خبری که صحت ندارد؛ تراکتور نیازی به صبر کردن برای مهدی عبدی نخواهد داشت

در شرایطی که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که تراکتور برای جذب مهدی عبدی باید تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی صبر کند، بررسی‌های سرخ‌نیوز نشان می‌دهد که چنین موضوعی صحت ندارد.
کدخبر (220941) | 28 مرداد 1402 | ساعت 11:17
0 102
خبری که صحت ندارد؛ تراکتور نیازی به صبر کردن برای مهدی عبدی نخواهد داشت
در شرایطی که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که تراکتور برای جذب مهدی عبدی باید تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی صبر کند، بررسی‌های سرخ‌نیوز نشان می‌دهد که چنین موضوعی صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، از زمان انتشار خبر جدایی احتمالی مهدی عبدی از پرسپولیس و انتقال او به تراکتور، برخی رسانه‌ها به اشتباه مدعی شده‌اند که سهمیه لیگ برتری تراکتور پر بوده و این تیم برای جذب مهدی عبدی باید تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی منتظر بماند. خبری که ریشه‌ای در واقعیت ندارد چرا که نه تنها سهمیه لیگ برتری تراکتور پر نیست، بلکه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و استفاده از سهمیه آزاد، محدودیت‌های سهمیه لیگ برتری به جای خود باقی خواهد ماند. تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی، مهدی شیری، سعید آقایی، عارف آقاسی، مهدی حسینی، سیامک نعمتی و عارف رستمی را به سهمیه لیگ برتری جذب کرده و علی شجاعی دیگر خرید لیگ برتری این تیم با فسخ قرارداد، راهی فولاد خوزستان شده است. هر تیم لیگ برتری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مجاز به جذب 7 بازیکن با سهمیه لیگ برتری خواهد بود. این سهمیه سنی شامل بازیکنانی که سال گذشته در لیست بزرگسال، زیر 25 سال و زیر 23 سال یک تیم لیگ برتری قرار داشته‌اند و در حداقل 3 بازی به میدان رفته‌اند، می‌شود. محمدرضا شکیب خو، هافبک 21 ساله و دیگر خرید تراکتوری‌ها از یک تیم لیگ برتری به دلیل آن که سال گذشته جزئ بازیکنان زیر 21 سال آلومینیوم اراک بوده، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود. اعتبار سهمیه‌های لیگ برتری تا زمان باز شدن پنجره زمستانی است و این محدودیت، تداخلی با انتقال آزاد بازیکنان بعد از بسته شدن پنجره تابستانی ندارد.

خبری که صحت ندارد؛ تراکتور نیازی به صبر کردن برای مهدی عبدی نخواهد داشتپرسپولیس راضی به جدایی قطعی مهدی عبدی نیست

همچنین شرط انتقال آزاد، فسخ قرارداد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی است و آخرین خبرهای دریافتی خبرنگار سرخ نیوز حاکی از این است که پرسپولیس در رابطه با جدایی مهدی عبدی، چنین قصدی نداشته و جدایی او تنها به صورت قرضی ممکن خواهد بود. گفتنی است، انتقال بازیکنان تنها با دو روش قطعی و قرضی ممکن است. انتقال قطعی بسته به وضعیت بازیکن (در شرایطی که بازیکن تحت قرارداد نباشد) در زمان بسته بودن پنجره هم اجرایی است و انتقال قرضی تنها در زمان باز بودن پنجره نقل و انتقالات ممکن خواهد بود. آخرین خبرها از فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...