تاوان یک اشتباه؛ مدافع پرسپولیسی از لیست تیم ملی خط می‌خورد؟

سرمربی تیم ملی ایران برای محمدحسین کنعانی‌زادگان تنبیه انضباطی سختی را درنظر گرفته است.
کدخبر (225130) | 08 شهریور 1402 | ساعت 12:14
0 144
تاوان یک اشتباه؛ مدافع پرسپولیسی از لیست تیم ملی خط می‌خورد؟
سرمربی تیم ملی ایران برای محمدحسین کنعانی‌زادگان تنبیه انضباطی سختی را درنظر گرفته است.

به گزارش سرخ نیوز، شنید‌‌ه‌ها حاکی از آن است که لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی آینده، پس از پایان بازی‌های هفته چهارم اعلام خواهد شد و این لیست، احتمالا یک غایب بزرگ دارد. لیست بازیکنان تیم ملی برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا درحالی اعلام خواهد شد که امیر قلعه‌نویی روز گذشته به خبرنگاران گفت:

 در اردوی جدید ممکن است نفراتی حضور داشته باشند که در اردوی قبلی نبودند. تعدادی بازیکنان هم شایستگی داشتند در اردوی قبلی باشند اما بنا بر دلایلی حضور نداشتند. در مرحله جدید هم شاید برخی بازیکنان به خاطر مسائل انضباطی نباشند. علاوه بر مسائل فنی به مسائل اخلاقی و انضباطی در داخل زمین هم خیلی توجه داریم. در بازی با ژاپن در جام ملت‌ها ۳ بر صفر باختیم در صورتی که بازی نزدیک بود. به جای اینکه به بازی فکر کنند به سمت داور رفتند و همین باعث شد گل بخوریم.
حدس زدن پیام صحبت‌های قلعه‌نویی سخت نیست؛ او واضحا در خصوص محمدحسین کنعانی‌زادگان سخن می‌گوید که پس از اخراج برابر ازبکستان در فینال تورنمنت کافا، رفتاری دور از شأن یک بازیکن ملی‌پوش از خود به نمایش گذاشت و صحنه‌های ناخوشایندی را رقم زد. تاوان یک اشتباه؛ مدافع پرسپولیسی از لیست تیم ملی خط می‌خورد؟ هرچند که پس از آن اتفاق، سرمربی تیم ملی و مدیران فدراسیون فوتبال واکنشی رسمی نشان ندادند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که امیر قلعه‌نویی برای تنبیه کنعانی‌زادگان، قصد دارد که او را برای حداقل یک اردو به تیم ملی دعوت نکند. محمدحسین کنعانی‌زادگان در لیگ بیست و سوم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و با ارسال پاس گل در دیدار مقابل تراکتور توانایی‌های فنی خود را اثبات کرد؛ با این حال قلعه‌نویی قصد برخورد انضباطی با مدافع پرسپولیس دارد. برخی نزدیکان امیر قلعه‌نویی از وی خواسته‌اند تا اشتباه این بازیکن را ببخشد اما فعلا نرمشی از سوی سرمربی تیم ملی ایران در این خصوص دیده نشده است و باید کنار ماندن کنعانی‌زادگان از لیست بازیکنان اردوی آتی را تقریبا قطعی بدانیم. البته ممکن است در تعاملی که بین قلعه نویی و فدراسیون فوتبال وجود دارد اتفاقات دیگری در این مورد رقم بخورد. جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...