تتو جدید کریس بامستد ؛ رازی که او در زندگی دارد!

کریس بامستد اخیراً دومین تتوی خود را انجام داده و این موضوع را از طریق پستی در اینستاگرام به اطلاع هوادارانش رسانده است.
کدخبر (165632) | 26 فروردین 1402 | ساعت 10:28
0 1075
تتو جدید کریس بامستد ؛ رازی که او در زندگی دارد!
کریس بامستد اخیراً دومین تتوی خود را انجام داده و این موضوع را از طریق پستی در اینستاگرام به اطلاع هوادارانش رسانده است.

به گزارش سرخ نیوز، تتو در دنیای بدنسازی آنچنان رایج نیست. بزرگترین علت عدم محبوبیت آن هم این است که تتو مانع دیدن درست برجستگی عضلات می‌شود. هیچ بدنسازی نمی‌خواهد زحمات چند ساله‌ای به خصوص بر روی صحنه به هدر برود. با این حال قسمت‌هایی از بدن وجود دارد که تتو کردن در آن قسمت نمی‌تواند مشکل ساز باشد. به همین دلیل کریس بامستد ، قهرمان 4 دوره دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا به بهترین شکل از این شانس خود استفاده کرده است. این در حالی است که وقتی یکی از طرفداران سال گذشته از او درباره تتو کردن بدن پرسید، بامستد توصیه کرد که بدنسازان از خالکوبی کامل بدن خودداری کنند. CBum اخیراً دومین تتوی خود را انجام داده و این موضوع را از طریق پستی در اینستاگرام به اطلاع هوادارانش رسانده است. او همچنین در مورد اهمیت انجام این تتو هم صحبت کرده است.

چالش برانگیزترین سال کریس بامستد

کریس بامستد دارای محبوبیت وصف ناپذیری در بدنسازی است. او مسیری افراطی از ترک تحصیل تا کسب چهار عنوان پیاپی مستر المپیا را در زندگی خود داشته است. با این حال وقتی کریس بامستد به سن بلوغ رسید، داستان‌های مختلفی را از سر گذراند که باعث شد او به اندازه‌ای قوی شود که با هر چالشی که دلخواهش نیست، کنار بیاید. به همین خاطر بامستد در یادآوری چالش‌برانگیزترین سال زندگی‌اش، روی پای چپش تتو جدیدی انداخته است. CBum در کنار به اشتراک گذاشتن تصاویر جدید خودش برای طرفدارانش، تتوهای جدیدی را هم که انجام داده، معرفی کرد. بامستد دو خالکوبی جدید روی پاهایش انجام داده که یکی روی پای چپ درست زیر زانو است و نوشته شده «2018». این همان سالی است که بامستد از آن به عنوان سخت‌ترین سال زندگی خود یاد می‌کند. دیگر خالکوبی روی پای راست کمی بالاتر از ساق قرار دارد که در تصویر نامشخص است. علاوه بر این او احساسات خود را در مورد این تتوها در متن زیر این پست ابراز کرد. بامستد با ابراز قدردانی نوشت:

از سالی که فکر می‌کردم سخت‌ترین سال زندگی‌ام تا تتو کردن آن روی پایم، همش بخاطر این است که بخاطر آنچه گذشته بسیار سپاسگزار باشم

تتو جدید کریس بامستد ؛ رازی که او در زندگی دارد!بامستد در اولین حضور خود در مستر المپیا به عنوان نایب قهرمانی رسید. در سال بعد در حالیکه اینگونه به نظر می‌رسید که او یقینا به قهرمانی خواهد رسید، با این حال مشکلات پزشکی باعث شد تا این اتفاق نیفتد و او بدون کسب هیچ عنوانی صحنه رقابت را ترک کند. بامستد در حالی که دوران سخت سال 2018 را به یاد می آورد، نوشته است:

چالش هایی که در سال 2018 در رابطه با سلامتم با آن روبه رو شدم، چیزی بود که مرا وادار کرد تا روی ذهنیتم تمرکز کنم و ذهنیتی بسازم که به من اجازه داد از تلاش بی پایان برای تبدیل شدن به بهترین خودم لذت ببرم. گذشته ممکن است نتواند تغییر کند، اما تصور شما از آن و آنچه انتخاب می‌کنید تا از آن بیاموزید، به شما بستگی دارد.

علت نظر مخالف بامستد در مورد تتو کردن چیست؟

قبل از انجام این دو خالکوبی، بامستد یک خالکوبی بزرگ روی ساعد خود داشت. اگرچه تتو کردن در میان بدنسازان محبوب نیست اما تتوی بامستد باعث بروز حس کنجکاوی در بین طرفداران بدنسازی شده است. یکی از طرفداران از او پرسید که آیا تتو کردن روی حرفه بدنسازی او تأثیر گذاشته است؟ بامستد پاسخی ساده به طرفدار داد و این فرضیه را رد کرد. تتو جدید کریس بامستد ؛ رازی که او در زندگی دارد!بامستد ضمن پاسخ دادن به این سوال، با جزئیات در مورد آن توضیح داد. او در پاسخ به این سوال که چرا خالکوبی او مشکلی ندارد و چگونه یک تتو تمام بدن می‌تواند زندگی یک بدنساز را تحت تاثیر قرار دهد، گفت:

من فقط روی ساعدم تتو دارم. اما اگر تمام بالای بازو، تمام قفسه سینه، شکم، پشت، پاها و قسمت اصلی بدنتان را تتو کنید، قطعا تفکیک و برجستگی عضلات شما قابل مشاهده نخواهد بود و اینگونه تمام حرفه بدنسازی شما زیر سوال می‌رود.

در مجموع خالکوبی روی عملکرد بدنسازان تأثیر می‌گذارد و می‌تواند مانع از دیدن حالت عضلانی آنها شود. با این حال اگر بدنسازان خالکوبی‌های خود را عاقلانه مانند کریس بامستد خوب انجام دهند، نتایج می‌تواند متفاوت باشد.   بیشتر بخوانید:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...