هشدار جی کاتلر ؛ به سراغ خود درمانی در هورمون تراپی نروید !

جی کاتلر به‌ عنوان چند دوره قهرمان مسابقات مستر المپیا ، علاقه و اعتماد خود به درمان جایگزینی تستوسترون (TRT) را بار دیگر تکرار کرد.
کدخبر (158813) | 06 فروردین 1402 | ساعت 23:22
0 284
هشدار جی کاتلر ؛ به سراغ خود درمانی در هورمون تراپی نروید !
جی کاتلر به‌ عنوان چند دوره قهرمان مسابقات مستر المپیا ، علاقه و اعتماد خود به درمان جایگزینی تستوسترون (TRT) را بار دیگر تکرار کرد.

به گزارش سرخ نیوز، جی کاتلر به‌عنوان قهرمان 4 دوره مسابقات مستر المپیا، همواره بر استفاده صحیح از مواد مکمل و تقویت کننده عملکرد بدنسازان، تأکید کرده و هنوز هم پس از بازنشستگی از بدنسازی حرفه‌ای این کار را ادامه می‌دهد. این بدنساز کهنه‌کار در آخرین خبرنامه روزانه خود به نام جی میل، علاقه و اعتماد خود به درمان جایگزینی تستوسترون (TRT) را بار دیگر تکرار کرد. جی کاتلر در این خبرنامه نظر خود را در مورد این درمان بیان کرده و جزئیات بیشتری از آن را در اختیار طرفدارانش قرار داده است. جی کاتلر همچنین مزایای مختلف استفاده از TRT را عنوان و به‌صراحت اعلام کرده که این کار باید تنها تحت نظر متخصص انجام شود. او همچنین نگرانی خود را نسبت به طرفدارانش که بالای 40 سال دارند، بیان کرد. همچنین جی کاتلر 49 ساله ارزش درمان جایگزینی هورمون را درصورت استفاده دقیق، به‌ویژه برای افراد 40 سال به بالا بیان کرد.

هشدار جی کاتلر ؛ به سراغ خود درمانی در هورمون تراپی نروید !جی کاتلر : به اصول استفاده درمان TRT اهمیت دهید

کاتلر اعتراف کرد که تلاش می‌کند از موقعیت خود برای ایجاد آگاهی نسبت به انجام این درمان استفاده کند. با این حال او به اندازه کافی بر این واقعیت تأکید می‌کند که دریافت راهنمایی‌های درست و اصولی، اهمیت بسیار زیادی دارد. جی کاتلر در این باره نوشت:
اگر به اصول استفاده این درمان اهمیت ندهید، در این صورت با ریسک‌های غیرضروری و ناآگاهانه‌ای مواجه می‌شوید.
براساس گزارش‌ها قهرمان 4 دوره مستر المپیا از سنین پایین به انجام درمان TRT متوسل شده و همواره با یک متخصص غدد مشورت می‌کند. از همین رو کاتلر هم از طرفدارانش خواست به شیوه او عمل کنند و از انجام درمان براساس حدس و گمان خود بپرهیزند.
سلامتی هورمونی شما مسأله بسیار مهمی است و بسیاری از مردم به‌سراغ خود درمانی می‌روند و آن را TRT می‌نامند اما این فقط تصور شماست. درواقع شما باید آزمایش خون و مشاوره با یک متخصص انجام دهید تا به شما بگوید واقعاً چه مقدار و چه زمانی نیاز به این درمان دارید.

جی کاتلر در گفت و گو با میلوس سارسف : هفتگی 200 دوز هورمون سپیونات مصرف می‌ کنم

فیزیک بدنی فوق‌العاده جی کاتلر در نزدیکی 50 سالگی، برای بسیاری از طرفداران بدنسازی جای تعجب دارد. کاتلر در پادکست اخیر خود در گفت‌وگو با میلوس سارسف، جزئیات رژیم غذایی خود و هورمون‌هایی را که برای داشتن فرم مناسب مصرف می‌کند را با شفافیت با هوادارانش در میان گذاشته است.
من به طور هفتگی 200 دوز هورمون سپیونات مصرف می‌کنم.
جی کاتلر در چالش Fit for 50 حضور دارد و از اعتراف به مصرف TRT خود ابایی ندارد. علاوه بر این کاتلر افزود:
من دلیلی برای دروغ گفتن ندارم... تعجب می‌کنم که شما مرا دوباره قضاوت می‌کنید. من رژیم غذایی‌ام را با همه در میان گذاشته‌ام.
دنیای بدنسازی از رژیم غذایی قابل توجه جی کاتلر در طی روزهای رقابتش آگاه بوده است. با این حال پس از بازنشستگی، این بدنساز هنوز فرم خود را حفظ کرده و بدنش کاملاً کات است. بیشتر از جی کاتلر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...