حمایت میلوس سارسف از قهرمان ایرانی / مستر المپیا از سال 2019 زیر سلطه هادی چوپان بود اما ...

هادی چوپان قبل از مستر المپیا ۲۰۲۲ هم بارها در آستانه قهرمانی این مسابقات قرار گرفت اما به حقش نرسید.
کدخبر (120657) | 10 دی 1401 | ساعت 15:09
0 117
حمایت میلوس سارسف از قهرمان ایرانی / مستر المپیا از سال 2019 زیر سلطه هادی چوپان بود اما ...
هادی چوپان قبل از مستر المپیا ۲۰۲۲ هم بارها در آستانه قهرمانی این مسابقات قرار گرفت اما به حقش نرسید.

به گزارش سرخ نیوز، مستر المپیا یکی از معتبرترین رویدادهای بدنسازی دنیا محسوب می‌شود و تعداد قابل توجهی از بهترین‌های تاریخ بدنسازی روی صحنه این رویداد دیده شده‌اند. مستر المپیا 2022 شاهد قهرمانی جدید به نام هادی چوپان بود. پیش‌تر بدنسازان نمادین قدیمی مانند جی کاتلر و میلوس سارسف اغلب در مورد ظهور او صحبت می‌کردند. با وجود اینکه این غول ایرانی توانست نهایتا در مستر المپیا 2022 قهرمان مسابقات شود، سارسف معتقد است که می توانست قبلاً آن را کسب کند.

سارسف می‌گوید "هادی چوپان می‌توانست در سال 2019 برنده این مسابقات باشد. او در سال 2019 با اندامی کاملا متقارن روی صحنه آمد. اگرچه این بدنساز ایرانی نتوانست در این مسابقه پیروز شود و در کمال تعجب تماشاگران دررده سوم قرار گرفت". در سال 2019، برندون کوری برنده مستر المپیا شد و ویلیام بوناک با وجود شگفتی‌سازی که تماشاگران را متحیر کرده بود، در این مسابقه دوم شد. 

مستر المپیا ۲۰۱۹

هادی چوپان به قهرمانی نزدیک‌تر شد

با این حال چوپان در سال 2020، به قهرمانی نزدیک‌تر شد. سارسف دیدگاه خود را در مورد بدشانسی این بدنساز را در رقابت‌های آن سال مطرح کرده و می‌گوید "هادی می‌توانست برنده مسابقه باشد. در آن سال او در پیش داوری نمره پایینی گرفت و سپس در داوری نهایی تمام داوران او را در جایگاه دوم قرار دادند. اگر در پیش داوری می‌توانست رتبه بهتری کسب کند قطعا در پایان به جایگاه نخست می‌رسید. اگر داوران شجاع بودند، به او بیشتر از رامی نمره می‌دادند و هادی را به قهرمانی می‌رساندند".

در فینال سال 2020، بیگ رامی اولین قهرمانی خود را در مستر المپیا بدست آورد. برندون کوری قهرمان سال 2019 دوم شد و فیل هیث به مقام سوم رسید..

در مستر المپیا سال 2021 چوپان سعی کرد اقتدار خود را نشان دهد، اما بیگ رامی در نهایت بازهم توانست به تیتر خبرهای دنیای بدنسازی تبدیل شود و دومین قهرمان خود را کسب کند. برندون کوری دوم شد و چوپان به مقام سوم رضایت داد. سارسف می‌گوید "در سال 2021 هم این بحث وجود داشت که هادی می‌توانست در آن دوره نیر قهرمان شود. میان برندون و رامی یک امتیاز اختلاف وجود داشت، اما برای من، هادی چوپان بدون نقص و کامل بود". 

مستر المپیا ۲۰۲۱

شرایط ایده‌آل و قهرمانی مقتدرانه هادی چوپان در مستر المپیا

هادی چوپان پس از سال‌ها حضور در مسابقات و جا ماندن از سکوی قهرمانی، بالاخره در سال 2022 در شرایطی ایده‌آل و با اقتدار وارد مسابقات شد تا اولین مستر المپیای خود را بدست آورد. بیگ رامی قهرمان دو دوره مستر المپیا به مقام پنجم رسید تا نمایشی ناامیدکننده از خود به جای بگذارد.

چوپان از سال 2019، او در مسابقات مختلف بدنسازی شرکت کرد تا شایستگی‌اش به رسمیت شناخته شود. حالا اما مستر المپیا 2022 احتمالاً در حافظه بلندمدت او به عنوان پرافتخارترین لحظه زندگی‌اش باقی خواهد ماند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...