UFC 287 ؛ اسرائیل آدسانیا با ناک اوت، انتقامش را الکس پریرا گرفت

کدخبر (163985) 20 فروردین 1402 | ساعت 14:10
0 199
اسرائیل آدسانیا موفق شد در مسابقات UFC 287 با ناک اوت از الکس پریرا انتقام بگیرد.

به گزارش سرخ نیوز، اسرائیل آدسانیا پس از ناک اوت شدن مقابل الکس پریرا در نوامبر گذشته که در واقع سومین شکست او در کیک بوکسینگ و ام ام ای از این مبارز برزیلی بود، پا به مبارزه چهارم در UFC 287 گذاشت که به نوعی حکم مرگ و زندگی را برایش داشت. آدسانیا مثل شخصیتی که از فیلم‌های کوئنتین تارانتینو بیرون آمده بود، سزاوارانه از الکس پریرا انتقام گرفت و با چند ضربه مشت وحشیانه با دست راست، ضمن ویران کردن حریف برزیلی، پنجمین مبارزه خود در رویداد اصلی UFC را به پایان برساند.

UFC 287 ؛ اسرائیل آدسانیا با ناک اوت، انتقامش را الکس پریرا گرفت

پیروزی اسرائیل آدسانیا مقابل الکس پریرا

در این مبارزه بازی با ناک اوت الکس پریرا با گذشت 4 دقیقه و 21 ثانیه از راند دوم به پایان رسید. بدین ترتیب اسرائیل آدسانیا به دومین عنوان قهرمانی خود در دسته میان وزن رسید و مهمتر از آن توانست بزرگتری چالش دوران حرفه‌ای ورزش خود را میان بردارد و به بزرگترین پیروزی خود در این دوران دست پیدا کند.

UFC 287 ؛ اسرائیل آدسانیا با ناک اوت، انتقامش را الکس پریرا گرفت

صحبت های اسرائیل آدسانیا پس از پیروزی مقابل الکس پریرا در UFC 287

آدسانیا پس از این برد مهم گفت:

آنها می گویند انتقام شیرین است و اگر مرا بشناسید، می‌دانید من دندان‌های شیرینی دارم. این برد خیلی شیرین است. من به شما می گویم، مهم نیست امشب چه اتفاقی افتاد چراکه الکس یک قهرمان بزرگ است. او امشب کمربند قهرمانی را از دست داد اما همیشه یک قهرمان می‌ماند. حالا شکارچی شکار شده است. او با شکست دادن من، او از من یک مبارز بهتر و یک انسان بهتر ساخت.

با توجه به اینکه هر دو مبارز نسبت به یکدیگر آشنایی کامل داشتند و چندین بار مقابل هم ایستاده بودند، می‌دانستند که چطور می‌توانند کنترل بازی را بدست بگینرد. هر دو در ابتدا سعی کردن با زدن چندین ضربه با پا بر حریف مسلط شوند. پریرا همچنان به ساق پا ضربه می‌زد اما در مقابل آدسانیا سعی می‌کرد با چندین ضربه به بدن حریف، ریتم مبارزه‌اش را پیدا کند. UFC 287 ؛ اسرائیل آدسانیا با ناک اوت، انتقامش را الکس پریرا گرفت با شروع راند دوم، پریرا چندین مشت سهمیگن به سوی مبارز نیوزلندی روانه کرد که آدسانیا به خوبی مقابل آنها از خود دفاع کرد. پس از چند دفاع جانانه، آدسانیا توانست از ضربات گزنده خود استفاده کند و در حالیکه خونسردی خود را حفظ کرده بود، منتظر بهترین زمان برای انتقام گیری ماند. او دربرابر تاکتیک تهاجمی الکس پریرا آرامش و خود را حفظ کرد و با وجود چند ضربه سنگین پا از سوی پریرا، او توانست کنترل خود را حفظ کند و اجازه دهد که پریرا تمام انرژی خود را با چندین ضربه تخلیه کند. حالا نوبت آدسانیا رسیده بود. آدسانیا با چند مشت با دست راست به اوج بازگشت و بلافاصله پریرا را به لرزه درآورد و با دومین مشت بود که در نهایت حریف سرسخت خود را به زانو در آورد. زمانی که پریرا روی زمین افتاد، آدسانیا برای اطمینان خاطر از ناک اوت شدن یک مشت دیگر هم رها کرد اما پیش از آن مبارزه به پایان رسید و داور مبارزه دن میراگلیوتا برای نجات قهرمان سابق کیک بوکسینگ گلوری به داخل رینگ پرید.  

  مطمئناً رضایت‌بخش‌ترین لحظه برای آدسانیا زمانی بود که درست قبل از اینکه کمربند قهرمانی UFC دور کمر او پیچیده شود، دست پریرا را فشرد. این پیروزی توانست میراث اسرائیل آدسانیا را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان دسته میان وزن ام ام ای، تثبیت کند. او توانست طلسم خود را بشکند و بالاخره مقابل الکس پریرا پیروز شود. این شکست مطمئنا باعث خواهد شد تا پریرا یکبار دیگر مقابل آدسانیا قرار بگیرد اما احتمالا مبارز نیوزلندی فعلا از این لحظات شیرین خود لذت خواهد برد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...