داستان شنیده نشده استون کلد از پشت صحنه رسلمنیا 38 با حضور براک لزنر !

استون کلد رازهای جدیدی از رسلمنیا 38 و مبارزه براک لزنر با رومن رینز با هواداران به اشتراک گذاشت.
کدخبر (190284) | 16 خرداد 1402 | ساعت 15:56
0 951
داستان شنیده نشده استون کلد از پشت صحنه رسلمنیا 38 با حضور براک لزنر !
استون کلد رازهای جدیدی از رسلمنیا 38 و مبارزه براک لزنر با رومن رینز با هواداران به اشتراک گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، استیو آستین ملقب به استون کلد به عنوان یکی از چهره‌های بزرگ تالار مشاهیر WWE، به تازگی داستانی ناشنیده را در مورد براک لزنر از رسلمنیا 38 به اشتراک گذاشته است. سال گذشته استیو آستین پس از نزدیک به 19 سال غیبت به مبارزات درون رینگ بازگشت تا کوین اونز را در رسلمنیا 38 شکست دهد. او همچنین وینس مک ماهون، آستین تئوری و پت مک آفی را در شب دوم نمایش شگفت زده کرد. در همین حال براک لزنر در مسابقه Winner Takes All برای مسابقات قهرمانی WWE و WWE جهانی به رومن رینز باخت.

استون کلد و پشت صحنه رسلمنیا 38 : یک شب به یاد ماندنی با براک لزنر

حالا استون کلد در مصاحبه اخیر با TMZ Sports، داستانی از پشت صحنه بازی رسلمنیا 38 را به اشتراک گذاشته است.
نمایش شروع می‌شود و من بیرون می‌روم و همه آنها را مات و مبهوت خودم می‌کنم. براک لزنر در مبارزه اصلی خود به مصاف رومن رینز می‌رود و کارش را تمام می‌کند. من و براک می‌خواستم با هم ارتبط برقرار کنیم و چند کوکتل باهم بنوشیم. او از من پرسید چیزی برای خوردن داری. من هم گفتم دارم. او گفت کجا برویم. گفتم رختکن من. با هم به همراه یکی از مربیان و پت مک آفی به رختکن ما رفتیم و آنجا چند بطری مشروب خوردیم. ما اول چند لیوان کوچک خوردیم و پس از چند دقیقه تبدیل به بطری شد.
او در ادامه گفته:
در عرض یک ساعت مقدار زیادی مشروب خوردیم و سپس همه به سر کارهایمان برگشتیم. بعدا شنیدم که چند نفر از افرادی که بین ما بودند دچار سردرد شدیدی شده‌اند. پس از ان نمایش بزرگ، تجربه چنین چیزی واقعا دشوار بود. با این حال بین ما چهار نفر روابط خوبی شکل گرفت و لحظات خوبی را با هم سپری کردیم. من به تازگی در ان شب با پت آشنا شدم اما او سابقه حضور در فوتبال آمریکایی را داشت. البته دوستی من و براک لزنر بسیار طولانی بود. آن شب یکی از بهترین لحظات من در تمام مسابقات رسلمنیا بود.

داستان ناشنیده استون کلد از پشت صحنه رسلمنیا 38 با حضور براک لزنر!

پت مک آفی ، استون کلد را به عرش رساند

استون کلد استیو آستین در طول مصاحبه خود با TMZ Sports از استعداد و عملکرد پت مک آفی تمجید کرد. او اظهار داشت که مفسر سابق اسمکدان حس تجاری خوبی دارد و به رشد این مسابقات کمک زیادی کرده است. سایت Rattlesnake فروش مسابقات استون کلد توسط مک آفی در بین 3 رقابت پرفروش تمام دوران قرار گرفته است.
پت مک آفی کمک کرد تا فروش بلیت مسابقه من در رسلمنیا در بین سه مسابقه برتر تمام دوران قرار بگیرد. راک در رده اول است و معمولا مسابقات او بیش از حد فروخته می‌شود. اسکات هال و چند نفر دیگر هم توانسته‌اند کارهای تجاری بزرگی انجام دهند اما پت حس تجاری قدرتمندی دارد و توانمندی او در این تجارت فوق العاده است. آن مسابقه‌ای که او با تئوری داشت، واقعا بی نظیر بود.
جدیدترین خبرهای ورزش کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...