مشکلات قلبی بدنساز 20 ساله پس از 5 سال استفاده از استروئید / تا مرگ پیش رفتم!

یک اینفلوئنسر بدنسازی از تجربه نزدیک به مرگ خود در اثر استفاده طولانی مدت از استروئید ها گفته است.
کدخبر (144286) | 30 بهمن 1401 | ساعت 14:55
2 522
مشکلات قلبی بدنساز 20 ساله پس از 5 سال استفاده از استروئید / تا مرگ پیش رفتم!
یک اینفلوئنسر بدنسازی از تجربه نزدیک به مرگ خود در اثر استفاده طولانی مدت از استروئید ها گفته است.

به گزارش سرخ نیوز، بدنسازی مانند سایر حرفه ها به سرگمی محبوبی برای مردم تبدیل شده و میتواند باعث شهرت بدنسازان در فضای مجازی شود. بسیاری از اینفلوئنسرهای معروف مانند لوگان پال، KSI و بسیاری دیگر بدن های بسیار خوبی ساخته اند. بسیاری از نوجوانان برای رسیدن به این هدف تمرینات باشگاه را از سنین پایین شروع می کنند. این درست که تمرین کردن برای سلامتی مفید است اما تعداد زیادی از نوجوانان برای نتایج سریع‌تر، از استروئیدها استفاده می‌کنند. بسیاری از اینفلوئنسرهای تناسب اندام ترجیح می‌دهند به جای رفتن به باشگاه و انجام تمرینات، از تزریقات مختلف مانند تستسترون، هورمون‌های رشد و تزریقات مدرن مانند SARMS استفاده کنند. ماکایا چیلدرس 20 ساله در دام این میان‌برها افتاد و زمان زیادی را صرف یافتن و انجام تزریقات کرد. اما در نهایت چیزی نمانده بود تا بهای این کار را با از دست دادن جان خود پرداخت کند. با وجود اینکه این جوان 20 ساله ماهیچه های خوبی ساخت، چربی های بدنش را از دست داد و بدنی تکه تکه برای خود ساخت، در نهایت دچار ایست قلبی شد. چیلدرس در مورد مشکلات خطرناک قلبی‌اش در فضای مجازی توضیح داد. «تا مرگ پیش رفتم!» - بدنساز 20 ساله در مورد مشکل قلبی خطرناک خود بعد از 5 سال استفاده از استروئید ها صحبت کرد

هشدار برای کسانی که به دنبال نتایج سریع هستند

ساختن بدنی زیبا و فیزیکی قدرتمند به سال ها تلاش و انجام ساعت ها تمرین در باشگاه نیاز دارد. همچنین فرد باید بسیار در انجام این کارها منظم باشد. کسی که برای موفقیت در بدنسازی اصرار دارد باید رژیم غذایی سالمی داشته باشد و در طول شبانه روز، خواب او کافی باشد. با این حال امروزه افراد زیادی همچون ماکایا چیلدرس به استروئید روی می آورند. در ویدیوی تیک تاک او که بسیار دیده شد، جوان 20 ساله آشکار کرد که به مدت 5 سال از استروئید ها استفاده کرده است. این یعنی استفاده از استروئید ها را از 15 سالگی آغاز کرده است. اینفلوئنسر جوان تناسب اندام گفته:
در برهه‌ای از زمان به غولی بزرگ تبدیل شده بودم... اما هم اکنون از عواقب استفاده بیش از حد از استروئید رنج می‌برم.
ماکایا چیلدرس همچنین به استفاده بیش از حد از موارد دیگر نیز اعتراف کرد:
من از SARMS، هورمون رشد انسانی و هر چیزی که بتوانید فکرش را بکنید استفاده می‌کردم.
با وجود اینکه استفاده از این مواد به او کمک کرد تا به بدنی که هدفش بود را برسد، اما هر بار استفاده از آن ها او را پایانی تاریک نزدیک تر میکرد. او اظهار کرد:
من به مقدار زیاد و به سرعت استفاده می‌کردم و این باعث شد تا در سن 20 سالگی، دچار ایست قلبی شوم.
«تا مرگ پیش رفتم!» - بدنساز 20 ساله در مورد مشکل قلبی خطرناک خود بعد از 5 سال استفاده از استروئید ها صحبت کرد او همچنین در مورد عوارض جانبی خطرناک استفاده از این مواد صحبت کرد. به گفته چیلدرس، یک قلب طبیعی با 55 الی 60 درصد قدرت کامل خود کار می‌کند. او در ویدیو گفته:
هم اکنون قلب من فقط با 25 درصد قدرت کامل خود کار می‌کند و این باعث شد تا یک لخته در قلب من تشکیل شود. سپس این لخته به عروق تغذیه کننده قلب من منتقل شد. این بسیار خطرناک است. من تا مرگ پیش رفتم.
این موضوع نشان می‌دهد که استفاده بیش از حد این مواد ممکن است عوارض بسیار خطرناک و جدی ای ایجاد کند.

بدنسازی و استروئیدها

بر همه روشن است که بدنسازان از استروئید ها استفاده میکنند. در حالی که بسیاری از بدنسازان با استفاده از استروئید مخالف هستند اما تعدادی از برترین بدنسازان جهان به استفاده از آن ها اعتراف کرده اند. نیک واکر قهرمانی که نزد مردم محبوب است و در مستر المپیا 2022 به مقام سوم شد، به استفاده از استروئیدها اعتراف کرده است. حتی قهرمان 4 باره فیزیک کلاسیک، کریس بامستد، نیز در رابطه با استفاده از استروئیدها در یکی از ویدیوهای یوتیوب صحبت کرده است. در سال های اخیر تعداد زیاد و نگران کننده ای از بدنسازان به دلیل حملات قلبی درگذشتند. شان رودن، دالاس مک کارور، گرگ کوواکس و بسیاری دیگر به دلیل نارسایی قلبی قبل از سن 50 سالگی از دنیا رفتند. تعداد کسانی که به دلایل این چنینی در گذشتند، در حال افزایش است. جوان 20 ساله بعد از 5 سال استفاده از استروئید، حال درس مهمی را با پرداختن بهای زیادی آموخته است. اینفلوئنسر جوان تناسب اندام هم اکنون در مبارزه با استفاده بیش از حد استروئید ها مصمم شده، مخصوصا زمانی که این تزریقات بدون نظارت صورت بگیرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این فرد از ۱۵ سالگی شروع کرده استرویید خودشم گفته مقادیر بالا با انواع ابر هورمون ها واقعا مسخره اس😐😐 کسی که استرویید مصرف میکنه حالا هر ماه نه اما باید هر سه ماه کل بدنش چک شه اونم از سنین بالاتر نه ۱۵ سالگی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
جوان بیست ساله غلط کرده استروئید استفاده کرده گوا خورده پنج سال ؟؟؟ تو این سن اصلا نباید بهش میدادن دوستان سن ۱۸ الا ۲۰ سن طلایی بدن هست به لحاظ اوج هورمون مردانه هر کسی که این سن رو بسوزونه تا آخر عمر بدبخت میشه مصرف استروئید ترشح هورمون رو در بدن متوقف میکنه ابن باعث میشه خیلی ار صفات مردانه بدون تکمیل ناقص بمونه مثل سایز پشتی و قفسه سینه بهتره در این سن ورزش منظم داشته باشین هوازی مثل کوهنوردی و یا شنا و اگر علاقه مند به داشتن فیزیک زیبا در این سنی هستین کشتی گیری بهترین گزینه شماست.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...