حمله سرمربی استقلال به عوامل برگزاری بازی! + ویدیو

در جریان دیدار استقلال و ملوان، سرمربی استقلال رفتار زشتی با ماموران هلال احمر داشت. 
کدخبر (58747) 27 مرداد 1401 | ساعت 16:07
0 121
در جریان دیدار استقلال و ملوان، سرمربی استقلال رفتار زشتی با ماموران هلال احمر داشت. 

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ریکاردو ساپینتو بار دیگر با رفتارهای عجیب خود جنجال ساز شد. این مربی پرتغالی که چند صباحی بیشتر نیست هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفته است در جریان دیدار با ملوان بعد از اینکه دروازه تیمش باز شد به عوامل کنار زمین حمله ور شد. این اتفاق در پی خوشحالی نیروی هلال احمر رخ داد که در نزدیکی نیمکت استقلال حاضر بودند.

ساپینتو با بطری آب ماموران هلال احمر را مورد هدف قرار داد و در ادامه نیز زمانی که داور کولینگ بریک اعلام کرده بود به برانکارد لگد زد که این موضوع باعث ایجاد تنش در بازی شد! در نهایت با دخالت نیمکت نشینان این اتفاق در ورزشگاه تختی ختم به خیر شد. البته مربی استقلال استارت این اعتراضات را قبل از شروع مسابقه زده و چمن ورزشگاه انزلی را به جنگل تشبیه کرده بود.

 

او در هفته نخست نیز واکنش هایی عجیبی کنار زمین به تصمیمات داور داشت و با هر سوتی که زده می شد دست به اعتراض می زد. جالب اینجاست که برخی از این اتفاقات در زمان کولینگ بریک رخ داد و این مربی اعتقاد داشت نباید بازی متوقف شود!این در شرایطی است که داوران طبق دستور فیفا عمل کرده و به درستی قوانین را اجرا کردند. حتی در صحنه هند پنالتی مورد اشاره ساپینتو کارشناسان متفق القول رای به درستی تصمیم بیژن حیدری مبنی بر ادامه بازی دادند. باید دید کمیته انضباطی چه برخوردی با مربی خارجی استقلال خواهد داشت و همانطور که یحیی گل محمدی را با کوچکترین برخوردی جریمه و محروم می کند با سرمربی استقلال برخورد لازم را صورت خواهد داد؟

 

لازم به ذکر است که کمیته انضباطی چند فصل قبل علیرضا بیرانوند را در جریان یکی از بازی‌های پرسپولیس به دلیل درگیری با مامور سلفی بگیر حاضر در ورزشگاه به ۳ جلسه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده بود. باید دید حکم ساپینتو که هم با ماموران هلال احمر درگیر شده و هم به بطری آب لگد زده چه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: ساپینتو از راه نرسیده شروع به اعتراض کرد! + ویدئو

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...