تازه ترین واکنش رییسی که در جام جهانی زنان خبرساز شد: استعفا نمی کنم

به‌دنبال برگزاری جام جهانی فوتبال زنان و جنجال حرکت غیراخلاقی روبیالس، حالا او از استعفا خودداری کرد.
کدخبر (223310) | 03 شهریور 1402 | ساعت 13:17
0 174
تازه ترین واکنش رییسی که در جام جهانی زنان خبرساز شد: استعفا نمی کنم
به‌دنبال برگزاری جام جهانی فوتبال زنان و جنجال حرکت غیراخلاقی روبیالس، حالا او از استعفا خودداری کرد.

به گزارش سرخ نیوز، در پی برگزاری جام جهانی فوتبال زنان و در مرحله فینال، اسپانیا با یک گل بر تیم فوتبال زنان انگلیس غلبه کرد و توانست جام را کسب کند. اما در طی برگزاری مراسم اهدای جوایز، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، هنگام اهدای مدال به جنی هرموسو، حرکت غیراخلاقی انجام داد که به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت. تازه ترین واکنش رییسی که در جام جهانی زنان خبرساز شد: استعفا نمی کنم در ادامه نیز که منتقدانش را احمق خوانده بود، در یک پیام ویدئویی رسماً عذرخواهی کرد. روبیالس اصرار داشت در این ویدئو، جنی هرموسو نیز حاضر باشد تا به این ترتیب، کمی از فشارها کاهش پیدا کند. هرموسو که در جشن قهرمانی اسپانیا گفته بود از این حرکت روبیالس خوشش نیامده، درنهایت درخواست او را رد کرد. در ادامه این ماجرا، سیاسیون اسپانیا خواستار استعفای او شده ولی روبیالس قصد چنین کاری نداشته و امروز نیز در جلسه‌ای فوق‌العاده در فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر شد تا درباره حرکت توضیح بدهد. تازه ترین واکنش رییسی که در جام جهانی زنان خبرساز شد: استعفا نمی کنم روبیالس در سخنرانی پرشور خودش، سه بار تکرار کرد که هرگز استعفا نخواهد داد و ضمن غذرخواهی مجدد، بیان کرد که این حرکت او، که ناشی از شادی و خوشحالی شدیدش پس از قهرمانی اسپانیا بود، نمی‌تواند دلیلی برای برکناری‌اش باشد:

این هیئتی است که من ‌را انتخاب کرده و باید به آن توضیحاتی بدهم. می‌خواهم از همه به‌خاطر پیام‌های حمایتی که برای من فرستاده‌اید تشکر کنم، پیام‌های زیادی دریافت کرده‌ام. می‌خواهم به‌خاطر اتفاقاتی که رخ داد، عذرخواهی کنم. می‌خواهم آن را با نگاه کردن به خورخه ویلدا (مربی اسپانیا) توضیح دهم. ما سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. آن‌ها (تعدادی از ملی‌پوشان اسپانیا) می‌خواستند همان کاری را که الان با من انجام می‌دهند، با شما انجام دهند ولی موفق نشدند. بسیار متأثر شدم وقتی بعد از قهرمانی در جام جهانی، در جایگاه ویژه آن حرکت را انجام دادم (شادی گل غیراخلاقی) و از ملکه اسپانیا عذرخواهی می‌کنم. من هرگز در یک جایگاه ویژه، اینگونه رفتار نکرده‌ام. من حرکت خودم را توجیه نمی‌کنم، متأسفم.
تازه ترین واکنش رییسی که در جام جهانی زنان خبرساز شد: استعفا نمی کنم وی درمورد حرکتش هنگام اهدای مدال به هرموسو گفت:
آن حرکت، خودجوش، متقابل و با رضایت‌ طرف مقابل بود. من با همه بازیکنان رابطه بسیار خوبی دارم و لحظات بسیار خوبی در اردوها داشتیم. لحظه‌ای که جنی ظاهر شد، به او گفتم پنالتی را فراموش کن، تو در این جام جهانی فوق‌العاده بودی و او به من گفت تو یک نابغه هستی و سپس آن اتفاق افتاد. من این بیانیه اخیر هرموسو را درک نمی‌کنم. درواقع آن‌ها سعی نمی‌کنند عدالت را اجرا کنند و اظهارات او علیه من منصفانه نبود. من استعفا نمی‌دهم، استعفا نمی‌دهم، استعفا نمی‌دهم، مگر من چه کرده‌ام؟ این حرکت هرگز دلیلی برای برکناری من از ریاست فدراسیون فوتبال نیست. این بیهوده است. زمان آن رسیده است که بگویم اشتباه کردم و زمان‌بندی آن درست نبود. آیا آن قدر این حرکت جدی است که من پستم را ترک کنم؟ من استعفا نمی‌دهم.
تازه ترین واکنش رییسی که در جام جهانی زنان خبرساز شد: استعفا نمی کنم آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...