توافق رونالدو و جورجینا پیش از ازدواج/ مبلغ هنگفتی که با جدایی به نامزد CR7 تعلق می‌گیرد!

شنیده شده که جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو، توافق نامه پیش از ازدواجی را با او به امضا رسانده که در صورت جدایی آن ها، ستاره پرتغالی باید ماهانه مبلغ هنگفتی را به نامزدش بپردازد.
کدخبر (196744) | 30 خرداد 1402 | ساعت 00:19
0 1331
توافق رونالدو و جورجینا پیش از ازدواج/ مبلغ هنگفتی که با جدایی به نامزد CR7 تعلق می‌گیرد!
شنیده شده که جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو، توافق نامه پیش از ازدواجی را با او به امضا رسانده که در صورت جدایی آن ها، ستاره پرتغالی باید ماهانه مبلغ هنگفتی را به نامزدش بپردازد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو ابر ستاره پرتغالی و جورجینا رودریگز از ژوئن سال 2016 با هم در ارتباط هستند و چند سالی است که زندگی مشترکشان را آغاز کرده‌اند و با پنج فرزندشان زندگی می کنند. البته تنها آلانا مارتینا و بیا اسمرالدا، فرزندان مشترک این زوج جوان هستند.

امضای قرارداد پیش از ازدواج بین رونالدو و جورجینا

طبق گزارش منتشره در رسانه‌های مختلف، این زوج یک قرارداد پیش از ازدواج با هم به امضا رسانده‌اند که درصورت جدایی، رونالدو باید ماهانه 86 هزار پوند به جورجینا بپردازد. امضای قرارداد پیش از ازدواج بین رونالدو و جورجینا این در حالی است که این زوج جنجالی، هنوز با هم ازدواج نکرده‌اند و نکته جالب توجه اینجاست که حتی در صورت جدایی هم جورجینا رودریگز از حمایت‌های مالی کریس رونالدو بهره مند خواهد بود. طبق گزارش  TV Guia، طبق توافق رونالدو و جورجینا و قراردادی که آن‌ها با هم به امضا رسانده‌اند، اگر آن‌ها از هم جدا شوند نیز این مدل اسپانیایی- آرژانتینی از حمایت های رونالدو بهره خواهد برد و تا پایان عمرش ماهانه 109 هزار یورو از این ستاره پرتغالی دریافت خواهد کرد. به علاوه در صورت جدایی، جورجینا مالک خانه مشترکشان در لافینکای مادرید خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این مبلغ تعیین شده، به نوعی نفقه ماهانه جورجینا به حساب می‌آید؛ چرا که مادر پنج فرزند رونالدو بوده است. کریستیانو رونالدو ابر ستاره پرتغالی و جورجینا رودریگز بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر بحران در زندگی شخصی آن‌ها و گمانه زنی‌ها در مورد جدایی احتمالی شان، حالا از این توافق رونمایی شده است. البته مادر رونالدو اخیرا وجود هرگونه بحران در زندگی پسر و عروسش را تکذیب کرده و گفته که زندگی آن‌ها بسیار خوب است.

تمسخر جورجینا توسط هواداران

کریستیانو رونالدو، تقریبا دو سال بعد از رد پیشنهاد همکاری تجاری با برند کوکا کولا، از برند آب معدنی خودش به نام Ursu9 رونمایی کرد. ستاره پرتغالی باشگاه النصر، در اینستاگرام این برند جدید را به هوادارانش معرفی کرد و بعد از آن هم همراه با جورجینا در رویدادی در شهر مادرید، به تبلیغ برند آب معدنی شان پرداختند. تمسخر جورجینا رودریگز نامزد رونالدو توسط هواداران در جریان این مراسم، رونالدو و جورجینا سخنرانی کوتاهی داشتند که البته صحبت‌های جورجینا چندان به دل هوادارانش ننشست و حسابی در شبکه های اجتماعی وایرال شد. جورجینا در تبلیغ این برند آب معدنی گفت:
من آب را دوست دارم؛ چون باعث سلامتی من و آبرسانی به بدنم می شود و با این برند آب، شما می توانید بدنتان را هیدراته تر کنید و متوجه می شوید که تا چه حد تشنگی تان برطرف می شود.
یکی از طرفداران به طعنه در این باره نوشت: پولی که جورجینا در صورت جدایی از رونالدو دریافت خواهد کرد
نوشیدن آب زیاد، کلیدی و حیاتی است و توصیه ای برای کم آب نشدن بدن است.
فرد دیگری نوشت:
خوب شد که جورجینا نگفت که این آب معدنی بیشتر بدن را کم آب می کند تا هیدراته!
و بسیاری از هواداران به این نکته اشاره کردند که دیگر برندهای آب معدنی هم باعث آبرسانی به بدن انسان خواهند شد و بدین ترتیب اظهار نظر جورجینا حسابی سوژه خنده کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. اخبار جدید چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...