اتفاق عجیبی که نگذاشت آرنولد شوارتزنگر تبدیل به هالک شود!

آرنولد شوارتزنگر پیش از آنکه در عرصه بازیگری به فردی مشهور تبدیل شود، یکی از گزینه های بازی در نقش هالک شگفت انگیز در نظر گرفته شده بود.
کدخبر (183369) | 01 خرداد 1402 | ساعت 08:38
0 523
اتفاق عجیبی که نگذاشت آرنولد شوارتزنگر تبدیل به هالک شود!
آرنولد شوارتزنگر پیش از آنکه در عرصه بازیگری به فردی مشهور تبدیل شود، یکی از گزینه های بازی در نقش هالک شگفت انگیز در نظر گرفته شده بود.

به گزارش سرخ نیوز، از حضور آرنولد شوارتزنگر در مستند درام تپش آهن در سال 1977 تا فیلم کونان بربر در سال 1982 و البته حضور در فیلم پرطرفدار فیلم‌های ترمیناتور، این غول بدنسازی توانست به یکی از ستاره‌های بزرگ سینما و هنر هفتم تبدیل شود. اما جالب است بدانید که بلوط اتریشی پیش از آنکه به چنین اعتبار و افتخاری در هالیوود برسد، شانس بازی در یک سریال مطرح و پرطرفدار را از دست داده است. اتفاق عجیبی که نگذاشت آرنولد شوارتزنگر تبدیل به هالک شود!

چرا آرنولد شوارتزنگر نقش هالک شگفت انگیز را از دست داد؟

به گفته رسانه‌های هالیوودی آرنولد شوارتزنگر این شانس را داشت تا در سریال هالک شگفت انگیز ایفای نقش کند اما او به دلیل عجیبی این فرصت بزرگ را از دست داد تا حضورش در صنعت سینما و تلویزیون با وقفه مواجه شود. طبق گزارش PBS، تهیه‌کنندگانی که در سال 1977 بر روی سریال افسانه‌ای هالک شگفت‌انگیز کار می‌کردند، با توجه به هیکل غول پیکر قهرمان مستر المپیا، بر روی آرنول شوارتزنگر به عنوان یکی از اولین انتخاب‌هایشان برای نقش هالک حساب باز کردند. اما پس از برگزاری چند جلسه مشترک، کنت جانسون، خالق نمایش به این نتیجه رسید که قد او به اندازه‌ای نیست که بتواند نقش ابرقهرمان بزرگتر از حد معمول کتاب‌های مصور را بازی کند. در عوض نقش هالک به بازیگر ریچارد کیل رسید که بیشتر به خاطر بازی در نقش جاوز در فیلم‌های جیمز باند شناخته می‌شود. اگرچه یقینا کیل 218 سانتیمتری می‌توانست کل صفحه نمایش را پر کند اما او به اندازه کافی عضلانی نبود که بتواند ظاهر یک ابر قهرمان مارول را به خود اختصاص دهد. اتفاق عجیبی که نگذاشت آرنولد شوارتزنگر تبدیل به هالک شود! سپس تهیه‌کنندگان این سریال یک چرخش سریع انجام دادند و رقیب بدنساز شوارتزنگر، لو فریگنو را به عنوان بازیگر این شخصیت انتخاب کردند. فریگنو 195 سانتیمتری این نقش را به مدت پنج فصل از سال 1977 تا 1982 بر عهده داشت و در کنارش در تعدادی فیلم تلویزیونی هم حضور پیدا کرد. جانسون بعدها اعلام کرد که این خود شوارتزنگر بود که فریگنو را برای این نقش پیشنهاد داد. اتفاق عجیبی که نگذاشت آرنولد شوارتزنگر تبدیل به هالک شود!

آیا آرنولد شوارتزنگر بازیگری خوبی برای نقش هالک بود؟

با این حال موضوع قد آرنولد شوارتزنگر در همان زمان بسیار مورد بحث قرار گرفت و حتی یک وب سایت به طور کامل به این موضوع بحث برانگیز پرداخت و نام سایت خود را آرنولد هایت گذاشت. طبق نوشته این سایت بسیاری از منابع آنلاین شوارتزنگر را 187 سانتیمتر اعلام کرده و خود بدنساز حتی در مصاحبه‌های مختلف در اواخر دهه 90 قد خود را همین مقدار اعلام کرد. اما این سایت همچنین اشاره می‌کند که او در سال‌های اخیر به قد 184 سانتیمتری رسیده و با بالا رفتن سن و سالش، جثه‌اش کوچکتر شده است. اتفاق عجیبی که نگذاشت آرنولد شوارتزنگر تبدیل به هالک شود! به نظر می‌رسد در آن زمان میان شوارتزنگر و کیل، لو فریگنو گزینه مناسب و متعادل‌تری بوده است. با توجه به اینکه او بدنساز بود، از نظر عضلانی در شرایط خوبی قرار داشت و قدش هم به اندازه‌ای بود که روی صفحه نمایش مانند یک غول به نظر بیاید. اگرچه آرنولد فرصت بازی در نقش هالک را از دست داد اما در عوض گرفتار 16 ساعت فیلمبرداری روزانه این سریال و گریم سنگین نقش هالک نشد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...