جورجینا رودریگز ، خواهان خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال!

گزارش‌ها حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، ترک عربستان را به عنوان یک گزینه، پیش روی خود می‌بینند.
کدخبر (176114) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 15:55
1 705
جورجینا رودریگز ، خواهان خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال!
گزارش‌ها حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، ترک عربستان را به عنوان یک گزینه، پیش روی خود می‌بینند.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو کمتر از پنج ماه پیش با بزرگ‌ترین قرارداد مالی تاریخ فوتبال به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو، به النصر عربستان پیوست و تبدیل به پردرآمدترین فوتبالیست جهان شد. این قرارداد هرچند از نظر مالی برای رونالدو سودآور بود اما از جنبه شخصی و ورزشی، به ضرر او تمام شد. زندگی شخصی کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از حضور در عربستان، وارد یک شیب نزولی عجیب شده است. احتمال جدایی رونالدو از جورجینا رودریگز جدی شده است و شایعاتی مربوط به خیانت جورجینا به رونالدو شنیده می‌شود و حتی فرزند کریستیانو در بیمارستان بستری شده تا تحت جراحی قرار گیرد. جورجینا رودریگز ، خواهان خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال! به تمام این مشکلات خانوادگی، باید عملکرد سینوسی النصر هم اضافه کرد. زردپوشان شهر ریاض از تمام جام‌های ممکن حذف شده و در لیگ برتر عربستان هم شانس کمی برای قهرمانی دارند و این نشان می‌دهد که خرید ۲۰۰ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو، اصلا برای آن‌ها کارآمد نبوده است.

جورجینا رودریگز می‌خواهد به مادرید بازگردد

بر اساس آخرین گزارش‌ها، جورجینا رودریگز آرزو دارد به شهر مادرید بازگردد. این مدل آرژانتینی که بخش زیادی از زندگی خود را در اسپانیا گذرانده و حتی در همان کشور با کریستیانو رونالدو آشنا شد، بازگشت به مادرید را شروعی دوباره تلقی می‌کند. از سوی دیگر، باشگاه رئال مادرید نیز آماده ارائه پیشنهادی برای همکاری دوباره با کریستیانو رونالدوست؛ اما پیشنهادی خارج از مستطیل سبز! کهکشانی‌ها مایلند تا پست سفارت باشگاه را به بهترین گلزن تاریخ‌شان پیشنهاد دهند و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید که رابطه خوبی با رونالدو دارد، این وعده را به او داده که پس از انتخاب به عنوان سفیر، فرصت‌های کاری فراوانی را در آینده برای CR7 فراهم می‌کند. جورجینا رودریگز ، خواهان خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال! خبرها حکایت دارند که کریستیانو رونالدو، خداحافظی از فوتبال حرفه‌ای را دور از ذهن نمی‌داند و به عنوان یکی از گزینه‌ها برای آینده، آن را درنظر خواهد گرفت اما باید دید که آیا کاپیتان تیم ملی پرتغال، واقعا از قرارداد پرسود خود در عربستان چشم‌پوشی خواهد کرد تا به مادرید بازگردد یا خیر.

حمایت جورجینا از تصمیم رونالدو مبنی بر خداحافظ از فوتبال

جورجینا رودریگز به طور کلی با خداحافظی رونالدو از میادین حرفه‌ای فوتبال به عنوان بازیکن، موافق است؛ چرا که در چنین سناریویی، او می‌تواند به مادرید بازگردد. زندگی در مادرید که به نوعی وطن او محسوب می‌شود، برای جورجینا سودمندتر خواهد بود، چرا که به‌عنوان یک مدل و سلبریتی شناخته شده، زندگی و فعالیت در جامعه بسته عربستان برای او سخت است. جورجینا رودریگز ، خواهان خداحافظی کریستیانو رونالدو از فوتبال! جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۶ و هنگامی که این مدل آرژانتینی به عنوان فروشنده در فروشگاه گوچی کار می‌کرد، با هم آشنا شدند و ماجرای عاشقی آن‌ها، به گفته جیو، عشق در نگاه اول بود. داستانی که البته از سوی نزدیکان جورجینا تکذیب می‌شود و آن‌ها معتقدند این دو در مهمانی‌ها به یکدیگر معرفی شده‌اند. مادریدی‌ها با پست سفیر باشگاه، منتظر کریستیانو رونالدو هستند. رونالدو در دوران بازی برای رئال مادرید، به موفقیت‌هایی باورنکردنی دست یافت و در ۴۳۸ بازی، ۴۵۱ گل به ثمر رساند. او همچنین عناوین مختلفی نظیر ۴ قهرمانی چمپیونزلیگ، ۳ جام باشگاه‌های جهان، ۲ لالیگا و ۴ توپ طلا را طی مدت حضورش در جمع کهکشانی‌ها کسب کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
بله درسته باید از فوتبال خداحافظی کنه و قراردادشو با النصر فسخ کنه و بره دنبال زندگی خودش
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...