عربستان و عطش بی‌پایان جذب ستاره‌ها؛ نیمار آخرین صید تابستانی نخواهد بود!

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با عقد قراردادی دو ساله به عضویت الهلال درآمد.
کدخبر (220077) | 24 مرداد 1402 | ساعت 23:32
0 119
عربستان و عطش بی‌پایان جذب ستاره‌ها؛ نیمار آخرین صید تابستانی نخواهد بود!
نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با عقد قراردادی دو ساله به عضویت الهلال درآمد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هجوم ستاره‌های فوتبال جهان به لیگ عربستان ادامه دارد و در ادامه پروژه میلیارد دلاری این کشور در فوتبال، این بار نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به عضویت الهلال درآمد. الهلال برای جذب نیمار با پاری سن ژرمن توافقی 98 میلیون دلاری داشته و این بازیکن 31 ساله پس از شش سال حضور در تیم متمول پاریسی، این بار حضور در خاور میانه را تجربه خواهد کرد. پیراهن شماره 10 الهلال در اختیار نیمار خواهد بود و این بازیکن بعد از، کالیدو کولیبالی از چلسی، روبن نوس از ولورهمپتون، سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو و مالکوم از زنیت سنت پترزبورگ، پنجمین ستاره خارجی جذب شده توسط الهلال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. نیمار در ترکیب الهلال، جایگزین لوسیانو ویتو وینگر آرژانتینی خواهد شد، بازیکنی که هفته گذشته به عضویت القادسیه در عربستان درآمد.

سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری الهلال و عطشی که ادامه دارد

تنها برای جذب 5 بازیکن، الهلال حدود 300 میلیون و یا به عبارت دقیق‌تر 290 میلیون دلار هزینه رضایت نامه پرداخته است. این باشگاه در گام نخست برای جذب کالیدو کولیبالی و روبن نوس به ترتیب 21.5 و 60 میلیون دلار پرداخت کرد و در ادامه متعهد به پرداخت 44.5 میلیون دلاری به لاتزیو برای جذب سرگئی میلینکوویچ ساویچ شد. عربستان و عطش بی‌پایان جذب ستاره‌ها؛ نیمار آخرین صید تابستانی نخواهد بود!بعد از ناکامی در جذب لیونل مسی و کیلیان امباپه، الهلال دو وینگر برزیلی به ترکیب خود اضافه کرد. این باشگاه عربستانی برای جذب مالکوم از زنیت، 66.5 و برای جذب نیمار، 98 میلیون دلار پرداخته و البته این پایان کار نیست، چرا که مدیران این باشگاه در تلاش برای جذب یاسین بونو دروازه‌بان سرشناس اهل مراکش و الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی فولام هستند و پرونده خرید هشتمین بازیکن خارجی این تیم نیز همچنان باز خواهد بود. عربستان و عطش بی‌پایان جذب ستاره‌ها؛ نیمار آخرین صید تابستانی نخواهد بود!سرمایه‌گذاری این چنینی در فوتبال روز جهان بدون اتکا به درآمد حاصل از فروش بازیکنان قطعا عملیاتی نخواهد بود و فوتبال عربستان با تزریق چنین سرمایه‌ای از سوی دولت این کشور، معادلات نقل و انتقالاتی در فوتبال جهان را تغییر داده است.

درآمد افسانه‌ای نیمار در الهلال

نیمار در سال 2017 با انتقال رکوردشکن 222 میلیون یورویی از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد و خالص دریافتی وی در آخرین سال حضور در این تیم فرانسوی، 34 میلیون دلار بود. عربستان و عطش بی‌پایان جذب ستاره‌ها؛ نیمار آخرین صید تابستانی نخواهد بود!با این حال قرارداد جدید نیمار با الهلال یک رقم افسانه‌ای است. تخمین زده شده که این مهاجم برزیلی در سال 100 میلیون دلار از الهلال دریافتی خواهد داشت، قراردادی که تنها دو سال اعتبار دارد! عربستان و عطش بی‌پایان جذب ستاره‌ها؛ نیمار آخرین صید تابستانی نخواهد بود!به عبارت بهتر، نیمار در الهلال هر ماه بیش از 8 میلیون دلار دریافت خواهد کرد و این رقم در هفته نزدیک به دو میلیون دلار و در روز حدود 275 هزار دلار خواهد رسید. آخرین خبرها از فوتبال جهان

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...