تردیدها درباره کانر مک گرگور ؛ آیا «بدنام» برای انجام مبارزه آماده است؟

آریل هلوانی، ژورنالیست مطرح حوزه UFC و بوکس درباره شرایط کانر مک گرگور برای بازگشت به رینگ صحبت می‌کند.
کدخبر (205018) | 17 تیر 1402 | ساعت 17:47
0 200
تردیدها درباره کانر مک گرگور ؛ آیا «بدنام» برای انجام مبارزه آماده است؟
آریل هلوانی، ژورنالیست مطرح حوزه UFC و بوکس درباره شرایط کانر مک گرگور برای بازگشت به رینگ صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور قرار است در اواخر سال جاری به روی رینگ هشت ضلعی بازگردد. با این حال، آریل هلوانی مطمئن نیست که بدنام بتواند در این مبارزه عملکرد خوبی از خود نشان دهد. کانر مک گرگور احتمالاً در اواخر سال جاری به مسابقات یو اف سی بازخواهد گشت و برابر مایکل چندلر قرار خواهد گرفت. آریل هلوانی، ژورنالیست مطرح حوزه UFC و بوکس، در طی پنج ماه گذشته دو مصاحبه مفصل را با کانر مک گرگور به انجام رسانده است. در طی همین مدت، طرفداران مبارز ایرلندی مدام منتظر بودند که تاریخ رسمی مبارزه مک گرگور و چندلر سرانجام مشخص شود. بدنام در طی همین مدت و در قالب برنامه آلتیمیت فایتر با مایکل چندلر روبه‌رو شده است و خود این رویارویی نیز به‌نوبه‌ی خود تنور مبارزه آتی میان این‌دو را گرم کرده است. تردید ژورنالیست مشهور UFC درباره کیفیت فعلی کانر مک گرگور؛ آیا بدنام برای انجام مبارزه آماده است؟ البته کانر مک گرگور هنوز وارد چرخه آزمایشات ضد دوپینگ USADA نشده است. براساس قوانین، هر مبارز پیش از آنکه بتواند در مسابقات یو اف سی حاضر شود، باید دستکم شش ماه را تحت این آزمایشات سپری کرده باشد. با این حال، اخیراً رئیس UFC، یعنی دانا وایت، اعلام کرده بود که امیدوار است بتوان به توافقی در این خصوص دست یافت.

شرایط فعلی کانر مک گرگور و آینده او

آریل هلوانی در صحبت‌های اخیر خود به بحث درباره شرایط فعلی کانر مک گرگور و آینده این مبارز ایرلندی پرداخته است:
وقتی مک گرگور کار خود را در MMA آغاز کرد، سرشار از انگیزه بود. او از هیچ آغاز کرد و زمانی بود که حتی اتومبیل یا لباس درست و حسابی هم نداشت. حالا او یکی از مشهورترین ورزشکاران دنیا و برجسته‌ترین چهره یو اف سی است. من همین یک ماه پیش با او در دوبلین دیدار داشتم. او یک میخانه فوق‌العاده در این شهر ساخته است. من می‌دانم که همه منتظر بازگشت دوباره او به روی رینگ هستند و گمان می‌کنم این اتفاق در نهایت نیز رخ خواهد داد. فکر می‌کنم تا سال آینده همین موقع، این اتفاق قطعاً رخ داده باشد. به‌نظرم ما حداقل یک یا دو بار دیگر مک گرگور را برروی رینگ خواهیم دید. اما وقتی او دوباره برروی رینگ ظاهر شود، حدود سه سال از آخرین مبارزه‌اش گذشته است. در طی این مدت، اتفاقات زیادی رخ داده است و شرایط آمادگی جسمانی و انگیزه‌های روانی یک مبارز، بدون شک، دستخوش تغییرات فراوانی شده است. بنابراین، سخت است که درخصوص کیفیت عملکرد مک گرگور در مبارزه آتی‌اش سخن بگوییم.
تردید ژورنالیست مشهور UFC درباره کیفیت فعلی کانر مک گرگور؛ آیا بدنام برای انجام مبارزه آماده است؟ کانر مک گرگور آخرین بار در UFC 264 برروی رینگ دیده شده بود. او در این مبارزه در برابر داستین پویریر متحمل شکست شد و مصدومیت وحشتناکی نیز برایش رخ داد. آریل هلوانی در ادامه صحبت‌های خود گفته است:
ضرب‌المثلی هست که می‌گوید بر زمان نمی‌توان چیره شد. هرچه سن یک مبارز بیشتر شود، کار او نیز سخت‌تر خواهد شد. خصوصاً اگر مدت زیادی را نیز دور از رقابت‌ها سپری کرده باشد. حالا سؤال این است که آیا تمرینات مک گرگور در طی این وقفه‌ی طولانی‌مدت، به‌خوبی دنبال شده‌اند یا خیر. تنها خود اوست که می‌تواند به این سؤال پاسخ دهد.
تردید ژورنالیست مشهور UFC درباره کیفیت فعلی کانر مک گرگور؛ آیا بدنام برای انجام مبارزه آماده است؟ آخرین اخبار هنرهای رزمی ترکیبی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...