خرید جدید پاری سن ژرمن به لایپزیش رفت

ژاوی سیمونز خرید جدید پاری سن ژرمن به صورت قرضی به باشگاه لایپزیش پیوست تا فصل آینده با پیراهن این تیم در بوندس‌لیگا بازی کند.
کدخبر (209956) | 28 تیر 1402 | ساعت 16:25
0 124
خرید جدید پاری سن ژرمن به لایپزیش رفت
ژاوی سیمونز خرید جدید پاری سن ژرمن به صورت قرضی به باشگاه لایپزیش پیوست تا فصل آینده با پیراهن این تیم در بوندس‌لیگا بازی کند.

به گزارش سرخ نیوز، ژاوی سیمونز که امسال تابستان از آیندهوون به پاری سن ژرمن پیوسته بود دقایقی پیش با اعلام رسمی باشگاه لایپزیش به صورت قرضی به این باشگاه پیوست. لایپزیش اعلام کرد این ستاره هلندی پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی به مدت یک سال به این تیم ملحق شده است. در بیانیه باشگاه آلمانی که در سایت لایپزیش منتشر شده بعد از خوشامدگویی به ژاوی سیمونز شماره پیراهن او در فصل آینده هم مشخص شده و این بازیکن هلندی با پیراهن شماره 20 بازی خواهد کرد. این هافبک تهاجمی هلندی فصل گذشته در آیندهوون درخشان ظاهر شد و در 22 مسابقه 48 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. او در اردیویسه هلند هم برای تیمش 19 گل زد تا آقای گل این لیگ بشود. خرید جدید پاری سن ژرمن به لایپزیش رفت ماکس ابرل، مدیر ورزشی لایپزیش بعد از اعلام رسمی قرارداد قرضی سیمونز گفت:

من ژاوی سیمونز را یک استعداد بسیار درخشان می‌دانم. او در پست هافبک تهاجمی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر اروپا است. او همه خصوصیات لازم برای درخشیدن در بوندس‌لیگا را دارد.
ستاره هلندی جدید لایپزیش هم به سایت باشگاه گفت:
بوندس‌لیگا به نظر من یکی از قوی‌ترین لیگهای اروپا و لایپزیش هم یکی از پرقدرت‌ترین باشگاه‌های آلمان است. برای همین معتقدم پیوستن به لایپزیش برای من تصمیم درستی است چون آنها دائما نشان داده‌اند که می‌توانند فوتبالیست‌های جوان را به بازیکنانی بهتر تبدیل کنند.
آخرین اخبار فوتبال خارجی  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...