به خاطر پول؟ به هیچ عنوان ؛ مرور خاطرات ترمیناتور از ازدواج با همسرش

آرنولد شوارتزنگر، قهرمان هفت دوره مستر المپیا همسری بسیار ثروتمند دارد اما اعلام کرده که پیش از ازدواج به خودش قول داد تا از ثروت خانواده همسرش استفاده نکند.
کدخبر (150657) | 13 اسفند 1401 | ساعت 23:55
0 383
به خاطر پول؟ به هیچ عنوان ؛ مرور خاطرات ترمیناتور از ازدواج با همسرش
آرنولد شوارتزنگر، قهرمان هفت دوره مستر المپیا همسری بسیار ثروتمند دارد اما اعلام کرده که پیش از ازدواج به خودش قول داد تا از ثروت خانواده همسرش استفاده نکند.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر نمادین ترین بدنساز دنیا و همسرش ماریا شرایور اولین بار در سال 1977 با یکدیگر آشنا شدند و 9 سال بعد از آن با یکدیگر ازدواج کردند. همسر آرنولد شوارتزنگر یک خبرنگار آمریکایی است که در شیکاگو متولد شده است. در دهه 1970، در حالی که محبوبیت بدنساز اتریشی با برنامه Pumping Iron روز به روز در حال افزایش بود، ماریا شرایور کار خود را به عنوان خبرنگار تلویزیونی آغاز کرد. آرنولد قهرمان هفت دوره مستر المپیا با بازیگری منحصر به فرد خود در هالیوود به شهرت بزرگی رسید. با این حال شرایور همسر او عضوی از خانواده کندی بود و همین کافی بود تا پیش از این ها توجه زیادی به او جلب شود. به هر حال، عشق شوارتزنگر برای همسرش به دلیل پیشنهادی نبود که او هنگام ازدواج به شوارتزنگر داد. بسیار واضح است که زمانی که عضوی از خانواده کندی باشید، ثروت هنگفتی نیز خواهید داشت. اگرچه شرایور وارث خانواده کندی است و ثروت زیادی دارد اما دلیل ازدواج ترمیناتور با او چیزی فراتر از دارایی های او بود. در حقیقت بدنساز اتریشی مسیر سخت و دشوار را به مسیر ساده و بی دردسر ترجیح داد. او ترجیح داد تا با موفقیت های خود و با تلاش و زحمات خود، تامین کننده خانواده اش باشد. به خاطر پول؟ به هیچ عنوان ؛ مرور خاطرات ترمیناتور از ازدواج با همسرش

شوارتزنگر در ازدواج با شرایور ثروت خانواده کندی را نپذیرفت

آرنولد شوارتزنگر یکی از خدایان بدنسازی در زندگی نامه خود «مروری کامل بر داستان زندگی باورنکردنی من» به اهمیت استقلال مالی پیش از ازدواج پرداخته است. او در این کتاب نوشته:
من به خودم قول دادم که هیچوقت از ثروت ماریا، یا ثروت خانواده اش یا ثروت هیچ خانواده دیگری استفاده نکنم.

ترمیناتور در ادامه اضافه کرد:

من به خاطر ثروتش با او ازدواج نکردم.
شوارتزنگر در این کتاب، در رابطه با روش سنتی کسب درآمد به روش غیر فعال نیز صحبت کرده است. او در مورد فیلم غارتگر (1987) که بسیار پربیننده، پرطرفدار و یکی از بهترین فیلم های ژانر هیجان انگیز و اکشن است توضیح داد:
من از آن فیلم 3 میلیون دلار درآمد کسب کردم و اگر این فیلم خوب عمل می‌کرد و معروف می‌شد، برای فیلم بعدی 5 میلیون و برای فیلم بعدی 10 میلیون درآمد کسب می‌کردم.
او در رابطه با دیدگاه مثبت خود در طول این مسیر نوشت:
نمی‌دانستم که آیا در پایان از جوزف کندی پدربزرگ شرایور پولدارتر خواهم شد یا خیر اما در مورد یک چیز مطمئن بودم: با درآمد من به هیچ عنوان نیاز نیست تا به ثروت شرایور یا خانواده کندی اتکا کنیم. من اصلا از این کار خوشم نمی‌آمد.
به خاطر پول؟ به هیچ عنوان ؛ مرور خاطرات ترمیناتور از ازدواج با همسرش واضح است که شهردار سابق کالیفورنیا نسبت به استقلال مالی دیدگاه جالبی دارد.

نصیحت ترمیناتور در مورد استقلال مالی

ترمیناتور در رابطه با ضرورت استقلال مالی در زندگی نامه خود نوشت:
به عقیده من، انسان ها باید پیش از ازدواج، ابتدا از لحاظ مالی مستقل شوند و تمام سختی های مسیر شغلی خود را پشت سر بگذارند. من می‌خواستم قبل از ازدواج از لحاظ مالی مستقل شوم چراکه بسیاری از ازدواج ها به دلیل مشکلات مالی به طلاق ختم می‌شوند.
این نصیحت ارزشمند از نگاه کسی است که در مسیر هیجان انگیز زندگی خود به شهرتی دست نیافتنی رسیده است. او در طول ازدواج خود دچار مشکلات سختی شد اما با این وجود همواره در تامین خانواده خود موفق بوده است. آرنولد شوارتزنگر در تمامی زمینه ها خود را ثابت کرد؛ از تبدیل شدن به یکی از نماد های هالیوود تا قهرمانی های پی در پی در بدنسازی. نظر شما در مورد آرنولد شوارتزنگر چیست؟ درباره آرنولد شوارتزنگر بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...