پایان حواشی رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو ؛ همه چیز عادی است !

درحالی که شایعات زیادی در مورد بحران و حتی جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز شنیده می شود اما آنها در شرایطی کاملا عادی در کنار هم در یک مراسم شرکت کردند.
کدخبر (193759) | 23 خرداد 1402 | ساعت 07:24
0 604
پایان حواشی رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو ؛ همه چیز عادی است !
درحالی که شایعات زیادی در مورد بحران و حتی جدایی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز شنیده می شود اما آنها در شرایطی کاملا عادی در کنار هم در یک مراسم شرکت کردند.

به گزارش سرخ نیوز، روز چهارشنبه، هفتم ژوئن بود که کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز به شهر مادرید سفر کردند تا از تجارت جدید خانواده شان رونمایی کنند؛ پروژه تجاری جدید رونالدو، یک برند آب معدنی قلیایی و آنتی اکسیدآنی به نام «Ursu9» است که این رویداد تبلیغاتی در خیابان «Gran Via» برگزار شد و مجری برنامه «El Programa de Ana Rosa» نیز در این رویداد شرکت داشت. رونالدو و جورجینا رودریگز در شرایطی کاملا عادی در کنار هم در این مراسم شرکت کردند. این درحالی است که شایعات زیادی در مورد بحران و حتی جدایی این زوج به گوش می رسد. جورجینا دائما در کنار کریس ایستاده بود و لتیسیا رکخو، خبرنگار مدیاست برای شفاف سازی هر چه بیشتر درباره ارتباط آنها، خودش را به نزدیکی کریس و نامزدش رساند.

واکنش جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو به برگزاری مراسم ازدواج شان

این زوج جوان بعد از معرفی آب معدنی جدید، در کنفرانس خبری شرکت کردند و البته تمایلی به صحبت در مورد مسائل شخصی نداشتند؛ ولی با اتمام کنفرانس خبری، خبرنگار برنامه «Telecinco» توانست با جورجینا رودریگز صحبت کرده و از او در مورد شایعاتی مبنی بر پایان زندگی مشترک شان سوال کرد. جورجینا که از سوالات پی در پی در این رابطه کلافه به نظر می رسید، گفت:
اصلا این طور نیست؛ شما او را دعوت کردید.
جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو از برگزاری جشن ازدواج شان می گوینداما ماجرا به اینجا ختم نشد و سوال بعدی در مورد برگزاری احتمالی جشن ازدواج آنها بود. جورجینا رودریگز در پاسخ به این سوال گفت:
البته
و همین باعث شد تا کریس رونالدو که در کنار نامزدش ایستاده بود هم در پاسخ به این سوال بگوید:
قطعا یک روز جشن می گیریم.

پای جادوگر به جدایی جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو باز شد

حدود یک ماه پیش بود که یک رسانه عربی گزارشی را منتشر کرد که با واکنش خانواده کریستیانو رونالدو همراه بود. بخشی از آن گزارش بدین ترتیب بود:
دلورس آویئرو، مادر کریستیانو رونالدو، متهم شده که برای جدا کردن پسرش از جورجینا رودریگز ، به یک جادوگر متوسل شده است.
جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو از برگزاری جشن ازدواج شان می گویندکاتیا آوئیرو، خواهر کریس، مسئولیت پاسخگویی به این گزارش را بر عهده گرفت و در این رابطه گفت:
یک شبکه اجتماعی را باز کردم و این خبر وحشتناک و تهوع آور و پست را دیدم. این بار، آنها بی مجازات نمی مانند. نه این روزنامه آشغال و نه منبع خبری شان. ما در دوره و زمانه ای هستیم که همه به دنبال گرفتن «لایک» بیشتر هستند. من از این اخبار، این روزنامه و این محتوا متنفرم. مادرم تقریبا 70 سال سن دارد؛ او همین حالا هم در زندگی اش زحمات زیادی برای بزرگ کردن فرزندانش کشیده و من شخصا تا انتهای این مسیر می روم تا هرکسی که ایده درخشان انتشار این مطلب را داشته، جزایش را بپردازد.
اخبار جدید چهره های ورزشی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...