حمله قهرمان سابق آرنولد کلاسیک به شان رای : من از او بیزارم !

خوزه ریموند قهرمان سابق آرنولد کلاسیک در یکی از پادکست‌های اخیر خود به نفرت از شان رای اشاره می‌کند.
کدخبر (159502) | 15 فروردین 1402 | ساعت 16:24
0 236
حمله قهرمان سابق آرنولد کلاسیک به شان رای : من از او بیزارم !
خوزه ریموند قهرمان سابق آرنولد کلاسیک در یکی از پادکست‌های اخیر خود به نفرت از شان رای اشاره می‌کند.

به گزارش سرخ نیوز، خوزه ریموند در دهه‌ی گذشته و پس از ساخت یک پایین‌تنه‌ی هیولاوار، بدل به یکی از بدنسازان برجسته‌ی دسته‌ی ٢١٢ پوند شد. او پس از اینکه چهار مرتبه در میان پنج بدنساز برتر مسابقات آرنولد کلاسیک جای گرفت، سرانجام در سال 2015 توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را مال خود کند. ریموند در سال‌های اخیر و با فاصله گرفتن از روزهای اوج خود بیشتر در زمینه‌ی حضور در پادکست‌ها فعال بوده است. خوزه ریموند در قسمت آخر پادکست «IFBB AMA» از احساس تنفر خود نسبت به شان رای، بدنساز سابق دسته‌ی آزاد صحبت کرده است. با وجود اینکه ریموند معتقد است شان رای یکی از بهترین بدنسازان تاریخ این رشته‌ی ورزشی بوده است، اظهار کرده که به‌دلیل وقوع نزاع اخیر میان رای و دومینیک نیکلاس از او بیزار شده است. دومینیک فرزند چاد نیکلاس، مربی برجسته دنیای بدنسازی حرفه‌ای است. خوزه ریموند گفته است:

احساس خوبی ندارم از اینکه دلم می‌خواهد شان رای را کتک بزنم! احساس خوبی ندارم از اینکه از او خوشم نمی‌آید. من دوست ندارم از هیچ‌کس بیزار باشم اما نمی‌شود از شان رای بیزار نبود. من نمی‌توانم او را دوست داشته باشم.
شان رای اخیرا دوباره چاد نیکلاس را متهم کرده بود که با تمرینات خود بسیاری از بدنسازان را به قتل رسانده است. نزاع میان او و دومینیک نیکلاس نیز پس از همین ادعا صورت گرفت. شان رای در سال 2021 اظهار کرده بود که نیکلاس در برنامه‌های تمرینی خود از «پروتکل مرگ» استفاده می‌کرد و او را مقصر مرگ بسیاری از بدنسازان دانسته بود. خوزه ریموند: من از شان رای بیزارم

مربی سمسون دائودا می‌گوید که دو بار شان رای را از باشگاهش بیرون انداخته

میلوس سارسف، مربی سامسون داودا نیز در این پادکست در کنار خوزه ریموند حضور داشت. سارسف نیز اظهار کرده است که علیرغم دوستی‌اش با شان رای معتقد است که او در این خصوص زیاده‌روی کرده است:
شما باید پاسخگوی هر آن چیزی باشید که می‌گویید یا انجام می‌دهید. خصوصاً وقتی کسی را به چیزی متهم می‌کنید می‌بایست پاسخگو باشید. من با شان دوست هستم اما تابه‌حال او را دو مرتبه از باشگاهم بیرون انداخته‌ام و اجازه‌ی بازگشت نیز به او نداده‌ام.
سارسف همچنین گفته است که دومینیک نیکلاس را به‌خاطر روبه‌رو شدن با شان رای سرزنش نمی‌کند. او معتقد است اظهارنظرهای شان رای در طی سال‌های متمادی دومینیک را مجبور کرده است که واکنش نشان دهد:
شان می‌تواند بسیار غیرمنطقی باشد. او به پیامدهای حرف‌های خود فکر نمی‌کند. او سال‌ها در این باره حرف زد و حرف زد. حالا دوباره به سراغش رفته و با این هشتگ و آن پست و پستی دیگر و پستی دیگر مجدداً به تکرار حرف‌هایش می‌پردازد. خب چه انتظاری می‌شود داشت؟ من دومینیک را سرزنش نمی‌کنم.
خوزه ریموند می‌گوید رفتار شان رای در دوران بازنشستگی‌اش از او تصویر یک آدم بدذات را ساخته است. او می‌گوید که رای به‌عنوان یکی از کهنه‌کاران این ورزش باید الگویی برای جوانان باشد و روی اثرگذاری مثبت بر آن‌ها تمرکز کند:
شان رای این اصطلاح را بارها تکرار کرده است. او می‌گوید این یک «حکایت اخطارآمیز» است. آیا شما نیز این را از او شنیده‌اید؟ او معتقد است که بیان این ماجرا می‌تواند هشداری برای سایر ورزشکاران باشد. اما بگذارید من هم یک حکایت اخطارآمیز نقل کنم: تو ٥٨ سال سن داری. تو یکی از بزرگترین بدنسازان تاریخ هستی. صاحب یکی از درخشان‌ترین فیزیک‌های تمام تاریخ. پس قاعدتا باید یکی از محبوب‌ترین افراد در این ورزش باشی. باید به مردم کمک کنی و آن‌ها را پیش برانی. با این حال تو را در این ورزش به‌عنوان یک آدم بدذات می‌شناسند. هیچ‌کس در دنیای بدنسازی از شان رای خوشش نمی‌آید. هیچ‌کس!
مواجهه دومینیک نیکلاس با شان رای بسیار شدید بوده است. او حتی تهدیدهایی را هم نسبت به این بدنساز کهنه‌کار مطرح کرده است. بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...