حمله به خصلت تاریخی پرسپولیس؛ مهدی عبدی به رضا اسدی می پیوندد؟

استارت طوفانی مهدی عبدی با پیراهن تراکتور، یادآور درخشش یکی دیگر از جداشدگان پرسپولیس بود.
کدخبر (226693) | 13 شهریور 1402 | ساعت 14:55
0 197
حمله به خصلت تاریخی پرسپولیس؛ مهدی عبدی به رضا اسدی می پیوندد؟
استارت طوفانی مهدی عبدی با پیراهن تراکتور، یادآور درخشش یکی دیگر از جداشدگان پرسپولیس بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هنوز هم برای خیلی ها این پرسش مطرح است که به رغم کمبودهایی که پرسپولیس در نوک پیکان خط حمله خود دارد، چرا یحیی گل محمدی به جدایی مهدی عبدی مهاجم سرخپوشان رضایت داد. آ ن روزی که با رضایت سرمربی قرمزها عبدی راه تبریز و باشگاه تراکتور این شهر را پیش گرفت برای بسیاری این فرضیه شکل گرفت که لابد آنها از بابت خرید مهاجم جدید خیال شان راحت است که اینگونه چوب حراج بر موجودی خود برای آن پست مهم زده اند.

مهدی عبدی و سوال بی پاسخ هواداران

اما عبدی رفت و با گلزنی برای تراکتور در اولین حضور خود اعلام حضوری تماشایی داشت تا اینجا -در پایتخت و در باشگاه بزرگ پرسپولیس- فقر مهاجم به قوت خود باقی بماند. حمله به خصلت تاریخی پرسپولیس؛ مهدی عبدی به رضا اسدی می پیوندد؟ فارغ از اینکه پرسپولیسی ها برای ترمیم آن نقطه ضعف خود چه طرح و برنامه ای دارند، درخشش مهدی عبدی با پیراهن تراکتور در اولین بازی خود برابر مس رفسنجان یادآور پروسه اوج گیری رضا اسدی دیگر یار جداشده آنها بود؛ بازیکنی که هر چند مورد تائید گل محمدی  و به وی اعلام نیاز کرده بود اما ابتدا تراکتوری شد و این فصل از سپاهان سردرآورد. داستان اسدی  البته کمی با ماجرای عبدی تفاوت داشت و آنگونه که در همان روزها اعلام شد، ماندن وی به دلیل پایان قراردادش و خواسته عجیب مالی او که در صورت پذیرش از سوی مدیران پرسپولیس توازن مالی در اردوگاه سرخ را برهم می زد، شدنی نبود.

مهدی عبدی در مسیر رضا اسدی

اما اسدی تراکتور و اسدی سپاهان با بازیکنی که در پرسپولیس دیده بودیم زمین تا آسمان تفاوت داشت و تا دو قدمی آقای گلی لیگ برتر بیست و دوم نیز پیش رفت و برای تیم های جدید خود (تراکتور و سپاهان) حکم جوکری غیرقابل انکار را ایفا کرد تا این درخشش وی یک باور قدیمی درباره ورودی های پرسپولیس را کمی خدشه دارد کند. باوری که اگر عبدی هم در مسیر درخشش گام بردارد و مثل دیدار تراکتور و مس و رفسنجان که فرشته نجات تی تی ها شد در ادامه نیز گلزنی های او را شاهد باشیم، همپای اسدی در راستای ضربه زدن به یک خصلت تاریخی در پرسپولیس گام برداشته است. حمله به خصلت تاریخی پرسپولیس؛ مهدی عبدی به رضا اسدی می پیوندد؟ خصلتی که درست برعکس تیم رقیب آنها یعنی استقلال، گویای این مسئله است که؛ معمولا بازیکنان در پرسپولیس اوج می گیرند، حتی بازیکنانی درجه دو  به آنجا رفتند وسوپراستار شدند. نمونه ها برای تائید این نظریه فراوان است. اما در آنسو و در باشگاه استقلال مثال های دور و نزدیک فراوان سراغ داریم که حکایت شان برعکس بود؛ در اوج و با کلی آمال و آرزو آبی پوش شدند و خیلی زود جلای آنجا کردند و در تیم های دیگر نیز توفیقی به دست نیاوردند. برای قضاوت درباره عبدی در تیم جدیدش هنوز زود است، باید منتظر ماند و دید او چقدر می تواند شبیه رضا اسدی باشد و آن خصلت تاریخی ذکر شده را خط خطی کند.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...