حامی مسی، علیه رونالدو

وین رونی پاسخ کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه لیگ عربستان از لیگ آمریکا بهتر است را داد.
کدخبر (210168) | 29 تیر 1402 | ساعت 07:37
0 142
حامی مسی، علیه رونالدو
وین رونی پاسخ کریستیانو رونالدو مبنی بر اینکه لیگ عربستان از لیگ آمریکا بهتر است را داد.

به گزارش سرخ نیوز، لیونل مسی این هفته در مراسمی به صورت رسمی به اینتر میامی پیوست و استقبال باشکوهی از او در مراسم معارفه‌اش انجام شد. این بازیکن پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی عربستان برای پیوستن به الهلال را رد کرد تا راهی آمریکا شود و رونالدو در واکنش به این تصمیم اظهاراتی را مطرح کرده بود که توجه بسیاری را جلب کرد. او مدعی شده بود که لیگ فوتبال عربستان بسیار بهتر از لیگ آمریکاست و به نوعی به مسی برای پیوستن به اینتر میامی طعنه زده بود. حامی مسی، علیه رونالدو وین رونی که هدایت تیم دی سی یونایتد را در ام ال اس برعهده دارد، در واکنش به این اظهارات به اتلتیک گفت:

این لیگ قابلیت تبدیل شدن به یکی از بزرگترین لیگ‌ها را دارید. شما می‌توانید به خوبی ببینید که عربستان تا چه حد برای جذب بازیکنان بزرگ در تلاش است. بنابراین جذب مسی برای ام ال اس اتفاق بزرگی بود. با چه روشی بهتر از جذب مسی می‌شد نشان داد که این لیگ توانایی مقابله با ثروتمندان عربستانی را دارد؟
مسی قراردادی به ارزش 60 میلیون دلار تا سال 2025 امضا کرده و آماده است تا به زودی و شاید حتی در دیدار این تیم در روز جمعه با پیراهن اینترمیامی به میدان برود. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...