جادوگری نیک واکر با وزنه‌ها؛ تمرینات حرفه‌ای «جهش‌یافته» با دمبل

نیک واکر ویدئویی از تمرین کردن خود به اشتراک گذاشته است که توجه هواداران خود را جلب کرده است.
کدخبر (186423) 08 خرداد 1402 | ساعت 09:27
0 232
نیک واکر ویدئویی از تمرین کردن خود به اشتراک گذاشته است که توجه هواداران خود را جلب کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، حالا یک دهه است که نیک واکر با لقب «جهش‌یافته» در صحنه رقابت‌های بدنسازی حضور دارد و با هیکل و اندازه شگفت‌انگیز خود، به جایگاه قابل توجهی در این عرصه دست پیدا کرده است. او اخیراً در شبکه‌های اجتماعی پست را از تمرینات سینه خود منتشر کرده که واکنش‌ هواداران را به همراه داشته است. واکر که مدت‌هاست به یک بدنساز حرفه‌ای تبدیل شده، تفاوت بین وزنه‌‌زدن سنگین و وزنه‌زدن بیش از حد را می‌داند. این موضوع در آخرین پست اینستاگرام او مشهود بود؛ چراکه او در حالیکه روی تخته شیب‌دار درحال انجام حرکات مربوط به عضلات سینه بود، از دمبل‌های سنگینی استفاده می‌کرد و هر ست را با تکرارهای آهسته‌ و کنترل‌شده به پایان می‌برد.

ست تمرینی نیک واکر در باشگاه بدنسازی

او در هر ست، دمبل‌های 80 کیلوگرمی را با هفت بار تکرار بلند کرد و دمبل‌های غیرعادی را کنترل کرد و در میان هر ست، یک مکث کوتاه انجام داد تا در ست آخر سنگین‌ترین وزنه‌های را بلند کند. نیک واکر در کپشن این پست نوشته:
تنها یک دقیقه از زمانی که وزنه 80 کیلوگرمی را بلند کردم، می‌گذرد. واقعاً وزنه سنگینی بود. در مورد کاری که انجام دادم، حس رضایت دارم. هنوز با رسیدن به شرایط کامل فاصله دارم و کمی باید قسمت پایین را نگه دارم و تا جایی که می‌توانم آن را کنترل کنم. وقتی با دیگران تمرین می‌کنید، خوب است که از راحت‌طلبی فاصله بگیرید و به خودتان فشار بیاورید.

واکنش هواداران به تمرین بدنسازی نیک واکر

این پست توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و هواداران نیک واکر را به‌سوی خود جلب کرد و آن‌ها را به ابراز واکنش‌های تحسین‌برانگیز تهییج کرد. یکی از کاربران درباره وزنه زدن جهش یافته نوشته:
این یکی از بی‌نقص‌ترین تمرینات وزنه‌ای بود که تا به حال دیده بودم.
جادوگری نیک واکر با وزنه ها؛ تمرینات حرفه ای جهش‌یافته با دمبل
دیگر طرفدار واکر هم نوشته:
کنترل او بر وزنه‌ها دیوانه‌کننده است.
در این تمرین، جهش‌یافته کنترل کاملی بر نحوه وزنه‌زدن خود دارد و بدون آنکه فشار بی‌موردی به خود بیاورد، تمریناتش را تکمیل می‌کند. هوادار دیگری درباره نیک واکر نوشته:
بدون شک او یکی از ‌رین بدنسازان دوران مدرن است. تنها بدنسازی دیگری که دیدم این چنین وزنه‌ها را کنترل می‌کرد، جیمز هولینگهد بود.
جادوگری نیک واکر با وزنه ها؛ تمرینات حرفه ای جهش‌یافته با دمبل
دیگری هم نوشته:
فرم و هیکل نیک واکر بی‌عیب و نقص است.
شخص دیگری هم از نیک واکر به‌عنوان قهرمانی بعدی مستر المپیا یاد کرده است. بیشتر از نیک واکر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...