هیولای فراموش شده آلمانی و فیگور گیری نفس‌گیر با رونی کلمن و جی کاتلر در مستر المپیا 2004!

صفحه اینستاگرامی مجله Flex با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از مستر المپیا 2004، خاطرات رقابت جذاب مارکوس رول با رونی کلمن و جی کاتلر را مرور کرده است.
کدخبر (224776) 08 شهریور 1402 | ساعت 06:44
0 715
صفحه اینستاگرامی مجله Flex با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از مستر المپیا 2004، خاطرات رقابت جذاب مارکوس رول با رونی کلمن و جی کاتلر را مرور کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مارکوس رول از جمله بدنسازانی بود که توانست رقابت سختی را با قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا و پادشاه بدنسازی، رونی کلمن داشته باشد. با این حال او مدت‌ها در عرصه بدنسازی بدست فراموشی سپرده شد. رول که در سال 1972 در آلمان متولد شده، در سال 1991 و زمانی که تنها 19 سال داشت، ماجراجویی خود در ورزش بدنسازی را آغاز کرد. او پس از اینکه در فوتبال دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد، بدنسازی را انتخاب کرد. علاوه بر این او در سال 1995 برای اولین بار در مسابقات آماتور شرکت کرد. رول در مسابقات باخگائو در بابنهاوزن آلمان توانست عنوان قهرمانی دسته سنگین وزن را تصاحب کند و در رده‌بندی کلی هم قهرمانی را بدست آورد. در همان سال او در مسابقات گروسر پریس فون هسن آلمان به مقام دوم رسید و بیش از قبل مورد توجه قرار گرفت. مارکوس در سال‌های اولیه بدنسازی، فیزیک کلاسیک‌تری داشت. با این حال با گذشت زمان، او قصد داشت تا جایی که می‌تواند روی بدن عریض و پهن خود، عضله‌سازی کند.

فیگور گیری جذاب مارکوس رول در مستر المپیا 2004

مارکوس رول در مستر المپیا 2004 با فیزیک هیولایی خود در کنار بزرگان این ورزش از جمله رونی کلمن و جی کاتلر قرار گرفت و با یک فیگورگیری جذاب، حاضران در سالن را هیجان زده کرد. به تازگی صفحه اینستاگرام مجله Flex ویدیویی را با عنوان «چالش مستر المپیا 2004 – مارکوس رول» به اشتراک گذشته است.

در حالی که دور نهایی بین رونی کلمن و مارکوس رول در جریان بود، مجری از مارکوس رول سوال کرد که چه فیگوری می‌خواهد بگیرد. رول در پاسخ می‌گوید:
فیگور زیربغل از جلو

هیولای فراموش شده آلمانی و فیگورگیری نفس‌گیر با رونی کلمن و جی کاتلر در مستر المپیا 2004! 06مشخصا رونی کلمن به سراغ فیگور دیگری رفت اما چیزی که بیش از همه جلب توجه می‌کرد، عضلات دلتوئید رول بود که واقعا بزرگ و هیولایی بودند و جای هیچ مقایسه‌ای را باقی نمی‌گذاشت. در همین حال حاضران در سالن هم به طور یکپارچه نام رول را صدا می‌زدند و متوقف نمی‌شدند.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


چالش جذاب جی کاتلر و مارکوس رول

فیگور گیری بعدی بین جی کاتلر و مارکوس رول بود، و وقتی دوباره مجری از مارکوس پرسید چه فیگوری را در نظر دارد، او گفت:

قفسه سینه از جانب

در این حرکت هم مارکوس رول توانست تماشاگران این چالش را متحیر کند و با عضلات سه سر و چهار سر بزرگ و برجسته‌اش حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. تقریبا همه به این نتیجه رسیده بودند که برنده این چالش کسی نیست جز مارکوس رول. فیگور قفسه سینه رول بی‌نقص بود و تایید همه را بدست آورد.

هیولای فراموش شده آلمانی و فیگورگیری نفس‌گیر با رونی کلمن و جی کاتلر در مستر المپیا 2004! 06آخرین مرحله یک رقابت هیجان انگیز

سپس نوبت آخرین مرحله فیگور گیری از راه می‌رسد که در واقع تعیین کننده قهرمان مسابقات بود. رول در مواجهه دوباره با رونی کلمن، در فیگور کول روی استیج مشاهده شد. شانه‌های پهن، قدرت غیرقابل باور، عضله دو سر خیره‌کننده و توده عضلانی انباشته بدن رول، واقعا چیزی شبیه فیلم‌های سورئال بود و به نظر می‌رسد مارکوس رول در این فیگور رقابت نزدیک و حتی دست بالاتر نسبت به پادشاه دارد. در همین حین شور و هیجان میان تماشاگران به بیشترین میزان خودش رسیده بود. هیولای فراموش شده آلمانی و فیگورگیری نفس‌گیر با رونی کلمن و جی کاتلر در مستر المپیا 2004! 06با این حال اگرچه رول در همه فیگورها مقابل جی کاتلر و رونی کلمن به برتری رسید اما در مستر المپیا 2004 در جایگاه پنجم قرار گرفت که باعث ناراحتی شدید هواداران وی شد.

واکنش هواداران به یک ویدئوی قدیمی

با انتشار این پست بسیاری از هواداران بدنسازی به این رویداد واکنش نشان دادند و تقریبا بیشتر آنها مارکوس رول را شایسته قهرمانی در آن دوره مستر المپیا دانستند. یکی از هواداران در زیر این پست نوشته:

نمی‌توانید باور کنید که رول چه فیزیک عجیبی داشت.

دیگری هم نوشته:

مارکوس بزرگترین بدنساز نسل خودش بود.

او یکی از بدنسازانی بود که هرگز قهرمان مستر المپیا نشد اما طرفداران او را دوست داشتند و تحسینش می‌کردند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...