پاسخی به ادعای جی کاتلر و شان رای؛ آیا نیک واکر بهتر از درک لانسفورد است؟

جی کاتلر و شان رای از بزرگان دنیای بدنسازی معتقد هستند بدن درک لانسفورد در فیگورگیری انفرادی نمود بهتری دارد و در صورتی که وی در آرنولد کلاسیک 2023 حاضر می‌شد مقابل نیک واکر شانسی برای قهرمانی نداشت.
کدخبر (142929) 27 بهمن 1401 | ساعت 11:58
1 268
جی کاتلر و شان رای از بزرگان دنیای بدنسازی معتقد هستند بدن درک لانسفورد در فیگورگیری انفرادی نمود بهتری دارد و در صورتی که وی در آرنولد کلاسیک 2023 حاضر می‌شد مقابل نیک واکر شانسی برای قهرمانی نداشت.

  پاسخی به ادعای جی کاتلر و شان رای؛ آیا نیک واکر بهتر از درک لانسفورد است؟ مستر المپیا 2022 پر از شگفتی بود. به جز قهرمانی هادی چوپان، بدنسازانی چون درک لانسفورد و نیک واکر نیز با نمایشی خارق العاده در رده دوم و سوم قرار گرفتند، عملکردی که تحسین بزرگان بدنسازی را در پی داشت. لانسفورد و واکر از جمله مدعیان اصلی کسب ساندو در مستر المپیا 2023 هستند و از مدت‌ها پیش بحث بر سر این موضوع داغ است. تا پیش از افزایش بی سابقه جوایز آرنولد کلاسیک، مستر المپیا 2023 به عنوان اصلی ترین محل رقابت این دو بدنساز شناخته می‌شد با این حال با افزایش جایزه دسته آزاد آرنولد کلاسیک به 300 هزار دلار، نیک واکر از حضور خود در این مسابقات خبر داد. همچنین سمیر بنوت قهرمان سابق مستر المپیا لانسفورد را تهییج کرد تا برای جذاب‌تر کردن مسابقه، وارد لیست شرکت‌کنندگان شود، دعوتی که با پاسخ منفی درک لانسفورد و هنی رامبد مربی او همراه شد. رامبد در این باره گفته بود:
من فکر می‌کنم بعد از مستر المپیا، درک بیشتر به حضور در آرنولد تمایل داشت. در حدفاصل این دو رقابت ما دائما در حال فکر کردن به این مساله بودیم و روند تصمیم‌گیری ما در جریان بود. من و درک باهم صحبت می‌کردیم. حتی وقتی جایزه از ۲۰۰ هزار دلار به ۳۰۰ هزار دلار رسید، او بیشتر برای حضور وسوسه شد اما همه چیز به پول مربوط نمی‌شود. همانطور که کریس بامستد به این مسئله فکر کرده بود.
بزرگانی چون جی کاتلر و شان رای در این باره اظهاراتی داشته اند. جی کاتلر مدعی شده بود که درک لانسفورد نمی‌تواند نیک واکر را شکست دهد. کاتلر همچنین گفته که لانسفورد به دلیل قامت 167 سانتی متری خود دچار محدودیت‌هایی است و اگر در آرنولد کلاسیک 2023 حاضر می‌شد نیک واکر به او اجازه قهرمانی را نمی‌داد. قهرمان 4 دوره مستر المپیا معتقد است که واکر و لانسفورد بدنی مشابه هم دارند با این حال او قد بلندتر واکر را عامل برتری او در مقایسه با لانسفورد می‌داند و این موضوع در فیگورگیری این دو بدنساز در کنار یکدیگر کاملا نمود دارد. ویدیویی از مقایسه فیگورهای نیک واکر و درک لانسفورد در مسترالمپیا ۲۰۲۲ را مشاهده می‌کنید. نظر شما چیست؟ در همین ارتباط:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
درحال حاضر بهترین بدن کریس بامستد داره حتی بیاد اوپن براحتی اول میشه. و درمورد امتیازدهی شما بگم. درک لاسفورد بااختلاف خیلی کمی دوم شد کلا توی گرفتن فیگور تبهر خاصی داره. بدنش نسبت به نیک واکر و هادی چوپان ضعیفتره ولی فیگور گیری خوبی داره تکنیک این کار بلده. دراخر اگه کریس بامستد بیاد اوپن براحتی اول میشه همین امسال کنار هادی چوپان عکس گرفتند خیلی بدن فوق العاده ای داره.آرنولد زمانه هست
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...