حسرت کریستین بیل از گذشته؛ هر چه عضلات شما بزرگتر می‌شود، سلول‌های مغزتان کمتر کار می‌کند!

کریستین بیل که حالا در حوالی ۵۰ سالگی است، دیگر قصد ندارد مثل سابق به شکلی دیوانه‌وار، وزن خود را برای نقش‌هایش تغییر دهد.
کدخبر (183105) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 16:47
0 391
حسرت کریستین بیل از گذشته؛ هر چه عضلات شما بزرگتر می‌شود، سلول‌های مغزتان کمتر کار می‌کند!
کریستین بیل که حالا در حوالی ۵۰ سالگی است، دیگر قصد ندارد مثل سابق به شکلی دیوانه‌وار، وزن خود را برای نقش‌هایش تغییر دهد.

به گزارش سرخ نیوز، دگرگونی فیزیکی کریستین بیل برای نقش‌های سینمایی، شبیه دیگر بازیگران نیست. متد این بازیگر صرفاً به نقش خود اختصاص دارد و همیشه در مورد نقش‌هایی که بازی می‌کند، عدالت را اجرا می‌کند. افزایش یا کاهش وزن بیل برای ایفای نقش در فیلم‌های مختلف اغلب باعث ایجاد سر و صدا زیادی در بین طرفداران می‌شود. در حالی که بسیاری تلاش و فداکاری این بازیگر را مورد ستایش قرار می‌دهند، این تغییرات فیزیکی شگفت انگیز هیچ وقت برای بازیگر آسان نبوده است. او نیازهای یک شخصیت را برآورده می‌کند اما گاهی اوقات او خودش از این روند نیز متنفر است. رژیم غذایی شدید و ورزش بیش از اندازه، تأثیر جدی بر سبک زندگی این بازیگر گذاشته است.

کاهش وزن دیوانه وار کریستین بیل

کریستین بیل برای بازی در فیلم «ماشین‌کار» ساخته برد اندرسون در سال 2004 از نظر وزنی وارد محدوده خطرناکی شد. بر اساس گزارش‌ها، بیل برای بازی در نقش کارگر کارخانه که با بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کند، 50 کیلوگرم وزن کم کرده است. درست پس از دگرگونی دیوانه‌وار در ماشین‌کار، او مجبور شد برای ایفای نقش بعدی‌اش در نقش بروس وین با نام مستعار بتمن در فیلم «بتمن آغاز می‌کند»، اولین قسمت از سه‌گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان، هیکلی عضلانی از یک ابرقهرمان بسازد. کریستین بیل تنها شش ماه فرصت داشت تا خود را برای فیلم نولان آماده کند. این بازیگر وزن بدن خود را تا 100 کیلوگرم افزایش داد اما وزنش به 90 کیلوگرم کاهش یافت تا ظاهر مورد نظر نولان برای بتمن را برآورده کند. بیل همچنین برای نقش تحسین‌برانگیز خود در فیلم مبارز در سال 2010 که در آن نقش دیکی اکلوند را بازی می‌کند و مشکلاتی با سو مصرف مواد دارد، وزنش را افزایش داد و به موجب ایفای این نقش جایزه اسکار را بدست آورد. بیل با آدام مک‌کی، کارگردان فیلم «رکود بزرگ»، برای بازی در نقش دیک چنی در فیلم «معاون» در سال 2018 به توافق رسید و برای این فیلم 18 کیلوگرم وزنش را اضافه کرد. او سپس برای فیلم فورد علیه فراری وزنش را 30 کیلوگرم کاهش داد و پس از آن اعلام کرد که دیگر برای هیچ فیلمی تغییراتی در وزن خود ایجاد نمی‌کند.

کریستین بیل از تمرین کردن برای نقش روانی آمریکایی متنفر بود

علیرغم اینکه بیل به خاطر دگرگونی فیزیکی و داشتن این تغییرات مشهور شده بود، با این حال به نظر می‌رسد او از تغییراتی که برای بازی در فیلم روانی آمریکایی (:American Psycho) داشت، متنفر بود. در این فیلم پاتریک بیتمن که نقش آن را بیل بر عهده دارد، بسیار خود شیفته و دلبسته ظاهرش است. او درباره نقش خود در این فیلم می‌گوید«
ورزش کردن برای این فیلم فوق العاده خسته‌کننده بود. قسم می‌خورم که این ادعا که هر چه ماهیچه‌های شما بزرگتر شوند، سلول‌های مغزی کمتری خواهید داشت، درست است. وقتی در باشگاه بودم به چیز دیگری فکر نمی‌کردم. اگر  به آن فکر می‌کردم، متوجه می‌شدم که چقدر مضحک است که در حالیکه می‌توانستم بیرون باشم و یک نوشیدنی بخورم و سیگار بکشم، در حال وزنه زدن بودم. من به مدت شش هفته روزی سه ساعت با یک مربی شخصی کار می‌کردم.
کریستین بیل آخرین بار در سال 2023 در فیلم «چشم آبی کم رنگ» ظاهر شد. این فیلم در نتفلیکس در حال پخش است. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...