حمله به بدنساز دسته NPC Wellness در باشگاه ! + ویدئو

ویدیویی وحشتناک توسط دفتر کلانتری هیلزبورو منتشر شده که نشان می دهد ناشالی آلما سعی کرده در مقابل تجاوز یک مرد از خود دفاع کند.
کدخبر (145172) 01 اسفند 1401 | ساعت 22:54
1 107
ویدیویی وحشتناک توسط دفتر کلانتری هیلزبورو منتشر شده که نشان می دهد ناشالی آلما سعی کرده در مقابل تجاوز یک مرد از خود دفاع کند.

به گزارش سرخ نیوز، ناشالی آلما در کار مدلینگ و تناسب اندام فعال است و در دسته NPC Wellness (دسته سلامتی NPC) نیز رقابت می کند. او اخیرا توسط مردی که در باشگاه مجتمع آپارتمانی اش در حال تمرین بود مورد حمله قرار گرفت. ناشالی آلما سعی کرد که از خود دفاع کند. در روز چهارشنبه ویدیویی وحشتناک توسط دفتر کلانتری محله هیلزبورو منتشر شد که نشان داد آلما سعی کرد از خود دفاع کند تا در نهایت این مرد از کار خود دست کشید.

مقاومت ناشالی آلما در مقابل مرد متجاوز

در ابتدای ویدیو نشان داده می شود که آلما در را برای این مرد باز کرد تا او بتواند به باشگاه وارد شود و تمرینات خود را انجام دهد. لحظاتی بعد از ورود او، خاویر توماس جونز سعی کرد به آلما نزدیک شود و به او تعرض کند. تصاویر دوربین های امنیتی نشان دادند که توماس جونز قبل از اینکه آلما بخواهد از خود دفاع کند تلاش زیادی را برای رسیدن به هدف خود انجام داده است. آلما در ویدیو گفته:

به او گفتم چه کار داری می کنی؟! از من فاصله بگیر! من را لمس نکن. او من را دنبال کرد و در نهایت تا آن طرف باشگاه نیز به دنبال من آمد.

فرار ناشالی آلما و تماس با پلیس

این مرد در همان مجتمع آپارتمانی اقامت داشت. ناشالی آلما توانست از دست او فرار کند و به آپارتمان دیگری پناه ببرد. او به دنبال این موضوع با پلیس تماس گرفت و توماس جونز روز بعد وقتی سعی داشت به زن دیگری تعرض کند، در نهایت دستگیر شد. او از روز پنج شنبه به اتهام سوء استفاده جنسی، سرقت و آدم ربایی در بازداشت به سر می برد. ناشالی در طول دو سال گذشته، در چهار رقابت بدنسازی NPC شرکت کرده است. از بین این رقابت ها می توان به دسته2022 Wellness (سلامتی) NPC در آمریکای جنوبی اشاره کرد. آلما در ویدیو اظهار کرد که یکی از دلایل ادامه مخالفت و مقابله با خواسته های این مرد این بود که زنان دیگری را متصور شد که ممکن است در شرایط او قرار بگیرند. او اذعان کرد:
من باور دارم که تا زمانی که مقابله کنید و به او نشان دهید که قوی هستید و تسلیم نمی شود، امکان فرار وجود دارد.
در رابطه با بدنسازی بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
چند روش درباره ورزش بدنسازی با کمترین امکانات رو اظافه کنید و مطالبی از زبان ورزشکاران با تجربه بنویسد تا مقاله سایتتون عالی تر از همیشه باشه.تشکر
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...