هیجان بی‌ نهایت رسلمنیا 40 ؛ بازگشت راک به رینگ

از آخرین حضور روانی جانسون در WWE در اکتبر 2019، او بر روی حرفه بازیگری موفق خود تمرکز کرده و طرفداران را در آرزوی بازگشت او به رینگ کشتی قرار داده است.
کدخبر (218472) | 20 مرداد 1402 | ساعت 16:43
0 298
هیجان بی‌ نهایت رسلمنیا 40 ؛ بازگشت راک به رینگ
از آخرین حضور روانی جانسون در WWE در اکتبر 2019، او بر روی حرفه بازیگری موفق خود تمرکز کرده و طرفداران را در آرزوی بازگشت او به رینگ کشتی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازگشت دواین جانسون یا راک به رینگ مسابقات کشتی حرفه‌ای یکی از آن اتفاقاتی است که هواداران WWE از مدت‌ها پیش در انتظار آن هستند. در حال حاضر نشانه‌های زیادی مبنی بر اینکه ممکن است راک پس از مدت‌ها انتظار به رینگ و مسابقات رسلمنیا 40 بازگردد، وجود دارد. بازگشت راک می‌تواند بزرگترین اتفاق این سازمان طی یک سال گذشته باشد. این بازیگر فیلم‌های اکشن هالیوودی از سال 2016 به مسابقات WWE توجهی نداشته و احتمالا اگر بازگشت او قطعی باشد، این اتفاق در یکی از مسابقات بزرگ WWE رخ خواهد داد.

بارقه امید برای بازگشت دواین جانسون با رسلمنیا 40

دواین جانسون در گفتگوی مفرح و جالب خود با کوین هارت در برنامه تاک شو «Hart to Heart» نکاتی را در این زمینه مطرح کرده است. در حین بحث حول محور رسلمنیا 40 که در فیلادلفیا برگزار می‌شد راک به نکته‌های کوچکی اشاره کرد که نشان از مشارکت احتمالی او در این رویداد دارد. به گزارش سرخ نیوز، احتمالا راک آخرین فصل از داستان رئیس قبیله در رسلمنیا است. این داستان به یک دشمنی خانوادگی از گروه بلادلاین می‌پردازد که در بزرگترین صحنه مسابقات با حضور دو نفر از بزرگترین ستاره‌های تاریخ کشتی به پایان می‌رسد. از آخرین حضور روانی جانسون در WWE در اکتبر 2019، او بر روی حرفه بازیگری موفق خود تمرکز کرده و طرفداران را در آرزوی بازگشت او به رینگ کشتی قرار داده است. با این حال، با توجه به اینکه رسلمنیا 40 یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ WWE خواهد بود، بارقه‌ای از امید وجود دارد که جانسون بار دیگر در بزرگ‌ترین رویداد سال حضور داشته باشد.

هیجان بی‌ نهایت رسلمنیا 40 ؛ بازگشت راک به رینگرویارویی دواین جانسون با رومن رینز ؛ پسرعموها مقابل هم قرار می گیرند؟

دواین جانسون در طی یک گفتگوی جذاب با کوین هارت، با اظهارات خود در مورد برگزاری رسلمنیا در فیلادلفیا در سال آینده، واکنش طرفداران را برانگیخت. در بازگشت راک به رسلمنیا 40، بدون شک مورد انتظارترین رقابت رویارویی او و رومن رینز، قهرمان فعلی جهان خواهد بود. این دو نفر به عنوان پسرعمو، یک ارتباط خانوادگی دارند که یک لایه جذاب به درگیری احتمالی اضافه می‌کند. نبرد بین این چهره‌های نمادین تعیین می‌کند که چه کسی واقعا تاج قهرمانی بلامنازع را در WWE در اختیار دارد. بدون شک بازگشت دواین جانسون به WWE تاثیر شگرفی بر دنیای کشتی خواهد داشت. اکنون تاثیرگذاری راک از مرزهای سرگرمی ورزشی فراتر رفته و حضور او به تنهایی رسلمنیا 40 را به جایگاه بی سابقه‌ای ارتقا خواهد داد. این رویداد نه تنها توجه طرفداران سرسخت کشتی بلکه مخاطبان اصلی که مشتاق تماشای درگیری بین بزرگترین چهره‌های این صنعت هستند را جلب می‌کند. آخرین اخبار از ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...