پوشش جنجالی ایوانا نول ؛ مدل کروات در فینال لیگ قهرمانان اروپا خبرساز شد!

ایوانا نول با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر تمام توجهات را به سمت خود جلب کرد و به تیتر داغ حواشی ورزشی تبدیل شد.
کدخبر (193753) | 23 خرداد 1402 | ساعت 15:52
0 952
پوشش جنجالی ایوانا نول ؛ مدل کروات در فینال لیگ قهرمانان اروپا خبرساز شد!
ایوانا نول با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر تمام توجهات را به سمت خود جلب کرد و به تیتر داغ حواشی ورزشی تبدیل شد.

به گزارش سرخ نیوز، ایوانا نول مدلی کروات است که در جام جهانی 2022 قطر نیز بسیار خبرساز شد و به نظر می‌رسد که این اتفاق، برای بار دوم در حال تکرار شدن است. ایوانا نول چندین عکس را از خودش در ورزشگاه المپیک آتاتورک در استانبول ترکیه منتشر کرده است؛ استادیومی که میزبان برگزاری مسابقه فوتبال فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم اینتر و منچسترسیتی بود.

حضور ایوانا نول در فینال لیگ قهرمانان اروپا

ایوانا نول در صفحه اینستاگرام خود تصاویری را از حضور خود در یکی دیگر از مهم ترین رویداد های ورزشی جهان را منتشر کرد. او در این عکس ها لباسی با طرح تیم ملی فوتبال کرواسی پوشیده بود. او در کپشن پست خود نوشت:
فینال لیگ قهرمانان اروپا

وایرال شدن تصاویر ایوانا نول در کمتر از یک ساعت!

این پست تنها در ، فقط 30 دقیقه، 27 هزار لایک خورد که نشان از شهرت این مدل کروات دارد. ایوانا نول زمانی شناخته شد که در جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا کرد؛ هم اکنون، بیش از 3 میلیون نفر او را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. این مدال کروات، از پارسال تاکنون در رویداد های مهم ورزشی زیادی همانند مسابقات ان بی ای، گرند پریکس فرمول 1 در میامی و به تازگی نیز در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استانبول حضور پیدا کرده است.

پوشش جنجالی ایوانا نول ؛ مدل کروات در فینال لیگ قهرمانان اروپا خبرساز شد!ایوانا نول ، حضورش در Onlyfans را رد می کند

او به طرز جالبی اظهار کرده که پلتفرم «Onlyfans» با آرمان هایش تطابق نداشته و نیازی برای حضور در این پلتفرم را حس نمی‌کند و به همین دلیل از فعالیت در آن، اجتناب می‌کند. او خطاب به آن دسته از طرفدارانش که خواستار حضور او در انلی فنز هستند گفت:
نمی‌دانم چرا نمی‌خواهند حضور نداشتن من در Onlyfans را قبول کنند. من کسی را قضاوت نمی‌کنم اما این پلتفرم مناسب من نیست. قبلا سعی کرده‌ام توضیح بدهم که موضوع فقط پول نیست؛ من به شهرتم بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهم.
حواشی جدید اینفلوئنسرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...