تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر: آیا تصمیم نهایی گرفته شد؟

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که تا 24 ساعت آینده درباره احتمال تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد.
کدخبر (214646) | 09 مرداد 1402 | ساعت 16:32
0 116
تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر: آیا تصمیم نهایی گرفته شد؟
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که تا 24 ساعت آینده درباره احتمال تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش سرخ نیوز، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه بازی های لیگ برتر در پنج هفته ابتدایی را در حالی اعلام کرده که طبق آن، باید مسابقات هفته نخست در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، دوازدهم و سیزدهم مردادماه برگزار شود، اما درخواست برخی باشگاه‌ها برای تعویق بازی‌ها ممکن است این تاریخ را تغییر بدهد. گفته می‌شود ۱۰ باشگاه لیگ برتری درخواست خود را به سازمان لیگ برای تعویق یک هفته‌ای مسابقات اعلام کردند و به همین دلیل احتمال رقم خوردن این اتفاق وجود دارد و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به بررسی این موضوع اقدام نموده‌اند تا پس از تصمیم‌گیری لازم، اطلاعیه صادر کنند. سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگویی، درباره احتمال تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر عنوان کرد:

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و تصمیم‌گیری نشده است.
او ادامه داد:
به طور قطعی تا ۲۴ ساعت آینده و عصر فردا سه‌شنبه درباره تعویق یا برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد شد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد:
 ما آماده هستیم تا همه چیز را طبق شرایط نرمال برگزار کنیم، اما منتظر تصمیم گیری نهایی از مراجع دیگر هستیم.
با این شرایط باید منتظر ماند و دید مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر موافقت خواهد کرد یا دستور به انجام بازی‌ها می‌دهد. گفتنی است، در شرایطی هنوز وضعیت برگزاری مسابقات هفته اول مشخص نیست که برخی تیم‌های مهمان ازجمله پیکان صبح فردا به شهر محل برگزاری بازی خود می‌روند و تعویق بازی‌ها، برنامه برخی تیم‌ها را نیز دستخوش تغییر می‌کند. اخبار جدید فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...