واکنش نامزد رونالدو به شایعه جنجال در زندگی مشترکش/ بحران در زندگی CR7 و جورجینا رودریگز

برخلاف دفعات قبل جورجینا رودریگز این بار به شایعات مربوط به جدایی از رونالدو واکنش نشان داد.
کدخبر (172141) | 08 اردیبهشت 1402 | ساعت 11:59
0 119
واکنش نامزد رونالدو به شایعه جنجال در زندگی مشترکش/ بحران در زندگی CR7 و جورجینا رودریگز
برخلاف دفعات قبل جورجینا رودریگز این بار به شایعات مربوط به جدایی از رونالدو واکنش نشان داد.

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا خبری در رسانه های مختلف دنیا منتشر شد که حکایت از جر و بحث شدید کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان و نامزدش جورجینا رودریگز در مکانی عمومی داشت. طبق گفته شاهدان عینی آنها زمانی که در حال سوار شدن به هواپیما بودند، به شدت با هم بحث می کردند و فریادهایشان حسابی اوج گرفته بود. در هفته های اخیر نیز اخبار متعددی در مورد اختلافات میان این زوج به دلیل خودخواهی و خودمحوری جورجینا روی وب سایت های خبری رفت و یکی از نزدیکان آنها نیز در صحبت هایی اعلام کرد که جورجینا و رونالدو به زودی از هم جدا خواهند شد.

واکنش جورجینا رودریگز به شایعه اختلاف با کریستیانو رونالدو

البته به نظر می رسد که رونالدو و نامزدش به زندگی در زیر ذره بین های خبری و شایعات رسانه ای عادت کرده اند و این گونه شایعات و گمانه زنی ها اتفاق جدیدی در زندگی آنها نیست. اما این بار، برخلاف دفعات قبل جورجینا، نامزد اسپانیایی- آرژانتینی رونالدو، در مقابل این شایعات واکنش نشان داده و با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشته که تنها افراد احمق، شایعات را باور می کنند. او از بخشی از ترانه «اگر بمیرم» رومئو سانتوس برای پاسخ دادن به این شایعات استفاده کرده و نوشته:
حسود، شایعه را ایجاد می کند؛ غیبت آن را پخش می کند و احمق آن را باور می کند.
بحران در زندگی کریس رونالدو و جورجینا رودریگزاز زمان انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان، او همراه با خانواده اش در این کشور سکونت دارند و زندگی متفاوتی را تجربه می کنند. ستاره پرتغالی برای هر فصل حضور در این باشگاه عربستانی دستمزدی 221 میلیون دلاری دریافت می کند.   بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...