توصیه های تغذیه ای فلکس ویلر : هر روز خود را وزن نکنید

فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی که با لقب سلطان تقارن مورد ستایش قرار می‌گیرد، توصیه‌هایی را برای افرادی که وسواس زیادی در شمارش کالری به خرج می‌دهند مطرح کرده است.
کدخبر (175945) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 08:58
0 206
توصیه های تغذیه ای فلکس ویلر : هر روز خود را وزن نکنید
فلکس ویلر، اسطوره بدنسازی که با لقب سلطان تقارن مورد ستایش قرار می‌گیرد، توصیه‌هایی را برای افرادی که وسواس زیادی در شمارش کالری به خرج می‌دهند مطرح کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، رژیم غذایی بخش جدایی‌ناپذیر تناسب اندام و بدنسازی است. رژیم غذایی مناسب موجب افزایش انرژی می‌شود و با خلق یک سبک زندگی سالم کمک می‌کند تا به راحتی به خواسته‌هایتان در خصوص اندام مناسب دست یابید. اما مطمئنا این بدان معنا نیست که فرد باید نسبت به میزان تمام مواد مغذی مصرفی حساس باشد و همه چیزهایی را که می‌خواهد بخورد دقیقا وزن کند. فلکس ویلر، قهرمان سابق آرنولد کلاسیک با رد کردن روش کالری‌شماری روزانه قبل از هر وعده غذایی، از دیدگاه خود در خصوص این موضوع صحبت کرده است. سلطان تقارن اخیرا پستی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که در آن توضیح داده است اگر در یک رویداد سطح بالا شرکت نمی‌کنید، تعیین دقیق کمیت وعده‌های غذایی به هیچ وجه ضروری نیست. ویلر همچنین گفته است که بدنسازان عصر طلایی هرگز همه‌چیز را اندازه‌گیری نمی‌کردند، اما همچنان به درخشش خود ادامه می‌دادند.

مخالفت فلکس ویلر با شمارش ماکرو و میکرو (ریز مغذی و درشت مغذی)

فلکس ویلر در روز 27 آوریل 2023 در اینستاگرام خود پستی گذاشت که حاکی از دانش و تجربه سرشار او در مورد استفاده صحیح از شمارش کالری و وزن‌کشی بود. ویلر که هم‌اکنون یک مربی تناسب اندام است، بر تمرینات مربوط به این ورزش به‌طور کامل تسلط دارد. توصیه های تغذیه ای فلکس ویلر : هر روز خود را وزن نکنید فلکس ویلر یک متن طولانی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که با این جمله شروع می‌شد:
از کسانی نباشید که هر وعده غذایی خود را وزن می‌کنند و ماکروها و میکروهای خود را می‌شمارند.
ویلر با انتشار تصویری از غذاهای رژیمی نوشته بود:
وزن کردن هر وعده غذایی با شمارش میکرو و ماکرو کاری جنون‌آمیز است. شما در دل یک فرآیند قرار دارید که زمان می‌برد و تنها با صبر، ثبات و از خود گذشتگی در جهت رسیدن به هدف می‌توان به آن دست یافت.
توصیه های تغذیه ای فلکس ویلر : هر روز خود را وزن نکنید او همچنین با صراحت گفت:
مردم انتظار دارند در یک یا دو یا حتی سه سال به دستاوردهای قابل توجهی دست یابند. سفر 1000 مایلی تنها با یک قدم آغاز می‌شود.
سلطان تقارن معتقد است که اگر کسی قرار نیست در مسابقات حرفه‌ای مانند مستر المپیا و آرنولد کلاسیک شرکت کند، به اندازه‌گیری‌های دقیق مواد مغذی نیازی نخواهد داشت:
واقعا دیوانگی است! به خصوص اگر در سطح بالایی رقابت نمی‌کنید. اما حتی با این وجود نیز این کار چندان ضرورتی ندارد. در دهه‌های هفتاد و هشتاد و نود که ما مسابقه می‌دادیم، ماکروها و میکروها حتی در واژگان ما هم نبودند.
این گفته فلکس ویلر یادآور حرف‌های آرنولد شوارتزنگر است که گفته بود در طول دوران حرفه‌ای خود حتی یک‌بار هم کالری‌هایش را شمارش نکرده است.

آرنولد شوارتزنگر هرگز میکرو و ماکرو خود را نشمرده است

رژیم غذایی بلوط اتریشی کاملا مشابه رژیم غذایی سایر رقبای او بود. در گذشته بدنسازان پروتئین زیادی را به شکل تخم مرغ، ماهی، گوشت و غیره مصرف می‌کردند. رژیم غذایی آرنولد شوارتزنگر، همراه با برنامه تمرینی فشرده او، فیزیک بدنی فوق‌العاده را برای او به ارمغان آورد. توصیه های تغذیه ای فلکس ویلر : هر روز خود را وزن نکنید با کمال تعجب، اسطوره‌ها هرگز کالری غذایی خود را نمی‌شمردند و سعی در حفظ یک رویکرد طبیعی داشتند. آرنولد در گذشته مقدار زیادی پروتئین می‌خورد و مصرف کربوهیدرات‌ را در سطح پایین نگه می‌داشت تا بدنی تفکیک‌شده، کاملا عضلانی و بدون چربی بسازد. گفته‌های آرنولد شوارتزنگر کاملا با آنچه فلکس ویلر به اشتراک گذاشته مطابقت دارد:
نباید تمام روز به آینه خیره شوید. برای به دست آوردن نتیجه باید روی روند تمرکز کرد.
بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...