مبارزه مجدد کانر مک گرگور و فلوید می ودر؛ رجزخوانی توئیتری بدنام برای پول

به‌نظر می‌رسد که کانر مک گرگور هنوز هم نیم‌نگاهی به برگزاری یک مبارزه مجدد بوکس در برابر فلوید می ودر داشته باشد.
کدخبر (218892) | 21 مرداد 1402 | ساعت 22:22
0 287
مبارزه مجدد کانر مک گرگور و فلوید می ودر؛ رجزخوانی توئیتری بدنام برای پول
به‌نظر می‌رسد که کانر مک گرگور هنوز هم نیم‌نگاهی به برگزاری یک مبارزه مجدد بوکس در برابر فلوید می ودر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور در سال 2017 و در جریان یک مبارزه جنجالی بوکس، مقابل فلوید می ودر قرار گرفت. هرچند مک گرگور توانست از این مبارزه، مبلغ صد میلیون دلار را به‌جیب بزند اما در نهایت و در راند دهم، مغلوب بوکسور افسانه‌ای شد. با این حال، این قهرمان سابق دو دسته وزنی یو اف سی می‌گوید که از عملکرد خود در برابر می ودر رضایت دارد. مک گرگور معتقد است که اگر یک بار دیگر با می ودر روی رینگ قرار بگیرد، این‌بار او را ناک اوت خواهد کرد.

توئیت مک گرگور درباره می ودر

کانر مک گرگور اخیراً در یک توئیت، که البته مدتی بعد دیلیت شد، تصاویری از تمرینات جدید بوکس خود را به انتشار رسانده بود. بدنام در این توئیت نوشته بود:
فراموش نکنید که من با کله‌ی فلوید پینگ پنگ بازی کردم! در مبارزه مجددم با او همان سبک را ادامه خواهم داد اما در عین حال، ضربات نابودگر بیشتری را نیز حواله‌ی سرش خواهم کرد. در مبارزه قبلی، فقط پینگ پینگ بود اما در این مبارزه، اندکی بیس‌بال هم به آن اضافه خواهم کرد. منتظر ناک اوت شدن فلوید می ودر باشید.
مبارزه مجدد کانر مک گرگور و فلوید می ودر؛ رجزخوانی توئیتری بدنام برای پول فلوید می ودر پس از شکست دادن کانر مک گرگور با رکورد 50 پیروزی از مجموع 50 مبارزه بوکس حرفه‌ای به کارنامه خود در این ورزش خاتمه داد. با این حال، مشت‌زن آمریکایی پس از آن نیز همچنان در چندین مبارزه نمایشی بوکس حاضر شده است. آخرین مبارزه نمایشی می ودر در برابر جان گاتی سوم بود که نوه‌ی گنگستر معروف آمریکایی (با همین نام) است. این مبارزه با دیس کوالیفیکیشن به پایان رسید و پس از آن نیز جنجال بزرگی میان دو طرف در گرفت. می ودر احتمالاً به فکر برگزاری یک مبارزه مجدد با جان گاتی در اواخر سال جاری میلادی است. با این حال، اگر یک پیشنهاد بسیار پرسود دیگر - یعنی برگزاری مبارزه مجدد با کانر مک گرگور - روی میزش قرار بگیرد، احتمالاً در برنامه‌های خود تجدیدنظر خواهد کرد. مبارزه مجدد کانر مک گرگور و فلوید می ودر؛ رجزخوانی توئیتری بدنام برای پول

مبارزه بعدی کانر مک گرگور در برابر چه کسیست؟

مبارز ایرلندی یو اف سی پس از اینکه در جولای سال 2021 و در جریان UFC 264 دچار شکستگی پا شد، دیگر در هیچ مبارزه‌ای حاضر نبوده است. کانر مک گرگور قرار بود در بازگشتش به یو اف سی در برابر مایکل چندلر قرار بگیرد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که اخیراً تصمیم بدنام در این خصوص تغییر کرده است و دیگر میلی به انجام مبارزه با چندلر ندارد. کانر مک گرگور اخیراً صاحب فعلی کمربند BMF، یعنی جاستین گیجی، را به مبارزه فرا خوانده است و از طرف دیگر، پیشنهاد برگزاری مبارزه سوم با نیت دیاز را نیز مطرح کرده است. حالا نیز گویا تمرکز مبارز ایرلندی روی برگزاری یک مبارزه مجدد بوکس با فلوید می ودر معطوف شده است. مک گرگور پس از مبارزه اول خود با می ودر همواره تأکید داشت که باز هم روبه‌روی بوکسور آمریکایی قرار خواهد گرفت. با این حال، وقتی در سال گذشته شایعاتی مبنی بر برگزاری این مبارزه به گوش رسید، بدنام گفت که در حال حاضر ترجیح می‌دهد روی MMA فوکوس کند. مبارزه مجدد کانر مک گرگور و فلوید می ودر؛ رجزخوانی توئیتری بدنام برای پول پیش از هر بحثی، کانر مک گرگور ابتدا باید دوباره به چرخه‌ی تست‌های دوپینگ یو اف سی بازگردد. گویا مک گرگور باید حداقل شش ماه تحت آزمایشات رندوم دوپینگ قرار بگیرد تا بتواند دوباره برروی رینگ هشت ضلعی ظاهر شود. این به آن معنی‌ست که بدنام احتمالاً در سال 2023 مبارزه‌ای را در UFC انجام نخواهد داد. شاید مک گرگور بنا داشته باشد که در طی این مدت، خود را با یک مبارزه پرسود بوکس مشغول نگه دارد. آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...