جزئیاتی از زندگی 20 ساله انریکه ایگلسیاس و همسرش

آنا کورنیکووا در پستی که سال گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، انریکه ایگلسیاس را فوق العاده ترین پدر دنیا نامید و اینگونه تولدش را در کنار انتشار عکسی خانوادگی تبریک گفت.
کدخبر (178937) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:30
0 612
جزئیاتی از زندگی 20 ساله انریکه ایگلسیاس و همسرش
آنا کورنیکووا در پستی که سال گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، انریکه ایگلسیاس را فوق العاده ترین پدر دنیا نامید و اینگونه تولدش را در کنار انتشار عکسی خانوادگی تبریک گفت.

به گزارش سرخ نیوز، انریکه ایگلسیاس خواننده معروف اسپانیایی و همسرش آنا کورنیکووا، بیش از دو دهه است که در کنار هم هستند و نکته جالب توجه در مورد این زوج این است که آنها حریم خصوصی زندگی شان را کاملا حفظ کرده اند و به ندرت خبری درمورد زندگی شخصی آنها در رسانه ها منتشر می شود. انریکه 46 ساله و همسر 41 ساله اش که ستاره سابق دنیای تنیس زنان است، در سال 2001 و زمانی که آنا در صحنه ضبط موزیک ویدیوی Escape حضور یافت، با هم آشنا شدند. او قرار بود تا در این ویدیو ایفای نقش کند و در آن زمان انریکه که او را زنی زیبا و بامهارت توصیف کرد، به این نتیجه رسید که آنا همسر ایده الش است و از آن زمان تا به امروز این زوج در کنار هم زندگی شیرینی دارند.

خانواده پنج نفره انریکه ایگلسیاس و همسرش آنا کورنیکووا

انریکه و آنا سه فرزند دارند و اگرچه حریم خصوصی زندگی شان را به خوبی از دید کنجکاو هواداران به دور نگاه می دارند، اما گاهی هم تصاویری از خانواده پنج نفری شان در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. نیکلاس و لوسی، دوقلوهای این زوج در سال 2017 متولد شدند و الان پنج ساله هستند. انریکه یک سال پس از تولد دوقلوها در مصاحبه ای گفت:
هنوز باورم نمی شود  که پدر شده ام؛ هنوز حس سورئالی برای من است. امیدوارم که پدر باحال و پایه ای باشم و حس خیلی خوبی است که آنا هم مادر فوق العاده ای است.
عضو پنجم این خانواده، یعنی ماری، در سال 2020 متولد شد و حالا سه سال دارد و انریکه و آنا او را خورشید زندگی‌شان می دانند. آنا در پستی که سال گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، انریکه را فوق العاده ترین پدر دنیا نامید و اینگونه تولدش را در کنار انتشار عکسی خانوادگی تبریک گفت.

جشن ازدواج برای انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکووا اهمیت نداشت

یکی از نکات جالب توجه در مورد این زوج، این است که آنها هرگز جشن عروسی نگرفتند و آنا در سال 2011 در این باره گفت:
برگزاری جشن عروسی برایم اهمیتی نداشت. من از زندگی ام راضی هستم و این مهم است. من به متعهد بودن باور دارم. افراد باید با هم صادق باشند و به یکدیگر احترام بگذارند.
انریکه نیز پارسال دراین رابطه اظهار نظر کرد و گفت:
ما بیست سال است که در کنار هم هستیم و قوی تر از هرزمان دیگری زندگی می کنیم. درست است که ما جشن ازدواج نگرفتیم ولی این بدان معنا نیست که ما ازدواج نکرده ایم. ما مدت زمانی طولانی است که در کنار همیم و نیمی از زندگی مان را درکنار هم سپری کرده ایم.
  بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...