حسینی: اقداماتی علیه من انجام شد تا روحیه‌ ام از دست برود/ نمی خواهم آرامش استقلال بهم بریزد

گلر سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اقداماتی علیه من انجام شد تا روحیه‌ ام از دست برود.
کدخبر (208624) | 25 تیر 1402 | ساعت 12:49
0 195
حسینی: اقداماتی علیه من انجام شد تا روحیه‌ ام از دست برود/ نمی خواهم آرامش استقلال بهم بریزد
گلر سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اقداماتی علیه من انجام شد تا روحیه‌ ام از دست برود.

به گزارش سرخ نیوز، حسین حسینی با حضورش در تمرین دیروز استقلال هواداران حاضر را شگفت‌زده کرد. حسینی در حالی که هنوز مشخص نیست فصل بعد دروازه‌بان استقلال باشد یا به تیم دیگری برود، به محض ورود به محل تمرین استقلال با هوادارانی مواجه شد که می‌خواستند چند کلامی با او صحبت کنند. سید حسین هم که انگار بی‌میل نبود با مالکان اصلی باشگاه استقلال گفت‌وگو کند، به محض خروج از خودرویش ایستاد و دقایقی با حاضران در محل تمرین به صحبت پرداخت. در میان هواداران استقلال برخی بودند که از حسینی می‌خواستند که اگر فصل بعد در استقلال حضور دارد، همان حسینی فصل قهرمانی (فصل بیست و یکم) باشد؛ کم اشتباه، با ثبت کلین‌شیت‌های متعدد. برخی هم اعتراض‌هایی به دروازه‌بان استقلال داشتند و از او پرسیدند که چرا فصل پیش مانند فصل قهرمانی عمل نکرد که حسینی درباره اینکه به هواداران استقلال چه گفت، توضیحاتی داد:

«من می‌دانم برای برخی سؤال است که چرا فصل پیش آن اتفاقات رخ داد اما می‌خواهم به شما بگویم که از همان هفته اول علیه من جریان‌سازی و تخریب شروع شد. قطعاً با هواداران در آینده موضوعاتی را در میان خواهم گذاشت و درباره اتفاقاتی که رخ داد و اقداماتی که علیه من انجام شد تا روحیه‌ام از دست برود، صحبت خواهم کرد. دوست دارم هواداران استقلال بدانند که برخی چه طور هر اقدامی انجام می‌دهند تا روحیه من تخریب شود. درحال حاضر نمی‌ خواهم آرامش استقلال به هم بریزد. دوست دارم استقلال در آرامش باشد چون بشدت به یک فضای آرام نیاز داریم. از شما هواداران که همیشه حامی استقلال بودید هم تشکر می‌کنم که نظرات‌تان را بیان کردید. امیدوارم روزهای خوشی را با هم رقم بزنیم و به ارتقای جایگاه استقلال کمک کنیم. استقلال نیاز به کمک همه شما دارد. هواداران وارث اصلی این باشگاه هستند.»
حسینی بعد از صحبت‌هایی که با هواداران استقلال داشت به سراغ جواد نکونام، سرمربی استقلال رفت و دقایقی با مرد اول نیمکت آبی به گفت‌وگو نشست. این طور که پیدا است جواد نکونام برخلاف شایعاتی که در هفته‌های اخیر مطرح شده به تداوم حضور حسینی در استقلال تمایل دارد. او حتی در روزهای آغازین حضورش در استقلال به دستیارانش گفته بود که باید با حسینی جلسه خصوصی برگزار کند و نکاتی را به دروازه‌بان استقلال بگوید که ظاهراً جلسه دیروز حول همین مسائل برگزار شد. با این حال و به رغم آنکه سید حسین حسینی روز گذشته در تمرین استقلال حاضر شد و علاوه بر گفت‌وگو با هواداران، دیداری هم با جواد نکونام سرمربی استقلال داشت، باید صبر کرد و منتظر تعیین وضعیت او با باشگاه استقلال بود. حسینی در حال حاضر قراردادی با باشگاه استقلال ندارد اما به نظر می‌رسد با اتفاقاتی که روز گذشته رخ داد باید او را فصل آینده نیز شماره یک باشگاه استقلال بدانیم و هیچ بعید نیست امروز، فردا حسینی لباس دروازه‌بانی بر تن کند و در تمرین تیمش حاضر شود. آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...