جی کاتلر از روزهای دوران فوتبالش می‌گوید ؛ دلیلی که او را به بدنسازی کشاند

جی کاتلر پیش از ورود به بدنسازی، در فوتبال فعالیت داشت. اما جی کاتلر از علت ورودش به دنیای بدنسازی می‌گوید.
کدخبر (162332) | 16 فروردین 1402 | ساعت 23:45
0 453
جی کاتلر از روزهای دوران فوتبالش می‌گوید ؛ دلیلی که او را به بدنسازی کشاند
جی کاتلر پیش از ورود به بدنسازی، در فوتبال فعالیت داشت. اما جی کاتلر از علت ورودش به دنیای بدنسازی می‌گوید.

به گزارش سرخ نیوز، از همان زمان که جی کاتلر توانست کارت حرفه‌ای خود را به‌دست آورد، جامعه بدنسازی مورد توجه ظرافت بی‌عیب و نقص او قرار گرفت. با این حال، جی کاتلر همیشه دارای شخصیتی بوده که کنجکاوی هوادارانش را برانگیخته است. اخیراً در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده است، هواداران به‌طور شفاف در مورد فیزیک بدن این اسطوره بدنسازی و اراده‌اش در مسیری که وی را به یکی از بزرگان بدنسازی تبدیل کرده، آگاه شده‌اند. در این ویدیو به زندگی گذشته قهرمان چهار دوره مستر المپیا هم اشاره‌ شده و نشان می‌دهد که او چه داستان‌های را در گذشته خود داشته است. بنابر تصاویر این ویدیو، درواقع جی کاتلر در دبیرستان یک بازیکن فوتبال بوده و در یک مزرعه بزرگ شده و طبق ادعای خودش این دو عامل به‌عنوان برگ برنده در حرفه بدنسازی او عمل کرده است. جی کاتلر از روزهای دوران فوتبالش می‌گوید ؛ دلیلی که او را به بدنسازی کشاند

علت ورود جی کاتلر به بدنسازی

جی کاتلر 49 ساله در گذشته به‌عنوان یک بازیکن چابک در تیم فوتبال دبیرستان فعالیت داشت. با این حال، او صریحاً اعتراف می‌کند که هرگز به ورزش‌های گروهی علاقه نداشت و به همین دلیل، بعداً هرگز فوتبال را دنبال نکرده است. ظاهراً کاتلر از اینکه به‌خاطر شخص دیگری شکست بخورد، متنفر است و به همین دلیل هم بوده که او بدنسازی را در اولویت خود قرار داده و به سمت این ورزش گرایش پیدا کرده است. جی کاتلر در مورد دوران فوتبالش می‌گوید:
من به‌عنوان دفاع کناری بازی می‌کردم. اتفاقاً بازیکن خوبی هم بودم اما زمانی که جوان بودم، کاسه زانویم شکست و از لگن تا مچ پایم را گچ گرفتم.
کاتلر در ادامه می‌افزاید:
من واقعاً ورزش‌های گروهی را آنقدر دوست نداشتم؛ زیرا از باخت به‌خاطر شخص دیگری متنفر بودم. به همین دلیل است که فکر می‌کنم بدنسازی بهترین ورزش است. بدنسازی یک ورزش انفرادی است و همه چیز به خود شما بستگی دارد.
جی کاتلر از روزهای دوران فوتبالش می‌گوید ؛ دلیلی که او را به بدنسازی کشاندبا این حال، کاتلر معترف است که تجربیات ورزشی او در گذشته، کمک زیادی به وی داشته و باعث شده نسبت به رقبایش برتری داشته باشد.
بدنسازی چیزهای زیادی به من داد و من به چیزهایی رسیدم که فقط در این ورزش برایم ممکن بود که یکی از آن‌ها اخلاق کاری است. همانطور که گفتم، حتی بزرگ شدن در مزرعه بخشی از پیشینه من است. این چیزی است که فکر می‌کنم به من برتری داده است. بسیاری از مردم این را نمی‌دانند اما باید بگویم پاهایم، ساده‌ترین قسمت بدن من برای توسعه بودند و این در حالی بود که به‌خاطر پاهایم معروف شده بودم. مرا به‌خاطر عضلات چهار سر بزرگم می‌شناختند و وقتی بچه بودم، می‌گفتند همان پسری که پاهای بزرگی دارد.
جی کاتلر می‌گوید تنها با یک سال تمرین در باشگاه توانسته عضلات پاهایش را به بهترین فرم برساند. به همین خاطر او بیشتر تمرکز خود را روی پرورش قسمت بالا تنه خود گذاشته است. طبعاً جی کاتلر از نظر ژنتیکی هم دارای ویژگی‌هایی بود که به وی کمک کرد تا پله‌های ترقی را با سرعت بیشتری بالا برود و به یک فوق ستاره دنیای بدنسازی تبدیل شود. کاتلر با تمرینات سخت و یک رژیم غذایی عجیب به یکی از بهترین‌های تاریخ بدنسازی تبدیل شد اما مشخص نیست اگر به فوتبال ادامه می‌داد، چه سرنوشتی در انتظارش بود. از جی کاتلر بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...