جان سینا و آخرین مسابقه‌ اش/ پاسخ هوش مصنوعی اشک همه را سرازیر می‌ کند!

کدخبر (191914) | 19 خرداد 1402 | ساعت 17:57
0 1951
جان سینا و آخرین مسابقه‌ اش/ پاسخ هوش مصنوعی اشک همه را سرازیر می‌ کند!
جان سینا در اوایل سال 2023 اعلام کرد که دیگر تمایلی به فعالیت به عنوان یک کشتی گیر حرفه‌ ای ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، جان سینا تاکنون الهام بخش بسیاری از مردم بوده تا جایی که حتی انگیزه بسیاری از افراد برای پیوستن به کشتی کج، جان سینا بوده است. او در کشتی کج به موفقیت‌های زیادی رسید و نامش برای همیشه در تاریخ این حرفه به یاد خواهد ماند. رسلمنیای امسال آخرین باری بود که قهرمان 16 باره دبلیو دبلیو‌ ای در این سازمان حضور پیدا کرد. اگرچه در آن مسابقه جان سینا مقابل آستین تئوری مسابقه شکست خورد، اما طرفداران باز هم از تماشای این مسابقه لذت بردند و خاطرات زیادی برای آن‌ها زنده شد. جان سینا

عدم تمایل جان سینا به ادامه کشتی حرفه‌ای

جان سینا در اوایل سال 2023 اعلام کرد که دیگر تمایلی به فعالیت به عنوان یک کشتی گیر حرفه‌ای ندارد و می‌خواهد فعالیت خود را تنها به عنوان یک کشتی گیر معمولی در کشتی کج ادامه دهد. متأسفانه، محدودیت‌های فیزیکی او خبر از روزهای پایانی‌اش به عنوان یک کشتی‌گیر حرفه‌ای می‌دهند. اخیرا سوال جالب توجهی از هوش مصنوعی گوگل پرسیده شده است:

حریف نهایی جان سینا باید چه کسی باشد تا او با انجام این مسابقه، از کشتی کج کناره گیری کند؟

پاسخ هوش مصنوعی جالب و در عین حال عجیب بود. رندی اورتن یکی از گزینه‌هایی بود که هوش مصنوعی برای جان سینا در نظر گرفت؛ کشتی گیری که یکی از سرسخت رقبای جان سینا بود و آن‌ها به کمک یکدیگر خاطرات به یادماندنی‌ای را برای طرفداران کشتی کج رقم زدند. جان سینا هنگامی که در مورد حریفان پتانسیلی برای بازنشستگی جان سینا پرسیده شد، هوش مصنوعی گوگل با سه گزینهٔ جالب پاسخ داد:

  1. رومن رینز
  2. براک لزنر
  3. رندی اورتن

یکی از پاسخ‌ها رندی اورتن که یکی از جدی‌ترین رقبای جان سینا است، بود.این دو نفر در رسیدن به مقام و شهرت بی‌اندازه یکدیگر نقش به سزایی داشته‌اند.

در نهایت، چه کسی رقیب پایانی جان سینا خواهد بود؟

رومن رینز اولین کسی بود که هوش مصنوعی به آن اشاره کرد؛ کشتی گیری که در سال‌های 2017 و 2021 با جان سینا دشمنی داشت. براک لزنر دومین کشتی گیری بود که هوش مصنوعی از آن به عنوان حریف احتمالی و نهایی جان سینا یاد کرد؛ کشتی گیری که در سال ۲۰۱۲ با بازگشت به مسابقات کشتی کج، به رقیب سرسخت جان سینا تبدیل شد. با این حال، اهمیت نام سوم بسیار بیشتر از دو نام دیگر بود؛ رندی اورتن، قاتل اسطوره‌ها!

نقش مهم جان سینا در صنعت کشتی کج

جان سینا و رندی اورتن دو تن از برترین کشتی گیران این نسل از کشتی‌ کج هستند و در شکل دادن این صنعت در طول دو دهه گذشته نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌اند. دوران حرفه‌ای آن‌ها در کشتی کج از همان ابتدا با هم پیوند خورده بود و در طی این مسیر، لحظات هیجان انگیز بسیاری را برای طرفداران کشتی کج به جا گذاشتند.

 جان سینا و رندی اورتن در دوران حرفه‌ای خود در اوایل دهه ۲۰۰۰، در مسابقات نفس‌گیر زیادی با یکدیگر مواجه شدند. آن‌ها مسابقات به یاد ماندنی داشتند. پس از اینکه در سال ۲۰۱۳ رندی اورتن جان سینا را شکست داد و قهرمانی سنگین وزن جهان را از آن خود کرد، رقابت این دو کشتی گیر از سر گرفته شد و حتی هیجان انگیز‌تر از قبل شد. این دو کشتی گیر، عملا همزمان وارد این صنعت شدند و به همراه یکدیگر به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند و به دلیل داشتن شخصیت‌های متفاوت، منطقی بنظر می‌رسد که باری دیگر با یکدیگر به رقابت بپردازند.

 با اینکه جان سینا و رندی اورتن تاکنون به دفعات با یکدیگر رو به رو شده‌‌اند اما هرگز در مسابقه‌ای یک به یک رو به روی یکدیگر قرار نگرفته‌اند و به مصاف یکدیگر نرفته‌اند. به نظر می‌رسد انتخاب رندی اورتن به عنوان آخرین رقیب جان سینا، انتخابی مناسب برای وداع با یکی از بزرگترین کشتی گیر تاریخ کشتی کج باشد. با توجه به اینکه اورتن در حال حاضر به دلیل مصدومیت در حال استراحت و ریکاوری می‌باشد و حتی ممکن است از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کند، رویداد رسلمنیا می‌تواند آخرین رویداد این دو کشتی گیر بزرگ و پرطرفدار باشد.

آخرین اخبار ورزش کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...