حکم ٣6 سال حبس برای مبارز ام ام ای / ماشین جنگی در قامت یک وحشی تمام عیار !

جاناتان کوپنهاور، یکی از مبارزان اسبق ام ام ای به دوست دختر سابقش، کریستی مک حمله کرده است.
کدخبر (164150) | 21 فروردین 1402 | ساعت 09:52
0 749
حکم ٣6 سال حبس برای مبارز ام ام ای / ماشین جنگی در قامت یک وحشی تمام عیار !
جاناتان کوپنهاور، یکی از مبارزان اسبق ام ام ای به دوست دختر سابقش، کریستی مک حمله کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، جاناتان کوپنهاور، ملقب به ماشین جنگی یکی از مبارزان اسبق ام ام ای است که در طی دوران حرفه‌ای خود رکورد ١۴ پیروزی و ٥ شکست را به‌ثبت رساند. او البته دوره کوتاهی را در مسابقات UFC و بلاتور سپری نمود. عمده شهرت کوپنهاور به‌عنوان یک مبارز به‌واسطه‌ی حضور او در مسابقات آلتیمیت فایتر سال 2007 است. ماشین جنگی در فصل ششم آلتیمیت فایتر موفق شد جرد رولینز را ناک اوت کند و برای این مبارزه جایزه بهترین ناک اوت را نیز دریافت کرد.

ماجرای حمله جاناتان کوپنهاور به کریستی مک

اما کارنامه حرفه‌ای جاناتان کوپنهاور نیست که باعث شده نام او به شهرت برسد. او در سال 2013 با کریستی مک، بازیگر آمریکایی وارد رابطه شد. رابطه‌ای که با عشق آغاز شد اما با آزار روانی و فیزیکی ادامه یافت تا اینکه در سال 2014 به پایان خود رسید. در روز هشتم آگوست سال 2014 جان کوپنهاور در شهر لاس وگاس به کریستی مک و دوست پسر جدیدش، کوری توماس، حمله کرد. او به‌مدت ده دقیقه مشغول کتک زدن توماس بود و پس از این که جوانک قسم خورد که به پیش پلیس نخواهد رفت، او را رها کرد. کوپنهاور سپس توجهش را معطوف کریستی مک ساخت، او را کتک زد، با چاقو به او حمله کرد و در نهایت نیز به او تجاوز کرد. ماشین جنگی بیش از دو ساعت مشغول تعرض به کریستی مک بود که در نهایت وی توانست از بالکن خانه فرار کند. او به خانه‌ی یکی از همسایگان رفت و با 911 تماس گرفت. در ادامه مک در بیمارستان بستری شد و کوپنهاور نیز به‌مدت یک هفته توانست از چنگ قانون بگریزد. او سپس شروع به اظهار پشیمانی در توییتر نمود که ماموران قانون نیز به همین واسطه و از طریق آدرس آی‌پی تلفن همراهش توانستند او را ردگیری و سپس دستگیر نمایند. جان کوپنهاور با ٣۶ فقره اتهام روبه‌رو شد. اقدام به قتل، آدم‌ربایی، تجاوز و آزار جنسی مهم‌ترین موارد اتهامات او به‌شمار می‌رفتند. دادگاه کوپنهاور پس از یک وقفه طولانی‌مدت، سرانجام در ماه فوریه سال 2017 برگزار شد. در ماه مارس همان سال، هیئت ژوری او را برای ٢٩ فقره از ٣۶ مورد اتهام مجرم شناخت. این یعنی او می‌بایست ٣۶ سال را در زندان سپری می‌کرد تا در نهایت بتواند به قید التزام از زندان آزاد شود.

خشونت سبعانه ماشین جنگی

ماشین جنگی، مبارز سابق MMA، به‌طرز بی‌رحمانه‌ای به دوست دختر سابق خود حمله کرده بود. استخوان‌های فک او از ١٨ ناحیه شکسته بودند، ١٢ دندانش از دست رفته بودند و دنده‌اش نیز شکافته شده بود. زندگی و سلامت کریستی مک به‌طرز وخیمی دچار بحران شده بود. این سطح از خشونت و بی‌رحمی تا آن روز هرگز در میان مبارزان ام ام ای دیده نشده بود. کریستی مک در طی دوران محاکمه جاناتان کوپنهاور با حضور در دادگاه گفته بود:
او با مشت و لگد به من حمله کرد. مرا کتک زد و شکنجه کرد و در نهایت نیز به من تجاوز کرد. من بیشتر از آن که بتوانم حساب کنم اتفاقات آن شب را دوباره و دوباره به یاد آورده‌ام. و هربار نیز دوباره به گریه می‌افتم.
سیستم قضایی در آمریکا همیشه به‌علت عدم جدیت کافی در برخورد با مجرمین مورد انتقاد واقع شده است. هرچند که در خصوص پرونده جان کوپنهاور عکس این قضیه ثابت شد. وکلای او نهایت تلاش خود را کردند تا از سنگینی مجازات او بکاهند و ادعا کردند که کوپنهاور در زمان وقوع حادثه غیرهشیار بوده و نسبت به اعمال خود آگاهی نداشته است. الیسا کادیش، قاضی پرونده این ادعا را رد کرد و اعلام نمود که مجرم باید به اشد مجازات محکوم گردد. ماشین جنگی هم‌اکنون در زندان به‌سر می‌برد و تا سال 2053 نیز قادر نیست درخواست آزادی مشروط دهد. از MMA و UFC بیشتر بخوانید  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...