ثورمیناتور! / برخورد تصادفی آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث در یک آسانسور!

آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث دو اسطوره بزرگ که بایکدیگر در آسانسور روبه‌رو شدند، حالا ویدئوی آنان از نظرات مختلفی بهره‌مند شده است.
کدخبر (189776) 14 خرداد 1402 | ساعت 18:05
0 140
آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث دو اسطوره بزرگ که بایکدیگر در آسانسور روبه‌رو شدند، حالا ویدئوی آنان از نظرات مختلفی بهره‌مند شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث دوتا از معروف‌ترین بازیگران دنیا به‌حساب می‌آیند. همسورث اخیراً ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرد که تعجب و هیجان بسیاری از هواداران آن‌ها را برانگیخت. این ویدئو این دو بازیگر از دو نسل متفاوت را به نمایش کشید که با یکدیگر در آسانسور برخورد می‌کنند و گفتگویی خنده‌دار بین آن‌ها اتفاق می‌افتد. بازیگر فیلم «ثور» اخیراً ویدئویی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. در این ویدئو، این دو بازیگر پرطرفدار با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و با یکدیگر هم‌صحبت می‌شوند.

گفت‌وگوی جالب و خنده دار آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث

آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث، این دو اسطوره، در این ویدئو در رابطه با پروژه‌های نتفلیکس خود در آینده صحبت کردند؛ پروژه‌هایی که صحنه‌های اکشن زیادی دارند. ترمیناتور پس از ورود «ثور» به آسانسور نکاتی را به همسورث گوشزد کرد تا او بتواند نقش خود را بهتر ایفا کند. این موضوع باعث شد تا گفتگویی میان آن‌ها شکل بگیرد و آرنولد شوارتزنگر سعی کرد تا چند دیالوگ جذاب را به همسورث بیاموزد. همسورث نیز سعی کرد تا فضا را کمی صمیمی‌تر کند اما صحبت‌های او برای شوارتزنگر عجیب و غریب بود. کریس همسورث همچنین سعی کرد تا صدای آرنولد را تقلید کند اما ناکامی او در انجام این کار، شوارتزنگر را متعجب کرد؛ چراکه اصلاً هدف همسورث را از انجام این کار متوجه نشد. در هر حال، این ویدئو با حمایت زیادی ازسوی طرفداران آن‌ها همراه شد و آن‌ها نیز نظرات خود در رابطه با این ویدئو اظهار کردند.
ثورمیناتور! / برخورد تصادفی آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث در یک آسانسور!

نظرات جالب طرفداران به ویدیوی آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث

تماشای آرنولد شوارتزنگر و کریس همسورث در یک آسانسور و گفتگوی آن‌ها برای بسیاری از طرفداران جذاب و خنده‌دار بود. آن‌ها سریعاً دست به کار شدند و نظرات خود را در رابطه با این ویدئوی کوتاه بیان کردند. یکی از کاربران به طرز خلاقانه‌ای نوشته:
ثورمیناتور!
بعضی از طرفداران از این ویدئو اینطور برداشت کردند که این انتشار به‌معنای این است که این دو بازیگر بزرگ در آینده با یکدیگر همکاری خواهند کرد. شخصی با همین مضمون نوشت:
ما می‌خواهیم که این دو اسطوره را در یک فیلم تماشا کنیم؛ به طوری که آن‌ها در فیلمی ماجراجویانه نقش پدر و پسر را بازی می‌کنند!
فرد دیگری نیز در همین ارتباط نوشت:
آرنولد شوارتزنگر نیز باید در فیلم «استخراج» 3 حضور داشته باشد!
در مجموع، این ویدئو تعجب و هیجان بسیاری از طرفداران را برانگیخت و آن‌ها به‌طور همزمان، بیننده دو نسل متفاوت از بازیگران مطرح دنیا در یک ویدئو بودند! همانطور که گفته شد، این ویدئو می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که آن‌ها در آینده با یکدیگر همکاری خواهند کرد. جدیدترین خبرهای چهره های موسیقی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...