رونمایی از خیانت های جرارد پیکه به شکیرا

خبرنگار سرشناس اسپانیایی جرارد پیکه را فاشیست خطاب کرده و معتقد است که او در رفتارهایش تبعیض طبقاتی و بیگانه هراسی را به وضوح نشان می دهد.
کدخبر (200293) | 07 تیر 1402 | ساعت 09:17
0 175
رونمایی از خیانت های جرارد پیکه به شکیرا
خبرنگار سرشناس اسپانیایی جرارد پیکه را فاشیست خطاب کرده و معتقد است که او در رفتارهایش تبعیض طبقاتی و بیگانه هراسی را به وضوح نشان می دهد.

به گزارش سرخ نیوز، جوردی مارتین، پاپاراتزی معروفی که در طول یک دهه زندگی شکیرا در بارسلونا، زندگی او را زیر ذره بین داشته، حالا صحبت هایی جنجالی درباره ماهیت ارتباط شکیرا و همسر سابقش جرارد پیکه مطرح کرده است. طبق گفته او، جرارد پیکه ماهیتی بسیار سمی داشته و اغلب حتی از شکیرا سوءاستفاده می کرده و با ذهنیت نژادپرستانه و بیگانه هراسانه‌اش، این خواننده کلمبیایی را آزار می داده. رونمایی از خیانت های جرار پیکه به شکیرا

بعد از جدایی از شکیرا؛ همه انگشت ها به سمت پیکه

مارتین که در برنامه El Gordo y La Flaca حضور یافته بود، درباره مشاهداتش در طول سال های اخیر صحبت کرد. او اگرچه هرگز در خانه پیکه و شکیرا نبوده ولی توانسته مسائل مختلفی را در مورد زندگی این زوج کشف کند. مارتین در این رابطه گفت:
پیکه فاشیست است. او واقعا به تبعیض طبقاتی باور دارد و ذهنیت بیگانه هراسی دارد. من می دانم که او صحبت های خیلی زشتی خطاب به شکیرا بر زبان می آورده. این را می گویم؛ چون افراد نزدیک به آنها این موضوع را به من گفته اند.
این درحالی است که جرارد پیکه در طول دوران حضورش در باشگاه بارسلونا هم در روابطش با اطرافیان دچار مشکل بود و مثلا با پپ گواردیولا، سرمربی پیشین این باشگاه، ارتباط بسیار پرتنشی داشت و کار به جایی کشیده بود که این صحبت مطرح بود که یا من می روم و یا تو برو. این شرایط باعث شد تا پیکه سختی های زیادی را متحمل شود. رونمایی از خیانت های جرار پیکه به شکیرا

آشنایی و جدایی جرارد پیکه و شکیرا

حتی جدایی پیکه و شکیرا هم به شکلی بسیار سمی و جنجالی رقم خورد و آنها حتی بعد از جدایی هم به شکلی بیشرمانه به یکدیگر طعنه و کنایه می زنند. آشنایی تا جدایی پیکه و شکیرا، 11 سال طول کشید و آنها در ژوئن سال 2022 (یک سال پیش) از هم جدا شدند و دلیلی که برای این جدایی عنوان شد، خیانت فوتبالیست اسپانیایی به شکیرا، با دختر جوانی به نام کلارا چیا مارتی بود. البته آقای مارتین حالا پیکه را متهم کرده که در طول زندگی اش با این خواننده کلمبیایی بارها به او خیانت کرده و این در شرایطی بود که آنها دو فرزند مشترک داشتند. اگر چه ممکن است آقای مارتین در مورد تعداد دفعات خیانت پیکه به شکیرا کمی اغراق کرده باشد، اما او در کل، از مسئله ای در مورد پیکه صحبت کرد که تا پیش از این عموم مردم از آن اطلاعی نداشتند. رونمایی از خیانت های جرار پیکه به شکیرا

خیانت های پیکه به شکیرا لو رفت!

مارتین در این رابطه ادامه داد:
پیکه با نیمی از شهر بارسلونا رابطه داشته. من فکر می کردم که آیا شکیرا این را می داند یا نه . تونینو (برادر شکیرا) به من زنگ زد و از من پرسید که خواهرش چند بار شاهد خیانت پیکه بوده؟ و من به او گفتم که آیا واقعا این را از من می پرسید؟
رونمایی از خیانت های جرار پیکه به شکیرا مارتین در ادامه اعلام کرد که حمایت هایی که شکیرا در طول این مدت دریافت کرده، باعث شده تا او راحت تر بتواند با غم جدایی کنار بیاید و حالا زندگی تازه ای را در میامی آغاز کرده است. جدیدترین اخبار موسیقی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...