پاسخ قاطع حبیب نورماگومدوف به سوال جنجالی خبرنگار؛ قهرمان سابق MMA خودش را با کلی مقایسه نمی‌کند!

حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق MMA، خودش را با محمد علی کلی مقایسه نمی‌کند.
کدخبر (202725) 15 تیر 1402 | ساعت 16:54
1 199
حبیب نورماگومدوف، قهرمان سابق MMA، خودش را با محمد علی کلی مقایسه نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از حبیب نورماگومدوف به‌عنوان یکی از منظم‌ترین و باانضباط‌ترین مبارزان در دنیای MMA یاد می‌شود. او در طول تمام این سال‌ها احترام زیادی برای این ورزش و هواداران قائل بوده. حالا یک ویدئوی قدیمی از یکی از مصاحبه‌های او حسابی وایرال شده و ماهیت محترم او را بیش از پیش نشان می‌دهد. این مبارز روس سال‌ها در بخش رقابت‌های سبک وزن، حرف اول را می‌زد تا اینکه در سال 2020 بازنشسته شد. از او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مبارزان تاریخ یاد می‌شود و رکورد حیرت‌آور 0-29 را در رینگ هشت ضلعی در اختیار دارد. بسیاری از هواداران به‌خاطر شخصیت فوق‌العاده و حسن نیتش، او را شایسته تمام این افتخارات می‌دانند و بسیاری از ورزشکاران جوان MMA، فروتنی او را تحسین کرده و حبیب را الگویشان قرار داده‌اند. خود نورماگمدوف هم معتقد است که تمام این موفقیت‌ها را مدیون خدا و پدرش است.

اخیراً یکی از کاربران توئیتر، ویدئویی قدیمی از یک گفت‌وگو با حبیب نورماگومدوف جوان را منتشر کرده که در آن یک سؤال نسبتاً نامتناسب از حبیب پرسیده می‌شود و او با توجه به اعتقادات مذهبی‌اش، پاسخ جالب توجهی را به این سؤال می‌دهد. مصاحبه‌کننده از حبیب می‌پرسد:
این سؤال تحریک‌آمیز است. دوست داری در رینگ با آریانی روبه‌رو شوی یا بریتنی؟
و حبیب نورماگومدوف در کمال احترام و قاطعانه پاسخ می‌دهد:
هردویشان بد نیستند ولی بیایید درباره زنان، دیگر صحبت نکنیم.
به‌نظر می‌رسد که مبارزان جوان باید این رفتار و شخصیت مثال‌زدنی حبیب را الگو قرار دهند. او در عین مهربانی، یک مبارز به تمام معناست و این را در مبارزه چند سال پیشش مقابل کانر مک گرگور به نمایش گذاشت و حفظ چنین تعادلی برای جلب احترام در بین تمام مبارزان ضروری به‌نظر می‌رسد. بعد از موفقیت‌های چشمگیر حبیب نورماگومدوف در مسابقات مختلف، او طرفداران فراوانی در سراسر دنیا پیدا کرد و این عشق تا حدی است که خیلی‌ها او را با محمد علی کلی، اسطوره دنیای بوکس، مقایسه می‌کنند. چنین مقایسه‌ای به منزله تحقق یک رؤیای بزرگ برای هر مبارزی است. اما خود حبیب واکنش متفاوتی نسبت به چنین مقایسه‌هایی دارد.
پاسخ قاطع حبیب نورماگومدوف به سوال جنجالی خبرنگار؛ قهرمان سابق MMA خودش را با کلی مقایسه نمی‌کند!

صحبت حبیب نورماگومدوف در مصاحبه درباره محمدعلی کلی

وقتی که یک خبرنگار از حبیب نورماگومدوف سؤال کرد که نظرش درمورد مقایسه او با محمد علی، که توسط هوادارانش انجام می‌شود، چیست؟ او پاسخ داد:
این مقایسه غلط است.
او در ادامه توضیح داد که تنها شباهت بین او و محمد علی این است که هردو قهرمان و هردو مسلمان هستند:
وقتی صحبت از کارهایی که محمدعلی در خارج از رینگ انجام داده، می‌شود، اصلاً من قابل مقایسه با او نیستم.
پاسخ قاطع حبیب نورماگومدوف به سوال جنجالی خبرنگار؛ قهرمان سابق MMA خودش را با کلی مقایسه نمی‌کند!حبیب نورماگومدوف
احترام زیادی برای تلاش‌های محمد علی به‌عنوان فعال و یک فرد خیر قائل است. او در ادامه صحبت‌هایش به تمجید از محمدعلی، به‌خاطر فعالیت‌هایش پرداخته؛ حتی اگر که تلاش‌های او در به چالش‌کشیدن نابرابری‌های نژادی در آمریکا، در آن زمان با چالش‌های زیادی همراه بود. حبیب نورماگومدوف این روزها یکی از معدود افراد موفق در دنیاست که با فروتنی خاصی زندگی می‌کند و برخلاف دیگر سلبریتی‌ها، زندگی ساده‌ای دارد و اولویت‌هایش را برروی مسائل مختلفی قرار داده و از همین رو، تبدیل به چهره‌ای الهام‌بخش برای بسیاری از انسان‌ها شده است. جدیدترین اخبار ورزش MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
محمدعلی تکه؛ مقایسه نکردم خود با محمدعلی فقط واقع‌گرایی است بدون هرگونه فروتنی
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...