ترمیناتور و راکی در کنار بروس ویلیس ؛ جان سخت بمان !

سیلوستر استالونه ، آرنولد شوارتزنگر و جیسون استاتهام و بسیاری دیگر در خط مقدم حمایت از بروس ویلیس ، اسطوره سینمای اکشن هستند.
کدخبر (157120) | 02 فروردین 1402 | ساعت 08:26
0 99
ترمیناتور و راکی در کنار بروس ویلیس ؛ جان سخت بمان !
سیلوستر استالونه ، آرنولد شوارتزنگر و جیسون استاتهام و بسیاری دیگر در خط مقدم حمایت از بروس ویلیس ، اسطوره سینمای اکشن هستند.

به گزارش سرخ نیوز، در بهار 2022، بروس ویلیس، اسطوره سینمای اکشن اعلام کرد که از بازیگری کناره‌گیری می‌کند. ویلیس در آن زمان اعلام کرد پزشکان بیماری وی را آفازی تشخیص داده‌اند. با این حال در فوریه 2023 خانواده او عنوان کردند که پزشکان به تشخیص دقیق‎ تری درباره بیماری ویلیس رسیده و به گفته آنها بازیگر فیلم‌های «جان سخت» به زوال عقل فرونتومپورال مبتلا شده است. بیانیه خانواده ویلیس همه را شوکه کرد چراکه فرونتومپورال یک بیماری غیر قابل علاج و درمان است. با این حال، آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه، همبازی‌های ویلیس و دوستان دیرینه‌اش که در فیلم Expendables برای اولین و آخرین بار با یکدیگر همبازی شدند، کنار او مانده و حمایت خود را از این بازیگر کهنه‌کار اعلام کرده‌اند. استالونه به عنوان ستاره فیلم‌های رمبو و راکی و شوارتزنگر به عنوان اسطوره بدنسازی و بازیگر نقش ترمیناتور، این روزها پیگیر وضعیت بیماری بروس ویلیس هستند.

ترمیناتور و راکی در کنار بروس ویلیس ؛ جان سخت بمان!سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر و جیسون استاتهام و ستاره های هالیوود پیگیر وضعیت بروس ویلیس

اما همینینگ همسر فعلی ویلیس و دمی مور همسر سابق او به همراه پنج دخترش هر کاری که می‌توانند برای کمک به این بازیگر انجام می‌دهند. با این حال آنها در مبارزه خود تنها نیستند. طبق گزارش‌ها، دوستان بازیگر ویلیس نیز تمام تلاش خود را می کنند تا به برنده جایزه گلدن گلوب کمک کنند. این نشریه در گزارشی درباره تمام چهره‌های سرشناس هالیوودی که تاکنون دست یاری خود را به سوی همکارشان دراز کرده‌اند، منتشر کرده است.
این برای بروس و عزیزانش آرامش بزرگی است که می‌توانند روی دوستان هالیوودی‌اش حساب باز کنند. بروس در میان دوستان هالیوودی‌اش یک ابر قهرمان است.

ترمیناتور و راکی در کنار بروس ویلیس ؛ جان سخت بمان!همدردی همسر سابق آرنولد شوارتزنگر با خانواده بروس ویلیس

در حالی که ستاره‌های زیادی برای کمک به بروس ویلیس اعلام آمادگی کرده‌اند، تعدادی از آنها نقش برجسته‌تری داشته‌اند. سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر و جیسون استاتهام و بسیاری دیگر در خط مقدم حمایت از ویلیس هستند و گفته‌اند در تمام ساعات هفته هر کاری از دستشان بربیاید انجام می‌دهند. شوارتزنگر، استالونه، استاتهام و ویلیس همه با هم در فیلم Expendables همبازی بودند. همچنین ماریا شرایور همسر سابق شوارتزنگر نیز در یادداشتی صمیمانه با ویلیس و خانواده‌اش ابراز همراهی کرد. ماریا شرایور همیشه در مسائل مربوط به سلامت روان مشارکت داشته است. این روزنامه نگار سرشناس از حامیان سلامت مغز است. شرایور که پدرش را به دلیل بیماری آلزایمر از دست داده، تحقیقاتی را برای یافتن راه درمان این نوع از بیماری‌های مغزی انجام داده است. پس از اعلام خانواده ویلیس، شرایور در توییتر یادداشتی صمیمانه برای بازیگر فیلم Die Hard به اشتراک گذاشت. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...