته بر سر کسب کمربند قهرمانی به انجام خواهد رسید. ریچارد تورز جونیور که مدال نقره المپیک را نیز در کارنامه خود می‌بیند، تابه‌حال در بوکس حرفه‌ای، پنج مبارزه را به انجام رسانده است. او هر پنج حریف خود را ناک اوت کرده است و هیچکدام از آن‌ها نیز نتوانسته‌اند بیش از سه راند در برابر او مقاومت کنند.

رقص باله ریچارد تورز جونیور

اما ریچارد در زمان‌هایی که مشغول ناک اوت کردن حریفان نیست، به سرگرمی‌های دیگری مشغول است. بوکسور دسته سنگین وزن که همزمان یک رقاص باله نیز هست! پدیده عجیبی به نام ریچارد تورز جونیور او اخیراً در گفتگو با اسکای اسپورت گفته است که تحت تأثیر واسیل لوماچنکو (بوکسور 35 ساله اوکراینی) به رقص باله روی آورده است:
من تا پیش از آشنا شدن با لوماچنکو، به هیچ وجه تجربه یا میلی به رقص نداشتم. اما واسیل به من گفت که رقص پایش فقط تحت تأثیر رقص باله اوکراینی تا این حد پیشرفت کرده است.
بوکسور دسته سنگین وزن که همزمان یک رقاص باله نیز هست! پدیده عجیبی به نام ریچارد تورز جونیور تورز درخصوص مهارتش در رقص باله گفته است:
صادقانه بخواهم بگویم، من اصلاً نمی‌دانم که چه کاری انجام می‌دهم. من حتی نزدیک به یک رقاص خوب هم نیستم. من هرگز خودم را یک رقاص خوب نمی‌دانم. تنها می‌توانم بگویم که تلاشم را می‌کنم و اینکه حقیقتاً عاشق این رقص شده‌ام. اما تجربه‌ام در باله باعث شده است که بوکسور بهتری نیز باشم. من حالا بهتر از قبل حرکت می‌کنم و احساس سبکی بیشتری در پاهایم دارم.
بوکسور دسته سنگین وزن که همزمان یک رقاص باله نیز هست! پدیده عجیبی به نام ریچارد تورز جونیور

علاقه عجیب ریچارد تورز جونیور به ساخت موشک

اگرچه رقص باله در همین مدت اخیر، بدل به یکی از علاقه‌مندی‌های ریچارد تورز جونیور شده است، اما او از همان دوران کودکی یک علاقه‌مندی دیگر نیز داشته است و آن هم ساخت راکت بوده است:
چیزی که در دوران مدرسه باعث تعجب من بود، این بود که بیشتر با نردها وقت می‌گذراندم تا با ورزشکاران. من هنوز هم با دوستانم راکت می‌سازم و می‌دانم که این به‌دور از تصورات کلیشه‌ای مردم درباره یک بوکسور است. ما حتی به‌خاطر این موضوع، تا آستانه اخراج از مدرسه هم پیش رفتیم. ما به‌سراغ معلم شیمی مدرسه رفتیم و از او پرسیدیم که چگونه می‌توانیم سوخت مؤثرتری برای راکت‌هایمان پیدا کنیم. اما او از این ایده خوشش نیامد و موضوع را با والدینمان در میان گذاشت. با این حال، ما هنوز هم به این سرگرمی مشغولیم.
بوکسور دسته سنگین وزن که همزمان یک رقاص باله نیز هست! پدیده عجیبی به نام ریچارد تورز جونیور با وجود تمام این‌ها اولویت اصلی ریچارد تورز جونیور، فقط و فقط بوکس است و او در تلاش است تا جایگاه بهتری را در دسته سنگین وزن برای خود دست‌وپا کند. تورز در این مسیر، رقبای بسیار سختی را پیش رو دارد و باید مقابل نام‌های بزرگی قرار بگیرد. تورز نسبت به سایر بوکسورهای دسته سنگین وزن، از جثه‌ی کوچک‌تری برخوردار است اما می‌گوید که این نه یک نقطه‌ضعف، بلکه یک نقطه‌قوت است:
به‌نظرم هرچه جثه‌ی شما کوچک‌تر باشد، ضربه‌زدن به شما نیز سخت‌تر خواهد شد. پس به‌نظرم این برای من یک مزیت است. من می‌دانم که در دسته سنگین وزن با رقبای غول‌پیکری طرفم؛ اما غول‌پیکر بودن گاهی مترادف با کند بودن و چابک نبودن است. این غول‌ها ممکن است در یک مبارزه یک ضربه بسیار سخت را به شما وارد کنند. اما معمولاً پس از آن ضربه، دیگر چیزی برای عرضه ندارند. من کسی هستم که یک موتور در درونم دارم و آماده‌ام تا به همه بگویم که نوبت کوچولوها فرا رسیده است.
آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...