حضور ویکتوریا بکهام در دورهمی پیش روی «اسپایس گرلز»

ویکتوریا بکهام، خواننده سابق بریتانیایی و همسر دیوید بکام قرار است تا در دیدار پیش روی "اسپایس گرلز" به دوستانش ملحق شود.
کدخبر (206553) | 20 تیر 1402 | ساعت 20:24
0 137
حضور ویکتوریا بکهام در دورهمی پیش روی «اسپایس گرلز»
ویکتوریا بکهام، خواننده سابق بریتانیایی و همسر دیوید بکام قرار است تا در دیدار پیش روی "اسپایس گرلز" به دوستانش ملحق شود.

 به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مل بی، یکی از اعضای گروه سابق «اسپایس گرلز» که این روزها در استرالیا برای فیلمبرداری «The masked Singer» حضور دارد اعلام کرده که یک خبر خوب در راه است. او گفته که به زودی اعضای این گروه گرد هم جمع خواهند شد و این بار ویکتوریا بکهام نیز به دوستانش اضافه خواهد شد.

این خواننده و بازیگر 48 ساله به دیلی تلگراف گفت:

ما به عنوان اعضای اسپایس گرلز در حال انجام یک کار همراه با هم هستیم؛ من همیشه از دور هم جمع شدنمان دفاع کرده ام. این بار این ویکتوریا بود که این پیشنهاد را ارائه کرد که بیایید با هم یک کاری انجام دهیم.
حضور ویکتوریا بکهام در دورهمی پیش روی "اسپایس گرلز"

وقتی ویکتوریا بکهام دورهمی اسپایس گرلز را از دست داد

در سال 2019 بود که اعضای گروه اسپایس گرلز گرد هم جمع شدند ولی در آن دیدار، ویکتوریا بکهام غایب بود و غیبت او کاملا به چشم آمد. هواداران هم از غیبت ویکتوریا حسابی ناراحت و دل شکسته شدند؛ اما این بار، این خود ویکتوریا بوده که ایده دور هم جمع شدن اعضای گروه را مطرح کرده است.

اسپایس گرلز یک گروه موسیقی دخترانه بود که در سال 1994 تشکیل شد و پنج عضو به نام های مل، ویکتوریا، گری هالیول، اما بانتن و ملانی سی داشت. این گروه در دهه 90 به موفقیتهای چشمگیری دست یافت و 100 میلیون نسخه از آلبومهای آنها در سراسر دنیا به فروش رسید.

این گروه در سال 2000 و به دلیل بروز اختلافاتی بین اعضای گروه از هم پاشید. آخرین بار آنها به عنوان یک گروه پنج نفره در سال 2012 و در المپیک لندن به اجرای برنامه پرداختند. آخرین اخبار موسیقی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...