خبر هیجان‌انگیز کانر مک گرگور ؛ بازگشت، شاید همین دسامبر، گیجی و دیاز در نوبت!

کانر مک گرگور خبر از بازگشت به رینگ مبارزه می‌دهد.
کدخبر (219392) | 23 مرداد 1402 | ساعت 22:23
0 133
خبر هیجان‌انگیز کانر مک گرگور ؛ بازگشت، شاید همین دسامبر، گیجی و دیاز در نوبت!
کانر مک گرگور خبر از بازگشت به رینگ مبارزه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طرفداران UFC مشتاقانه در انتظار بازگشت بزرگ‌ترین ستاره این پروموشن بوده و بی‌صبرانه منتظر دیدن شوخی‌های بی‌پرده، رجزخوانی‌های صریح و تندخویی یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران هنرهای رزمی هستند.

غیبت کانر مک گرگور که پس از مصدومیت ساق پای او در جریان مبارزه با داستین پوریر دو سال به طول انجامید، خلأ بزرگی را در مسابقات UFC ایجاد کرده است.

با این حال، این مبارز ایرلندی اکنون خود را برای بازگشت آماده می‌کند و مدتی است که سروصدای زیادی درباره بازگشت او به راه افتاده است.

کانر مک گرگور در گفتگو با TalkSport از برنامه خود برای بازگشت، رونمایی و سه حریف بعدی خود را مشخص کرد که مبارزه با مایکل چندلر و چند نفر دیگر را شامل می‌شود.

مبارزه کانر مک گرگور با مایکل چندلر

از زمانی که گمانه‌زنی‌ها درمورد بازگشت کانر مک گرگور آغاز شد، حریفی که به‌عنوان رقیب او به‌طور مداوم در گفتگوها مطرح می‌شود، مایکل چندلر است. این دو مبارز برای اینکه جنبه تبلیغاتی مبارزه‌شان هم رعایت شود، در اپیزود سی و یکم برنامه مبارزه نهایی، به‌عنوان مربی حضور داشتند و به نوعی روبه‌روی هم قرار گرفتند. حالا قرار است مبارزه نهایی این برنامه به تقابل کانر مک گرگور و مایکل چندلر اختصاص پیدا کند. با این حال، وقتی جاستین گیجی توانست با موفقیت از عنوان قهرمانی خود در BMF دفاع کند، کانر مک گرگور برای به چالش کشیدن گیجی علاقه‌مند شد و همین باعث گردید تا شک و تردیدهایی درمورد احتمال مبارزه بدنام و مایکل چندلر به وجود آید. خبر هیجان‌انگیز کانر مک گرگور؛ بازگشت، شاید همین دسامبر، گیجی و دیاز در نوبت! با این وجود، تأیید مسابقه چندلر و مک گرگور هم از سوی دانا وایت و هم خود مک گرگور به این شایعات پایان داد و انتظار برای برگزاری این مسابقه را تقویت کرد. اما هیجان به همین جا ختم نمی‌شود؛ چراکه پس از این مبارزه، مک گرگور قرار است با جاستین گیجی برای رسیدن به کمربند قهرمانی BMF رودررو شود و سپس در یک رویداد سه‌گانه مقابل نیت دیاز قرار بگیرد. مک گرگور این خبر را به‌طور رسمی در جریان مبارزه بوکس آنتونی جاشوا در مقابل رابرت هلنیوس اعلام کرد. کانر مک گرگور درباره مبارزات بعدی خود گفت:

در ماه دسامبر با چندلر و سپس با گیجی برای عنوان BMF و پس از آن، یک مبارزه سه‌گانه با نیت دیاز خواهیم داشت.

با توجه به اینکه این برنامه ازسوی خود کانر مک گرگور اعلام شده، به نظر می‌رسد همه آن‌ها به قطعیت رسیده است. جالب است که کانر مک گرگور حتی KSI که عمدتاً در کشتی کج فعالیت دارد را به چالش کشیده و او را به مبارزه طلبیده است. به نظر می‌رسد آینده پرمخاطره‌ای در انتظار مبارز ایرلندی است و رجزخوانی او برای جاستین گیجی نشان می‌دهد که تصمیمش را برای آینده گرفته و نسبت به آن تعهد دارد. به نظر می‌رسد طبق برنامه او ابتدا با چندلر روبه‌رو شده و سپس با گیجی برای عنوان BMF مبارزه می‌کند و متعاقباً درگیر یک مبارزه سه‌گانه با نیت دیاز می‌شود. اگر همه این برنامه‌ها عملی شود، قطعاً روزهای پرهیجانی در انتظار هواداران کانر مک گرگور خواهد بود. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...